İdol : Wu Yi FanTür : Romantik
İthaf : Krisinfantazisi
"Tanrı aşkına Kris senin neyin var?! Sevgili olduğumuzu unutuyorsun galiba yavaş yavaş."
"Sence de fazla abartmıyor musun? Yaptığım tek şey seni o düğünde yanlız bırakmaktı."
"Sen benim sevgilimsin Kris. Bundan bir ay öncesine kadar herşey gayet normaldi. Solo çıkışından beri çok değiştin."
"Ben hala aynıyım bence sen hayal görüyorsun."
Burnuna dolan alkol kokusuyla yüzünü ekşittin.
"Sen sarhoş musun?"
"Sanane bundan. Hem ne derdin varsa söyle açık açık."
"Kris! Ne elbiseme karıştın ne makyajıma. Eskiden olsa erkekler sana bakar diye bana bağırırdın. Beni tek bırakmazdın. Gidiyorum dediğimde bile tek kelime etmedin."
"Ne var bunda (ismin)? Kadınlar sevgilim bana karışmasın der sen tam tersisin."
"Çünkü ben senin sevgilinim aptal! Benden normal olmamı bekleme!"
Kris oturduğu yerden kalkıp üstüne yürümeye başladı.
"Bana bağırma! Sadece seni o düğüne tek yolladım diye demediğin laf kalmadı. Sen kendinde misin? "
"Kris... Fazla ilgi mi seni bu hale getirdi? O solo çıkışından sonra çok fazla ilgi topladın. Ondan mı bu kadar hırçınlaştın sen?"
"Ben bir idolüm. Tabiki ilgi çekeceğim."
"Peki sen idolsen benim suçum ne? Sen ilgi topladıkça benden uzaklaştın."
"İdol olmam sorunsa bitirebiliriz."
"Hu?"
"Bak ben dayanamıyorum. Bitsin istiyorsan tamam mı?"
Kris e attığın tokatın sesi tüm duvarlarda yankınlanmıştı.
"Beni hiç mi sevmedin?"
Sen her zaman Kris i hayatının merkezine koyardın. Her planında her hareketinde acaba ona sorun olur mu diye düşünürdün. İdol olduğu için özellikle dikkatli davranıyordun. Giyiminle görüntünle her zaman onun tarzına yakın olmaya çalışırdın. Gerçi aranızda geçenler basit bir dedikodu gibi gösteriliyordu. Asla ona sesini yükseltmezdin. Bu kadar ciddi kavgalarınız olmazdı. Sen hep alttan alırdın. Ama bu sefer sende patlama noktasındaydın.
"Sana bir şey sordum Wu Yi Fan!"
Kris başını eğerek cevap verdi sana.
"Sevmedim."
"Gözlerime bak"
Gözleriniz birbirine kitlendiğinde içinden geçen onu öpmek ve bu kavgayı da bitirmekti. Ama şuan ayrılık noktasındaydınız.
"S...sevmedim."
"Kris sana bir şey diyeyim mi ? Eğer bir daha karşıma çıkarsan seni o yatakta inlete inlete öldürürüm haberin olsun. Şimdi siktir git!"
Kapının çarpılma sesiyle ev kendini derin sessizliğe bırakmıştı. Yavaş adımlarla odana çıkıp yatağa oturdun. Dakikalarca bir yere baktın. Aklına dün yolda bir adamın sana kartını verdiği geldi. Çantanı açıp kartta yazan numarayı aradın.
"Bay Kim ?"
"Buyrun benim."
"Dün yolda bir kart vermiştiniz bana. Hatırladınız mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot (EXO)
FanfictionHer bölüme farklı bir sen ^^ *OC kurgudur* ✒️28/05/2017 _ 26/07/2017