BİR SENE ÖNCE
Yarın akşam doğum günüm ve saçmalığa bakın ! Doğum günü kıyafetimi tek başıma almak zorundayım. Neyse ki sinirim yarın aldığım hediyelerle yatışıcak. Acaba nasıl geçicek ? Hiçbir fikrim yok. Ben ilk defa doğum günü partisi yapıyorum. O da ne öyle ! Aman Allah'ım !!!!
Ne oluyor bu kediye ? Ahahaha . Bu kediyi can çekişiriken izlemek çok zevkli. Ovv şuna bakın havada takla atıyor. Hadi ama beni biraz daha güldürebilirdin. Bu kadar erken titremeye başlama. Ahahah karnı titrerken çok komik oluyor. Gidip daha yakından izlemeliyim. Evet bunu yapmalıyım. '' Ne kadar da güzel bir şeysin sen böyle. Bu güzelliğe bu kadar can çekişmek yeterli. En iyisi daha fazla can çekişmeden seni ben öldüreyim. Bu arada sana boncuk adı çok yakışır. Artık adın boncuk. '' Ellerimi kedinin gözlerine götürdüm ve var gücümle bastırdım. '' İyi uykular BONCUK . ''
BONCUĞUN ÖLÜMÜNDEN 1 AY SONRA
''Anneğğğ ! '' Ovv evde kimsecikler yok. Şanslı günümdeyim. Biraz sesli müzik dinlemeliyim. Eee biraz da internette takılırım. Diye düşündüm ve odama doğru koştum. İnterneti açtım. Televizyondan bağlanmak istiyior canım. Son ses Rihanna - Man Down açtım. Niyeyse bu şarkıda sürekli polislerden kaçtığımı hayal ederdim. İyice dinliyorum. '' Ahaa ! Neden jeton geç düşüyor bende ya ? Siren sesi tarzı bir şey geçiyor şarkıda. Ondan dolayı. '' diye kendi kendime konuşmaya başladım. Karaoke bile yaptım. Saatin kaç olduğu umrumda bile değildi. Videolara girdim. Ne izlesem acaba diye düşünürken. Bir ameliyat videosu gözüme takıldı. Hemen tıkladım. Doktorun adamın karnını yarışı filan, sanırım beni cezb ediyordu. Video sona erdi. Okulda başıma bela olan kızlara bunu yaptığımı hayal etmekten alamıyordum kendimi. Acaba bir insanın kanını akıtmak nasıl bir duygudur ? Diye düşünmeye başlamıştım şimdide. En iyisi bir insanın ölümünü konu edinen bir video seyretmekti. Videoyu açtım hemen. Acaba bir filmden alıntı mı? Diye düşünürken. Adam kadına bıçağı sapladı. Kahkalarla gülüyordum. O kan çok hoş saçılmıştı olayın geçtiği banyoya. Gülmekten gözlerimden yaşlar geliyordu.
'' Selin ? ''
'' A-Anne be-ben sadece korku filmi izliyorum. '' diyebildim sadece. Annem bana öyle bir bakış ttı ki çok ürktüm o an.
'' Az daha sessiz gülsen ne olur ? Birşey oldu sandım. '' dedi annem. Ve odasına çekti gitti.
Korkmuyorum aslında. Giderek güçleniyor gibi hissediyorum. Sadece merak ediyorum. Birilerinin canını acıtmak neden bana bu kadar cazip geliyor ? Neyse artık bu konuyu düşünmeyeceğim. Çünkü cevabını yatıp kalkınca öğreneceğim.
'' Sizede günaydın ! Tepemde bağırmayı kesin.'' dedim olabildiğince sinirli bir tavırla. Saate baktım. 8'e geliyordu.
'' Selin kalk çabuk ! Birisi kediyi yere yapıştırmış. Üstelik koca bir büyüteçle güneşin ışığı yansıtıp bir köpeğin yanmasını sağlamış '' dedi aptal erkek kardeşim.
'' Bir dakika kim yapmış olabilir sence ? ''dedim hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranmaya çalışarak. Gülücüğümü bastırmaya çalışıyordum. Ölmeden önce adını Sakal koyduğum kedi yanmıştı.
'' Bilmiyoruz. '' dedi aşşağıya doğru indi.
'' Ohhh bee ! Zaferim tadını çıkartmak kalıyor bana da '' O kadar fazla gülüyordum ki kendimi kaybedip yerlere yatmaya başladım. Ayak sesleri geliyordu. Kafamı çevirdim. Karşımda en yakın arkadaşım Sevim vardı.
'' Kalk Selin annem herşeyi dün gece görmüş. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEVLER
Mystery / ThrillerTek amacı onun düşüncelerini hipnozlayan, onu vahşi bir katile dönüştüren, tüm çocukluğunu ondan çalanları bulmaktı...