15 yaşında kendine pek fazla güvenmeyen,ama asosyal olmayan bir kızım aslında biraz erkeklere düşkün biriyimdir.
Ben Ashley şuanda ne yaptığımı soruyorsanız liseye kayıt yaptırmaya gidiyorum.Aslında mutluyum çünkü bu lisede yeni arkadaşlarla tanışmayı planlıyorum eski yalnız günlerimi bırakmak istiyorum.
Lise girişine geldiğimde yeni bir başlangıç yapacağımı düşündüm.Ben bunları düşünürken bir grup liselinin bana doğru geldiğini gördüm.Korkmaya başlamıştım."Hey çirkin şey bu okula yeni mi geldin?" Ne diyebilirim ki kaba bişi işte..."Eeee...evet""Kayıt yaptırdın mı bari?""ha...hayır ben şi..şimdi yaptırıcaktım""Biz seni götürürüz.""Sorun değil ben kendim giderim." "Bak kızım burası bizim okulumuz götürücez diyorsak götürücez anlaşıldı mı ?"Karşı çıkasım gelmişti ama yemiyordu işte napalım.
"Tamam peki anlaşıldı ." aslında çok korkuyordum bu gruptan çünkü benden büyük ,bir grup kız ve erkek bana sataşıyordu.Yani ben öyle algılıyordum.Biliyorum fazla korkağım.Lanet olsun daha ilk günden başıma bela alıcam galiba dedim içimden. Dayanamadım ve sordum. "Siz kaçıncı sınıfsınız? " "2.sınıfız ne oldu bir sorun mu var? " "hayır, hayır tabiki yok"Ne kadar sert tepki veriyorlardı sanki bişey desem öldürücekler gibi bir havaları vardı."Merak etme öldürmeyiz herhalde güzelim "Ne ama ama bu nerden nerden ah herneyse belkide korktuğumu cok belli ediyorumdur bu yüzden bir tesadüftür herhalde sadece."Geldik"Karşımda eski bir bina vardı, üç katlıydı ve beyazdı.Eski olan bu duvarların bir kısmının üzerinde spray boyayla yazılar vardı silinmeye,üstü boyayla kapatılmaya çalısılmıştı fakat hala gözüküyordu. "Getirdiğiniz için sağolun da burdan nereye gidicem?Ben hiç bir yeri bilmiyorum" "Burdan sonrasını ben götürürüm." dedi kumral saçlı siyah gözlü yakışıklı bir çocuk üzerinde gri dar bir tişört ve dar paçalı bir kot vardı.Çok cool görünüyordu.Hayır diyemedim tabi :)).Aralarından sıyrılarak yanıma geldi.Diğerleri yavaş yavaş eski yerlerine gitti ve biz kaldık"Bu taraftan "dedi sesi bile büyüleyiciydi.Ani bir giriş yaptım ve"Şey ben Ashley peki ya sen?"dedim."Jack" Vay canına adı da çok hoştu. Bu arada binanın içi,dısı gibi değildi çok moderndi.Merak etmiştim kaçıncı sınıftı acaba çünkü ne konuşması ne de kendisi onlar gibiydi.Çok kibar biriydi."Sende 2. sınıf mısın?" "Hayır,ben 1.sınıfım"Tam isabet..."Hangi sınıftasın?" "9-E....burdan" dedi büyük kahverengi çift girişli kapıyı gösterek.Gümüş rengi kapı kolundan kapıyı tıklatarak açtı.Öncelik verdi.Girdim, Jack de geldi.
"Bayan Simpson bu gördüğünüz güzel bayan Ashley kayıt yaptırıcakmış."Koca gözlükleriyle tatlı topuzu olan bu bayan müdüre olmalıydı. "Sağol Josh,a pardon Jack .Merhaba Ashley ben buranın müdüresi Tedy Simpson okulumuza hoşgeldin tatlım.İlk önce sorayım canım özel olarak istediğin bir sınıf varmı?Arkadaşın olan falan" "Var efendim" "Söyle bakalım neresiymiş o şanslı sınıf" "9-E efendim" "Emin misin canım?" "Evet efendim" "Tamam o zaman ben şöyle bir sınıf durumuna bakayım" Jack bana şaşkın şaşkın bakarken Bayan Simpson bana kayıt formu uzattı.Deri siyah koltuğa oturdum ve önümdeki sehpada formu doldurup Bayan Simpson'a verdim."Okulumuzda bundan sonra sana iyi dersler Ashley " "Sağolun efendim." Odadan çıktık Jack bana hala şaşkın bakıyordu "Ne oldu?"dedim ona bakarak.Gözlerinin çok tatlı olduğunu söylemiş miydim sizlere"Hiçç sadece bizim sınıfı seçmene biraz şaşırdım da." "Eee yarın sınıfta görüşürüz o zaman "dedim ve binadan ayrıldım.Bahçeyi hızla geçtim ve büyük demir kapıdan çıkarak yoldan geçen taksiyi durdurdum evimizi tarif ettim.Kafamı cama koydum.Şimdilik sadece eve gitmek kalmıştı.İlk defa bu kadar cesur davranmıştım ve çok heyecanlıydım.
***************
Gece olmuştu lavaboya gittim.Dişlerimi o güzel fırçamla fırçalarken bazı dişlerimin uçlarının sivrileştiğini gördüm.Ağzımdaki diş macununu hemen tükürdüm.Macunun arasında biraz kan çıkmıştı.Korkmaya başlamıştım.
"Anneeeeee..... bir bakar mısın?"Annem mutfaktaydı "Tabi canım.."Annemin ayak sesi merdivenlerden hızla çıktıgını ve yanıma geldiğini gösteriyordu.Kapım açıldı ve annem içeri girdi."Efendim tatlım? " "Anne ağzımdan kan geliyor ve dişlerim bir tuhaf " "Eeeeee...Olabilir canım büyüyorsun."Annem çok tuhaf davranıyordu.Kahverengi,ahşap kapımı açtı ve anında merdivenlere gidip mutfağa indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~VAMPİR KIZ~
Dla nastolatków-Ne yani VAMPİRLER !? GERÇEK !? Mİ !? -Şu anda aynada neye baktığını sanıyorsun ? -Galiba bir VAMPİRE !??? Kapak resmi https://plus.google.com/communities/104643560237448028002/stream/df1b9c98-1d8d-4455-9e20-3d298a612d8a adresinden alınmı...