İkinci Şans

6.2K 220 119
                                    

İdol : Kim JongDae

Tür : Romantik, Dram

Gecenin ilerleyen saatleriydi. Chen kan ter içinde senin adını sayıklamaya başlamıştı uykusunda. Yanı başında onu izleyen eşi de bu manzaraya şahitlik etmişti. Bunu bir iki gece daha yaşamıştı ve artık gururuna vicdanına yediremiyordu.

*** 3 sene öncesi ***

"Aşkım bu yüzükler daha güzel."

Parmağındaki ve sevdiğin adamın parmağındaki yüzüklere baktın. Gerçekten size çok yakışmışlardı.

"Beğendiysen bunları alabiliriz."

Gülerek sana bakıyordu Chen. Gülüşünde aşkın tanımı vardı senin için. Chen ismi ise sevginin sözlük karşılığıydı. Yakın arkadaşın EunHee de sizle beraberdi. Buradan çıkıp gelinlik bakmaya gidecektiniz. Ve fikir almak için ona ihtiyacın vardı. Siz Chen ile aşık bakışlarınıza devam ederken telefonuna gelen arama ile kuyumcudan çıkmak zorunda kalmıştın. Kapının önünde telefonunu açtın.

"Efendim JunMyeon." bıkkın bir sesle yanıtlamıştın telefonu.

"Sana bir şey söylemem gerek. Kesin yine tersleyeceksin beni ama yine de adam gibi dinle."

"Direk konuya gir sesini duymak bile rahatsız ediyor beni."

"En yakın arkadaşın ,müstakbel eşine aşık. Onu yanında gezdirmekle büyük hata yapıyorsun. Kıskançlığından kurdurduğu zaman ikinize de büyük zarar verecektir. Bence onu iyi tanıyorsun."

"Sen ne hakla arkadaşımla aramı açmaya çalışırsın!"

"Gerçekleri söylüyorum güzelim. Maalesef hayat o kadar da toz pembe değil."

Aramanın sonlandığına dair sesi duyduktan sonra telefonu sakin bir hareketle yere indirmiştin. Derin bir nefes alıp arkanı döndüğünde karşılaştığın manzara az önceki duyduklarınla birlikte içine şüphe tohumları ekmeyi başarmıştı. Arkadaşın EunHee Chen ile beraber alyans deniyordu ve o an gözlerinin ışıltısını istediği üniversiteyi kazandığında bile görmemiştin....

Aradan günler geçmiş tüm hazırlıklar tamamlanmış bir şekilde üzerinde gelinliğin, gelin odasında Chen'in gelip seni almasını bekliyordun. Heyecandan yerinde duramaz haldeydin. Kapının açılmasıyla gelen kişiyi Chen sanarken aslında arkadaşını görmenle ufak çaplı bir hayal kırıklığı yaşamıştın.

"Sen miydin?" Hafif bir sitem vardı ses tonunda.

"Başkasını mı bekliyordun?"

"Kocamı bekliyordum tabiki." Gülümseyerek cümleni bitirdikten sonra son dokunuşları yapmak üzere aynanın karşısında aldın soluğu. Sen duvağını düzeltirken bir yandan da neşeli neşeli şarkı söylüyordun. Senin aksine arkadaşın yavaş adımlarla yanına gelip gözyaşlarını akıtmakla meşguldü. Dayanamayıp sarıldın.

"EunHee.. Yapma böyle evlensem de senden kopamam ki ben."

"Ona ağlamıyorum ki ben."

Arkadaşın kulağına iki kelime fısıldadı o an. Özür dilerim...
Sen ne olduğunu dahi anlamamışken arkadaşın (!) hızlı bir hareketle gelin odasının kapısını üzerine kilitlemişti. Chen dakikalarca seni beklemiş ama gelmeyeceğini anlayınca senden o an vazgeçmişti yada sadece öyle sanarak kendini avutmuştu. Bir süre acı çekmiş ama atlatamamıştı. Zaten o günden sonra yurt dışına çıkmıştı. Peşinde arkadaşın da vardı. Chen orada acı çekerken arkadaşında boş durmayıp onunla evlenebilmek için türlü türlü plan kurmuş ve sonunda kendisini sevmeyen o adamla evlenmişti. Evlendikten sona onlar geri Kore'ye dönmüştü. Ama sen haberi aldıktan sonra ilk uçakla Japonya'ya gidip mesleğini orada devam ettirmiştin.

One Shot (EXO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin