Tanımak

10K 253 62
                                    

İdol : Byun Baekhyun

Tür : Romantik

"Ya olmuyor işte detone oluyorum farkında değil misin ? "

Eğer karşında dondurma aldırmak için annesiyle savaşan bir çocuk gibi mızmızlanan bir Baek varsa hayat gerçekten çok zordu...

"Daha stajlara yeni başladın Baek. Emeklemeden koşamazsın."

Yakın arkadaşın senin idol olarak çıkış yaptığın şirkete stajyer olarak girmişti. Kısa süre sonra çıkış yapacaktı ve sen ona ses eğitimi konusunda yardımcı olmaya çalışıyordun.

"Sunbae yemek yiyelim acıktım ben."

"Daha ne kadar oluyor başlayalı Baek saçmalama. Daha kendi grubumun dans pratiğine gideceğim."

"Ama çalışmak istemiyorum."

"Baek kızacağım ama."

"Öleyim o zaman ben?"

Baek bir anda kendini yere atıp ölü taklidi yapmaya başlamıştı.

"Çocuk musun sen?"

Baekhyun dan cevap gelmeyince pes etmiştin.

"Madem öyle bir şarkı seçiyoruz. Ben söylüyorum sen ses kaydına alıyorsun. Sonra ben grubumun yanına gidiyorum sende o kaydı tekrar tekrar dinleyip benim sesime göre çalışıyorsun. Anlaştık mı?"

Baek bir anda gülerek yattığı yerden fırladı.

"Gerçekten mi ? Bana şarkı mı söyleyeceksin?"

"Şımarma Baek tabiki senin için şarkı söylemeyeceğim. Yani söyleyeceğim ama uff..."

Sinirle saçlarını karıştırdığında Baekhyun zafer gülümsemesini yapmıştı.

"Beni sinir etmek hoşuna gidiyor değil mi?"

"Beni fazlasıyla mutlu ediyor."

"Kalk bir şarkı bul daha çok işim var."

Hiçbir zaman Baek e yumuşak davranmamıştın. Gerçi sen herkese karşı soğuk ve biraz sert dururdun.

"Şarkıyı seçtim başlatıyorum."

"Kaydı da açtın mı ?"

"Evet başlatıyorum."

Baek slow bir şarkı açmıştı söylemen için. Zaten sende pek sevmezdin hareketli parçaları.

Hikayemiz, uyanamayacağımız bir rüya olabilir mi?

Sesim, uzakta olan sana gelmiyor

Bir kere bile

Kalbimin derinlerinde seni seviyorum

Ağlamama izin verme

Bana ulaştığın an rüya bitecek

Kar tanesi eriyecek

Seni özlediğim her an

Sen olacağım

...

3-4 dakikalık şarkı boyunca kendinden geçmiş zihnin ve ruhun huzuru tatmıştı. Buydun işte sen. Dıştan sert ama içten bir o kadar yumuşak. Seni gerçekten tanımak için derine inmek gerekirdi. Gülüşün arkasındaki göz yaşını fark etmek gerekirdi. Tek başına pratik yaparken kullandığın figürlerden ruh halini anlayabilmeliydi seni gerçekten tanımak isteyen biri. Şarkı söylerken o profesyonelliğin altına yatan acemiydin işte sen.

One Shot (EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin