5.bölüm;Anladın mı?

649 22 0
                                    

Parçalar birleşiyor

Evden çıktım Jack'in yanına gidiyordum,bir yandan da hala parçaları birleştirmeye çalışıyordum hala eksik parçalar vardı.Yağmur yağıyordu,Jack'in evinin önüne geldiğimi fark edince kapıyı kırarcasına çalmaya başladım.Sonunda kapıyı açtı.

"Jack neler oluyor söylermisin? "

"Ashley içeri gir lütfen."İçeri girdim.

"Tamam hadi anlat " "Neyi anlatayım bilmiyorum." "Eve gittiğimde annemleri yerde buldum heryer dağınıktı kötü kökenliler gelmiş beni arıyorlarmış." "Pe-peki bunun benimle ne ilgisi va...var."

"Hani sen benim elimi tuttun ya işte o zaman ben birşey gördüm." "şöyle otur da anlat."oturdum."Tamam bak şimdi.Bir adam vardı ve önünde ben.Bana gülüyor ve yanımdada...sen varsın sonra sana birşeyler oluyor sanki önündeki cadaloz sana acı çektiriyor gibi.Sen acı içinde kıvranırken ben kollarımı beni tutan vampirlerden ayırmaya çalışıyorum.Ama olmuyor.

Adam cadaloza dur emri veriyor ve cadaloz duruyor ve Adam "Aferin Jack oyunu tamamladın.Ahhahaha."

"Bırakın bizi beni olmasada onu."diyorsun.

"Hayırrrr onun güçlerine ihtiyacımız var ama sen galiba kalbini kaptırmışsın.Yazık oldu onun ölümünden  çok etkileniceksin "  diyor.

Ve sen sonra elini çektin anladınmı...

~VAMPİR KIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin