Oto kolejny pomysł od FNaFowiczka779. Dzięęki ;))
Baran: Slenderman - Jeśli ty wygrasz, on będzie sprzątać wille zamiast ciebie, a jeśli on wygra będziesz musiała/musiał zajmować się Sally i Lazari przea CAŁY czas.
Byk: Nina The Killer - Jesli ty wygrasz, nie będzie mogła mówić, myśleć ani w ogóle patrzeć na Jeff'a i jego fotki (ciekawe skąd je ma ;-;), a jeśli ona wygra będziesz musiała/musiał ogladać z nią wszystkie zdjęcia (nagie też ;--;) mordy Jeff'a (mi by zryła tak psychike ;-;... Pociełabym sie mydłem... ;-;)
Bliźnięta: Ben Drowned - Jesli ty wygrasz, on nie będzie mógł grać przez cały rok, a jeśli on wygra, będziesz musiała/musiał przez rok sprzątać jego pokój (a syf ma nieziemski ;-;)
Rak: Masky - Jesli ty wygrasz, on będzie musiał jeść gofry zamiast sernika, a jeśli on wygra, będziesz musiała/musiał cały czas wkuwać matmę.
Lew: Laughing Jack - Jeśli ty wygrasz, on będzie musiał wszędzie nosić cię na baranach, a jeśli on wygra, będziesz musiała/musiał przetestować wszystkie jego ZATRUTE cukierki
Panna: Autorka :*- Jeśli ty wygrasz, napisze to co ty chcesz, a jeśli ona wygra, pocałujesz Offa (wiem jestem wredna zuua! Jak bakłażan)
Waga: Nikt - Z nikim o nic się nie założyłaś\łeś (przyykro sooorki :c)
Skorpion: Eyeless Jack- Jeśli ty wygrasz, będzie musiał na tydzień zrezygnować z nerek, a jesli on wygra, będziesz go nawigować
Strzelec: Hoodie - Jeśli ty wygrasz, będzie musiał milczeć przez cały dzień, a jeśli on wygra, będziesz musiała/musiał się jąkać
Koziorożec: Ticci Toby- Jeśli ty wygrasz, on będzie chodzić w różowej i przymałej sukience przez jeden dzień, a jeśli on wygra, będziesz musiała\musiał przez cały czas robić dla niego gofry
Wodnik: Jeff The Killer - Jeśli ty wygrasz, on będzie musiał wykonywać wszystkie twoje rozkazy, a jeśli on wygra, będziesz musiała/musiał robić to co on ci każe (już się boję co to za rozkazy ;-;)
Ryby: Offenderman - Jesli ty wygrasz, będziesz bezpieczna/bezpieczny (wiesz w jakim sensie) przez rok, a jeśli on wygra, oddasz mu się ( ;-; )
Uff, dużo tego. W następnym zodiaku się dowiecie czy wygraliście, czy przegraliście zakład. Papa!
CZYTASZ
Creepy Zodiak
Ngẫu nhiên•korekta zakończona• Atenszyn, raczki w postaci specjalnych rozdziałów zostawiłam tak jak są, ze względu na sentyment Zodiak dotyczący Creepypast. Ktoś czegoś nie rozumie? Heheh