9.bölüm;Büyükannem için üzülüyorum.

507 17 1
                                    

Plan süper gitmişti.

Artık kurtulmuştuk derken konsey başımıza üşüşmüştü konsey vampirlerinden bazıları bizi destekliyor bazılarıda desteklemiyordu bu bizim sonumuz olabilirdi aralarında fısır fısır konuşuyorlardı.Sonunda bir karar verdiler."Kötüleri öldürdüğünüz için teşekkür ederiz.Ama vampir yasalarına göre sizi de öldürmemiz gerekiyor yada içinizden biri gönüllü olucak ve kendini ateşe atacak ama bu gönüllü Ashley ile yakın bağı olan biri olucak çünkü kötü vampirler onu istiyorlardı.Yani ya hepiniz ya gönüllü bir kişi."     

"Ben olurum "dedi Jack "Ben gönüllüyüm."  "Hayır Jack bu olmaz."

"Hayır Ashley eğer ben sana bu oyunu oynamasaydım bu olay zaten olmayacaktı." "Ama sen sonradan onlar yerine beni seçtin.Benim hayatımı kurtarıp sonrada kendini öldüremezsin.Anlamıyormusun SENİ SEVİYORUM! beni bırakamazsın artık çok geç beni kendine aşık ettin bile"  "Ashley " anında arkamı döndüm ve büyükannemi gördüm. "Büyükanne ne yapıyorsun " ateşe doğru gidiyordu. "Ben nasıl olsa yakında öleceğim Ashley bana izin verin bari ölmem bir işe yarasın hayatınızı kurtararayım en azından." "Ama-" "Bay bay Ashley ve tüm vampirler " diyerek ateşe kendini attı." Bay bay büyükanne ve sağol bizim hayatımızı kurtardın." "Evet o zaman sizde serbestsiniz." Sonunda kurtulmuştuk ama hala büyükannem için üzülüyorum.

~VAMPİR KIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin