Bölüm 3

145 10 2
                                    

  Umarım hikayemi takip edenler şimdilik memnun kalmıştır :) vee yeni bölüm :)

   Tamamdır. Birazdan gidip Sevim' i alabilirim. İyice parfüm sıktım. Özelliklede kedinin boğazına bastığım günden beri bolca parfüm sıkıyordum. Ellerime kolanya döküyor ve krem sürüyordum. Sanırım bunlar ellerimin kirli olduğunu düşünmemdi. Zaten öyle sayılır. Ben aslında öyle bir şey yapmak istememiştim. Dün gece ölen hayvancağızada bunu yapmak istememiştim. Zaten pislik yavrusuda çeride miyavlayıp duruyor. Sinirlerim bozuldu. Henüz çok minik ama. Hele bi iyice karşı koymayı öğrensin. Elimde çırpınmaya başlasın. O zaman onunda hesabını keseceğim.        

     Düşüncelerimin arasından sıyrılmaya çalışarak kapıyı açtım. Ayakkabılarımı elime aldım. Yan binaya doru yürüyordum. Sevim beni camdan görünce aşşağı doğru bakarak 5 dakika işareti yaptı. Bende onayladığımı belirterek kafamı salladım hızlıca. Zaten buraya da onun için geldiğim yoktu. Birileriyle konuşup anlaşma yapmanın vakti geldi artık. Zile bastım ve mercekten görülmeyecek şeklde yan tarafa geçtim.

         Ses gelmedi bir süre. O süre zarfında mercekten kimin zile bastığını görmeye çalıştığını düşündüm Gülsüm Teyze' nin. Teyze çok berbat oldu ona bu lakapla seslenmek istemiyorum. Direk Gülsüm diyeceğim artık ona. Kapının kilidinin açılmakta olduğunu duydum. İyice geriye çekildim ve tamamisiyle açıldığında '' Aaaa '' diye bağırdım Gülsüm 'ün yüzüne doğru.

            '' Aaaaa '' diye korkarak bağırdı o da.

            '' Ayy canım yaa ! Biliyor musun aslında seni korkutmayı hiç ama hiç istemezdim .''

           '' Se- lin. Ben senin geleceğini bilmiyordum. ''

          '' Çok uzatma be ! Yarın sabah 8 'de arka bahçede ol. Haa, o zamana kadarda sakın kimseye bişey öteyim deme. Zaten Sevim 'e anlatmışsın durumu bunun acısını çıkartacağım senden. ''

           Biraz önce zaferlerime bir zafer daha eklemiştim. Artık rahat uyuyabilirdim. Nasıl olsa Gülsüm belasındanda kurtulmuştum az önce. Kim olsa böyle bir şey demezdi aslında ama elimde onun öyle bir kozu var ki! Eğer bir ötmeye başlarsam tüm hayatı tehlikeye girebilir. Acıyorum aslında. Tabiki de sırrını saklamayacağım onun. Geçici bir anlaşma benimkisi sadece. Ailesini kaybedecek ve hatta kim bilir canını tehlikeye bile atacaktır öteceklerim. 

            Kapının önünden biraz daha uzaklaşırken halen gülmeye devam ediyordum. Az daha ötede bekleyecektim Sevim 'i. 

      '' Tatlım neden geçiktin yaa. ''

       '' Bana tatlım deme bundan sonra. ''

        Bir an için kalakaldım. Yoksa biraz önce annesine savurduğum lafları duymuş muydu ? Off bu sefer de en yakın arkadaşımı kaybediyorum. En yakın arkadaşı kaybetmek berbat bir duygu olsa gerek. Eğer o olmasa ben kimi yanımda tüm gün dolaştıracağım. Benim gözümde o çok kıymetli. Tıpkı öldürdüğüm diğer iki hayvan gibi. O hayvanlara da değer verdim ben. Her birine isim taktım. Onları lanet olsaı cehenneme göndermeyi ben istedim ama şimdilik Sevim' i biraz daha kullana maya ihtiyacım var. Böyle kestirip atamaz. Sadece ben kestiri atabilirim.

        '' Sabah böyle değildin. Şimdi ne oldu böyle ?

       '' Biraz düşünmeye fırsatım oldu. Genelde bilirsin çok  fazla düşünmem. Immm ben şu anda kendime hakaret mi ettim ?

      '' Biraz öyle oldu ama sen boşver hiç düşünme. ''

     '' Her neyse. Sen çok cani bir kızsın ve de artık seninle dolanmak istemiyorum. Git ve kendine başka bir yakın arkadaş bul. ''

       '' Anlamıyorsun ki beni ! Ben düşünebilen bir arkadaş istemiyorum. ''

    '' Vay be! Bak sen bizim şu zeki Selin Hanım' a''

     '' Ancak ben yanımdan git dediğim zaman gidebilirsin! Anladin mı şimdi beni ? '' dedim ve cebimde duran küçüklük fotoğrafımızı çıkarttım. '' Bak biliyorum. Senin atarın meşhurdur, '' bir atak yapmalıydım ve onun annesinin tarıfıına geçip bu durumdan destek almasını önlemeliydim. '' o atarına karşılık. Bana bu kadar kötü davransanda cebimde ben senin fotoğrafını taşıyorum. Karşılığı bu mu olacaktı ? '' dedim ve birden boynuma atladı. Şu durumdan nefret ediyordum. Ama bende sarılıyordum. İiçimden boğmak geçsede.

      Okula gittik. Tüm gün Sevim' i yanımda kantine, bahçeye, labaratuar odasındaki böceklere sürükleyip durdum. Hiçbir şeydende mi şikayet etmez bu kız? Neyseki hayatımın salağı ayağıma kadar gelen an komşumdu :D. Şimdi de onu atlatıp telefonumdan bir kaç şeye bakmalıydım. Onu bu işlere fazla bulaştırmak istemiyordum. Zaten fazla düşünemiyor. Gider beni ispikler falan allah korusun.

ALEVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin