Bölüm 2

169 10 0
                                    

  Henüz çok fazla okuyucum yoktur. :/ Ama ben inanıyorum. Sonunda benim romanımda Wattpad 'te popi olucak :) Eğer ağır geliyosa bu roman size okumayın. Psikolojik gerilim yazıyorum. Multimedia' da Selin karakterimize benzeyen birisi var. İYİ OKUMALAR :-*

   ÖNCEKİ BÖLÜMDEN 

    '' Selin kalk çabuk ! Birisi kediyi yere yapıştırmış. Üstelik koca bir büyüteçle güneşin ışığı yansıtıp bir köpeğin yanmasını sağlamış '' dedi aptal erkek kardeşim.

   '' Bir dakika kim yapmış olabilir sence ? ''dedi hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranmaya çalışarak. Gülücüğümü bastırmaya çalışıyordum. Ölmeden önce adını Sakal koyduğum köpek yanmıştı. 

   '' Bilmiyoruz. '' dei aşşağıya doğru indi.

   '' Ohhh bee ! Zaferim tadını çıkartmak kalıyor bana da '' O kadar fazla gülüyordum ki kendimi kaybedip yerlere yatmaya başladım. Ayak sesleri geliyordu. Kafamı çevirdim. Karşımda en yakın arkadaşım Efya vardı. 

   '' Kalk Selin annem herşeyi dün gece görmüş. ''

    YENİ BÖLÜM ...

    '' Ne diyorsun Sevim ya ? Allah'ına bir sus. ''

  '' Gerizekalı! Annem en başında ayıkmamış ama sonra sabah kedinin yandığını görünce büyülteçin anlamının farkına varmış. '' dedi ve göz devirdi.

    Hemen yerimden doğruldum. Off başıma büyük bir bela açmıştım. Neyseki bu durumu atlatmanın bir yolunu düşünebilirdim. Annem yukarıya çıktı. Kesin Sevim 'in aannesi Gülsüm Teyze her şeyi anneme anlatmıştır diye düşünüyordum. Ben o kadını bilirim ağzında bakla ıslanmaz ki yani.

   '' Canım olanları anlattı mı Sevim sana ? '' dedi yarım titreyen bir sesle ve benden cevap alamayınca devam etti. '' Biliyorum korktun. Bahçemizde böyle bir şey olmasını bende istemezdim. ''  dedi aşşağıya doğru indi.

    Hemen Sevim' e döndüm. '' Annen bahsetmemiş. Ne iş ? Hayır yani o kadının ağzında bakla ıslanmazdı normalde. Bir terslik var. ''

   '' Ne diyorsun sen ya? O benim annem ne zaman onun benim annem olduğunun farkına varacaksın ? Sen böyle deyince canım sıkılıyor. Hem suç sende ne istedin kızım küçücük kediden ? ''

    '' Ne küçücüğü ya? ''

      '' Kızlar çabuk aşşağıya gelin. '' seslenen annemdi. Koşar adımlarla aşşağı indik. O kedide neyin nesiydi öyle ?

    '' Canım bak bunu bahçede kedinin yandığı yerde bulduk. '' dedi babam. '' Neyse benim şimdi çıkmam lazım. Zaten işe yeterince geç kaldım. ''

    '' Tamam babacığım. Kolay gelsin'' dedim. 

   Annem kediyi sahiplenmişe benziyordu. '' Kızlar sanırım bu kedi ölen kedinin yavrusu '' dedi annem  ve buzdalabına doğru kediye süt çıkarmaya koyuldu.

     '' Al bak gördün mü yaptığını ? '' fısltılı bir şekilde dedi bana Sevim.

     '' Aptal mısın ya? Annem duyacak. Okulda konuşuruz bunları. '' dedim. Annemin kediye süt çıkarttığını görüp devam ettim. '' Canım ben seni birazdan almaya gelirim. Hatta yarım saate kadar. Henüz kahvaltı yapmadım. '' dedim ve dudağımı büktüm Sevim 'e doğru.

       Yeni bir iş açmıştım başıma. En iyisi Sevim' in annesiyle anlaşma yapıp bu olayı saklamasını sağlamaktı. Sevim ' de zaten benim en yakın arkadaşım. Beni ele vereceğini sanmıyorum. Kimin arkadaşı kimi annesine ispiyonlamışki şimdiye kadar ? Hıh şimdi güzel bir kahvaltı etmeliyim.

   

ALEVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin