3.bölüm; Aşk oyunu

892 28 4
                                    

Sonunda gelmiştik.Ormanda biraz gezip oyalandım.Arada onların avlanmalarını izledim.Çok az midem bulanmıştı.Karınları doyduğunda ormandan çıktık ve bir kafeye gittik.

"Neden birer kahve içmiyoruz...Ashley "  "Olur Jack "

"Böyle otur lütfen " "Teşekkürler "  "Ashley ve Jack biz gidiyoruz size iyi eğlenceler "  Kellan göz kırptı veee...gittiler."Ashley ben sana bir şey söylemem gerek."  "Sey söyle tabi  Jack " "Şey nasıl söylesem be...ben se..seni seviyorum ne düßündüğünü biliyorum.İçinden 'ıyğğ' diyosun ama ne yapayım gönül ferman dinlemiyor." "Bak Jack ben benn... seni se..seviyorum."   "Ne yani karş8lıklımı? " "Evet "  "o zaman benimle çıkarmısın?" "Şöyle cevap veriyim..." hemen ona sarıldım.Şuan da acayip mutluydum.

Yüzüne baktım ve "evet " dedim.O da mutluydu yani öyle ğözüküyordu.

JACK★

Şuan çok mutluyum.İlk defa birine karşı böyle sevgiyle sarılıyordum.

Keşke böyle bir oyuna dahil olmasaydım.Onu ilk gördüğümden beri seviyordum.Ama ne yapabilirdim ki beni bu oyun için zorladılar.Düşüncelerimi bile gizlemenin yolunu buldular.Lanet.Şimdi nasıl.kalbimi ondan geri alıcam hadi ama.

★ASHLEY★

Bir türlü düşüncelerini okuyamıyorum ve başıma ağrılar giriyor.Jack elimi tutuyor ve aklıma bişeyler geliyor gibi oluyor sanki...sanki bunlar görüntü gibi, izlemeye başlıyorum.

Bir adam var ve önünde bir kız, birdakika bu...benim.Bana gülüyor ve yanımdada...Jack var olamaz Jack'e bişeyler oluyor sanki önündeki cadaloz ona acı çektiriyor gibi.Jack acı içinde kıvranırken ben kollarımı beni tutan vampirlerden ayırmaya çalışıyorum.Ama olmuyor.

Adam cadaloza dur emri veriyor ve cadaloz duruyor ve Adam "Aferin Jack oyunu tamamladın.Ahhahaha."

"Bırakın bizi beni olmasada onu."

"Hayır onun güçlerine ihtiyacımız var ama sen galiba kalbini kaptırmışsın.Yazık oldu onun ölümünden  çok etkileniceksin " 

Tam bu sırada Jack elini çekti."Ne oldu yoksa bişey mi gördün?" o anlık ağzımdan "sayılır " çıktı."Anlatmak istermisin Aşkım?"

bu bana ilk aşkım değişiydi."Bi ara anlatırım." "Bu arada numaranı verde sana ulaşabileyim." "Tamam telefonunu verde yazayım." "Tamam al."  Telefonumu geri verdiğinde Aşkım olarak kaydettiğini gördüm.

Bir an yüzümde tebessüm oluştu.

Ama bir yandan da gördüklerimi düşünüyordum....

~VAMPİR KIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin