BANA BİR ŞEYLER OLUYOR.

105 8 4
                                    

BVoteler çok düşük ... Şu an büyük bir hayal kırıklığı var içimde. Her neyse ya. Yinde yazmaya devam edesim var işte. Umarım keşfedilr hkayem :(


Anlaşmayı da yaptığıma göre her şey tamam sayılır. Olanlardan kimseye bahsetmeyecekler.

BONCUK'UN ÖLÜMÜNDEN 5 AY SONRA

 Biraz etkilenmeye başlamıştım olanlardan. Her gece rüyamda Boncuk'u ve adını unutmayı seçtiğim köpeği görmek. Sabah kalkıp Boncuk'un yavrusunu evde gezinirken görmek. Yeterince bunaltıcı ve itici bir hayat gibi gelmeye başlamıştı benim için. Yav bu kedi de mübarek aynı annesine benzemeye başlıyo. Kucağıma almıyorum ya gözlerimi oyarsa? İşte bu derece etkilendi psikolojim. E neyapayım ? Elimde değil ki.

Herşeyin bktan bir hal alması nedeniyle bende taktım kafayı derslerime. Annemin son konuşmalarından dolayı zaten evdede dolanmıyodum artık. Beni istemeyeni bende istemem. Beni ilgilendirmiyor artık yaptıkları. Zaten babam annemi aldatıyormuş. Yeterince gergin günler geçiriyorlar akıllarına gelip gelmediğim bile meçhul -_-. 

İşte bu sayede umrumda olmasa bile güzel bir şeyler oldu. Okulda yapılan sınavda dereceye girdim. Vayss bee ! Hadi hayırlısı be gülüm. Yapılan sınavda ilk 3'e giren öğrencilere bir de ödül vardı tabisiii. Ödül %75 bursla çocuk üniversitesinde eğitim almak içindi. Evet evet çocuk üniversitesi koymuşlar adını. Aslına bakılırsa özel okul tarzı biryer. Ama öylede değil. Sanki özel üniversite tarzı. Lise 2 yi orda okumak müthiş bir duygudur allah bilir.

Bunu duyan annem çok sevindi. Beni vıcık vıcık öpmeye başladı. Imm hiç hoşlaşmam yaa. Aman be ya. ( İyice romanlara döndüm bende -_-) Onların bu tepkilerini görmezden gelip. Kayıt işlerini onların üzerine yıktıktan sonra uzandım ve tabletimi elime aldım. Ay yok artık. Hadi cnm. Faceye uzun zamandırlı girmiyorum ve 20 mesajım var. Kimin benim mi ? Ya ben ölsem facemde ekli olan 3-5 kişinin haberi bile olmaz. Neyse ya dedim ve mesajları büyük bir coolluk ile açmaya başladım.

GÖNDEREN: SEVİM

- SON ATTIĞIM FOTOYA YORUM YAP. KARŞILIKLI

Bu ne abi ya ?

GÖNDEREN BİR SÜRÜ KİŞİ :) TOPLU KONUŞMA

- ASDFGH.

- NABER GENŞLER :)

- AYY SİLAM :-*

- ABİ ÇOK İYİ YAA

Üfff ne dönüyo ya bu konuşmada ? Allahın gerizekalıları. Hayır da yani şimdi sıkılmaya başladım. Oraya bi küfür yazcam daha kimse elini klavyeye götremeyecek, sandalyeden düşecek, kafalarını masanın köşesine çarpıp, beyin kanaması geçirip, hastenelik olup, iki gün yoğun bakımda kalacaklar. Ya ben ne düşünüyorum yaa ? Bu mesajlar ne ya ? Full Sevim gerizekalısı yorum yap. Beğen. Paylaş. Üstüne üstlük bir de 40 tane oyun isteği. Yok artık. 

Bu kadar saçmalığa son verip tam çıkıyordumki bir mesaj geldi. Dayanamadım baktım. Bir karşıcinsli mi o ? Oha şoklardayım :). Hemen mesajı açtım. 

GÖNDEREN: SEMİH

-SELAM. TEBRİK ETMEK İSTEMİŞTİM. OKULDA YAPILAN SINAVDA DERECEYE GİRMİŞSİN.

Ahmaklık edip mesaja cevap vermeyi unutmuşum. Ya ama ne yapayım. Çocuğun zaman tünelinde kayboldum. Zaman tünelini bu çocuk çin yapmışlar resmen yaa. Hele fotolara bak sen. Kaykaycı, gitar çalıyo, çok havalı şapkaları var. Hemen mesaj atmayı düşündüm. Yaa bu çocuğa ne yazılıki şimdi ?

- Sanada selam. Teşekkürler ya. Sınav çokta zor değildi zaten

Hmen mesaj geldi.

- Nası zor deildi ya ? Eyi inmi sen ?

- Hıı?

- Ya diyorumki bende o sınavda derece yaptım. Hemde tam burs kazandım. Neresi zor değildi ?

Ya resmen eşşekten düşmüşe döndüm.

- Mübarek sende hiç mütavazi değilin haa

Ayy hayır hayır atma bu mesajı. Şu cix çocuğa attığım mesaja bak ya sen !

- AHAHAH. HAYKIRDIM YA. BİR KIZ İLK DEFA BANA BÖYLE HİTAP ETTİ.

- DİKKAT ET. Sandalyeden düşüp, kafalarını masanın köşesine çarpıp, beyin kanaması geçirip, hastenelik olup, iki gün yoğun bakımda kalırsın falan sonra. Benim başıma patlar iş.

- Mümkünse espri yapma cnm ya sen -_-

Hiiii ! Ne diyeyim ben şimdi. Ayyy ! Başımı alıp nirelere gidem. Bana canım dediğine mi sevineyim, esprilerimle dalga geçtiği için üzüleyim mi ? En iyisi piskevüt yiyeym. Bak yine patlattım bi tane. Ya bu nasıl beğenmez benim espri mi?

- SEN BEĞENME ZATEN. SANA ESPRİ YAPTIM DİYEN OLDU MU? HEM O ESPRİ DEĞİL BİR GERÇEK.

- HIII . TABİ CANIM YA. BENDE ZATEN KOMAYA GİRİP SENİN BAŞINA KALMAYAYIM DİYE ÖYLE DEMİŞTİM. HAYKIRDIM DESEM YİNE ESPRİ YAPARDIN YOKSA.

Ayh! yine canım dedi bu slk. Üff sıkıldım bunun bu saçma muhabbetinden. 

- BENİM ÇIKMAM LAZIM. ZATEN SENİN BU LAFLARINADA DAHA FAZLA KATLANAMAYACM.

- GÖRÜŞMEK ÜZERE. Bİ ARA BANA O SOĞUK ESPRİ OLMAYAN AMA ESPRİ OLANLARDAN YAZARSN.

Hiç cevap yazmadan çıktım. Ya şu faceye gördüm ama görmemiş gibi yapıyorum tuşunu eklemiyolar ki? İspiköi face onun yüzünden dalga konusu oldum.

Sabah kalktım ve okula gittim. Neyseki bölüm seçimi sayesinde Sevim'le sınıflarımız ayrılmıştıda sınıfta oturup tek başıma kitap okuyabiliyordum. Hayır yani benim anlamadığım. Bizim okuldaki tüm kızlar ; makyaj malzemesi, ünlüler, kıyafetler, markalar, ayakkabılar, çantalar, elbiseler, erkekler... Ama ben işi çözdüm anormallik onlarda değil bende. Onlar o saydığım şeylerle uğraşırken ben imalat hatalısı gibi oturup kitap okuyorum. Üff tuvalete gitmem lazım şimdide. Benim bu üşengeçliğim ne olacak ya? Kalktım tuvalete gittim. Kitabımın sayfasını sıramıın üzerinde açık bıraktım. 

Geldim. Ya ben tüm gün okulda demek ki bu tiple gezmişim. Neyse ya  çokta umrumda değil zaten. Kitabıma sonunda kaldığım yerden devam edebilirim. Kitabı açtım ve oda ne? Ayy bir not va bunda !

- Benimle çıkar mısın ? Dün facede konuştuğun Semih.

Ay! ben bayılıyorum galiba. Bi fena oldum şimdi. Aman neyse ney ya. Eğlence olur işte. Hem diğer kızlarada hava atacak imkanı elime geçirmiş olurum. 

Telefonumu elime aldım. Kağıdın arkasında bir de telefon numarası vardı. Hemen mesaj attım. EVET.

ALEVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin