След една седмица
И ето, че очаквания ден от мен дойде. А именно завършването. Събитието започваше от 12:00, а сега е 11. Реших да се обличам. Облякох си едни черни скъсани дънки и една тениска на iron maiden. Обух си кецовете сгреших си косата и слязох долу. Джак се беше опънал на дивана и гледаше телевизия. Накрая ме видя и ме изгледа странно.
- Защо ме гледаш така?
- Знаеш ли кой ден сме?
- Ами... Сряда.
- Днес е завършването ти, а си облечена така.
- Да не е проблем.
- Сега ще се качиш и ще се преоблечеш. Облечи си рокля и токчета.
- Нямам рокли, нито токчета. И няма в никакъв случай да се облека така. И без това имам половин час и трябва да тръгвам. Чао.
- Чакай ще те закарам.Джак си взе ключовете от колата и се запътихме натам. Двора беше препълнен. Директорката започна да говори. Всяка година едно и също. След 1 час приключи с речта си. Всички се разотиваха. Директорката ме награди по случай, че съм показвала знания през цялата година. Наградата беше една седмица във Франция. Помолих и момчетата да дойдат с мен. Не съм очаквала такова нещо от директорката. Прибрахме се и Джак се обади на момчетата и им каза, че има важна новина. След половин час всички дойдоха. След като Джак им каза всички се зарадваха. Полета е след няколко дни и реших да си оправям багажа. Разбрах, че във Франция ще сме аз, Камерън, Джак, Наш и Арън. Останалите не разбрах защо няма да идват. Най- накрая свърших с багажа. Бях взела няколко къси панталонки, около 2 чифта скъсани дънки, няколко тениски и потници и едни кецове Vans. Реших да сляза долу и да ям. Започнах да си мисля какво ли ще правим във Франция. Брат ми влезе с гръм и трясък в кухнята с Кам и Наш. Говореха доста оживено за някаква тема. Не можах да разбера точно за какво си говореха, защото всеки се опитваше да се надвика с всеки.
- Ей момчета, ако може малко по- спокойно няма глухи.-, обадих се аз.
- А, здравей Ани не те видяхме.- каза Кам и дойде да ме гушне и ме целуна по челото.
- Та за какво си говорите?
- Еми, мислим да правим парти тази вечер поради факта, че завърши с хубави оценки и екскурзията до Франция. Какво мислиш?- обади се Наш.
- Добре съгласна.- казах и момчетата ми се нахвърлиха в прегръдка.
- Сега аз и Ани ще ходим до мола да ѝ изберем дрехи за довечера, а вие ще оправяте за купона.- каза Камерън и ме задърпа към колата му.През целия път до мола с Камерън трябваше да се лигавим, да пеем песни и да се смеем. Като стигнахме се запътихме към първия магазин. Кам реши, че трябва да ми купи рокля и токчета. Аз разбира се бях твърдо против. Спорихме доста дълго време, но накрая ме вдигна като чувал с картофи и ме поведе към магазините. Минаха вече 2 часа и тоя тъпак наречен още и мой най- добър приятел не ми е избрал рокля. Изведнъж очите му блеснаха от радост.
- Гледаш все едно малко дете е получило безплатен бонбон.- казах аз.
- Идвай. Видях перфектната рокля за теб.Отидохме до магазина. Пробвах роклята и очите на Кам светнаха. Взе ми роклята, която беше черна малко над коленете и прилепнала. Щях да го утрепам. Избра ми и обувки. Като се прибрахме Джак ни каза, че купона ще е от 22:00 часа сега е 19:30. Реших да вляза да се изкъпя. Излязох от банята и Кам беше на леглото ми. Малко се стреснах. Облякох си бельо и отидох до гардероба да си взема роклята. Облякох я и си сложих обувките.
- Сега нека ти направим прическа.- каза Кам и ми се усмихна.
- Не стига, че ми купи рокля и токчета сега пък и прическа искаш да ми правиш.Включи машата и като се загря започна да ми къдри косата. Обичах да ми прави прически, но точно сега не до тях. След половин часово къдрене бяхме готови. Камерън се опари няколко пъти и не спрях да се хиля. Имаше около 1 час до партито и слязох долу. Наш и Джак като ме видях ченетата им увиснаха.
- Уау...просто си уау.- каза Наш, а Джак го изгледа на кръв.
- Ъм...мерси.- казах и се усмихнах.Вече почти всичко беше готово. И хората ще започнат да идват. И ето, че часовникът удари 22:00 часа и къщатата беше вече доста пълна. Музиката беше усилена доста. Всичко беше затъмнено. Вече повечето хора бяха пияни. Изведнъж някой ме хвана за ръката и ме задърпа към някоя от стаите. Като влязохме започна да ме целува. Понеже беше тъмно не можах да видя кой е. Отблъснах го и бързо слязох долу и се слях с хората. Танцувах много време. След близо 3 часа къщата започна да се изпразва. Бяхме останали само аз, Камерън, Наш, брат ми близнаците Долан и Арън. Беше някъде към 2 часа. Решихме да изчистим, защото наистина беше голяма кочина. След като изчистихме Арън и близнаците си бяха тръгнали. Аз и Камерън се качихме в моята стая, а Джак и Наш останаха в хола и гледаха някакъв филм. С Камерън решихме да си изтеглим филм. Мислихме и решихме да си изтеглим "Уиджа". След известно време усетих как заспивам. За това направо се завих и заспах. Усетих как Камерън си увива ръката около мен и ми казва лека нощ.
ESTÁS LEYENDO
Бях сама докато не се появи той
FanficЙоана Джонсън, сестра на известния Джак Джонсън. Тя е едно самотно момиче с разбито сърце и мечти. Всички в училище ѝ се подиграват. Единствения човек който я разбира това е брат ѝ. Но дали всичко ще се промени? Това за сега ще остане един въпрос бе...