4 глава

144 8 9
                                    

Гледна точка на Йоана

Събудих се и се оправих. Слезнах долу, защото бях гладна. Видях Камерън по боксерки да рови в хладилника. Облекнах се на вратата и започнах да го гледам. Започнах да мисля. Напоследък имам приятели, което е малко странно за мен. Не знам колко време съм мислила, но Камерън ме изкара от мислите:

- Какво искаш за закуска?
- Добро утро и на теб. Ядат ми се палачинки.
- Добре.- каза той и извади продуктите.

Започнахме да правим палачинките и след едночасово мъчене и замеряне с храна свършихме. Цялата кухня беше в смес за палачинки. Джак слезна и ченето щеше да му падне.

- Кво става тука ураган ли е паднал?
- Нещо такова.- отговорихме заедно с Камерън.
- Добре сега почистете.- от кога Джак командва толкова много.

След като изчистихме и се наядохме Кам си тръгна. По някой път си мисля, че това момче няма дом. Качих се до стаята на Джак. Реших да го питам защо напоследък се държи толкова гадно с мен. Почуках на вратата и се чу едно "влез".

- Какво искаш?- попита ме грубо.
- Защо напоследък се държиш толкова....странно.
- Не е твоя работа. А сега ако обичаш излез от стаята ми.

Излязох и си отидох в моята стая. Замислих се защо Джак се държи така. Мисля да питам Камерън все пак са най- добри приятели. Отворих си лаптопа и му писах.

Хей, Кам знаеш ли защо Джак се държи някакси студено с мен.

След като ти удари шамар той самия не си повярва, че го е направил и просто някакси май иска да те отблъсне, за да не страдаш.

Да, но по този начин като ме отблъсква ми става гадно. Какво да правя?

Опитай се да си поговориш с него.

Опитах се, но ме изгони от стаята му.

Тук вече не знам.

С това приключихме. Пак ще се опитам да поговоря с него. Надявам се този път да не ме изгони. Този път без да чукам направо влязох в стаята му.

- Искам да поговорим.- казах аз и седнах на леглото му.
- Няма за какво да говорим.
- Напротив. Сега искам да ми кажеш защо се държиш така. С нищо не съм ти виновна.
- Виж, аз -извинявай наистина.
- Няма проблем.- казах и се усмихнах.

Реших да си лягам. Бях много уморена и без това утре съм на училище. Щом главата ми докосна възглавницата веднага заспах.

На сутринта

И ето, че алармата трябваше да звънне. Просто я взех от шкафа си и я метнах в стената. Оправих се набързо и излязох от нас. Видях Мади и ходихме заедно към училище. Разбрах, че Мади обожава магкон и реших да ѝ споделя, че Джак ми е брат и останалите момчета ги познавам. Гледаше ме като ударена с мокър парцал и едвам ми повярва. Разбрахме се след училище да ходим и нас, за да види, че познавам момчетата даже един от тях ми е брат. Направо звъннах на Джак и го питах дали може да ни вземе след училище и се съгласи. Помолих го също да извика и момчетата. Мади едвам се сдържа да не се развика като луда. Часовете минаха много бавно. Разбрах, че Мади е влюбена в Кам от доста време. Не знам какво ми стана, но като разбрах корема ми се сви. Излизахме от училище и видях колата на Джак и се запътих натам. Мад просто ме следваше. Като го видях го прегърнах. Запознах Джак и Мади. Беше като някоя луда. Очите щяха да ѝ изкочат от орбитите. А Джак не знаеше какво става. Като се прибрахме момчетата бяха в нас. Мади направо припадаше. Не знаех, че има толкова луди хора. Като влязохме в нас направо им се нахвърли. Започнах да се смея и вече лежах на пода. Бяха наистина смешна гледка. След като всички се успокоихме и седнахме на масата за да си поговорим. Мадс не спираше да се усмихва. Стана и отиде най-спокойно и си седна в Кам. Мисля, че сгреших в избора на приятелка. Изведнъж започна да му се натиска. Дали да не я изгоня, но ако я изгоня всички ще си помислят, че ревнувам Камерън, което не е така. Отидох си в стаята с оправданието, че ми е лошо. Пуснах си музика и започнах да танцувам. Обичам когато съм сама да танцувам.

Бях сама докато не се появи тойWhere stories live. Discover now