Anthons synsvinkel
"Hvad med på din mave?" Sagde Lauge "Okiii" svarede Thea
Lauge lagde saltet på og slikkede det op, tog citronen i kæften og så shottet, Og så snavede Lauge Thea i jorden!, jeg blev så sur, ikke så meget på Thea for altså hun var fuld og der gør man mange dumme ting og jeg kan ikke sige til hende hun ik må drik!
Jeg er bare FUCKING sur på Lauge!, for lauge ved hvor meget hun betyder for mig og lauge er ikke fuld? Så den undskyldning skal han fandme ikke bruge!!"Isterninge leeeeg" blev der råbte og Lauge startede med den!, han gik lige hen til Thea og snavede hende, ja så var den isterning vist i hendes mund!, Thea gik hen til mig og snavede mig og gav mig isterningen, jeg gav den tilbage til Thea og hun gav den til Lauge..argh hvor var jeg bare irriteret på Lauge lige nu, jeg skulle ivertfald ikke snakke med ham igen!, jeg troede vi var bedste venner, men bedste venner gør ikke den slags pis!
Klokken var blevet 03:00 og Thea kunne ingen ting, ikke engang stå op hun var helt fucking stang bacardi, hun var pisse stiv, helt væk " kom skat, vi skal i seng" sagde jeg til hende og bar hende op på min ryg! "Nejwjs, jeg ka har ik drikker særlig meget Anthon,og jeg ellsssskkeerre dig meweget højtt" sagde Thea, helt væk var hun ivertfald, "ja det godt skat, vi skal hjem og putte!" De andre blev lidt til den fest ved de andre mens gik jeg hjem med Thea, vi kom hjem til vores lejr og jeg lagde Thea ind i vores telt', hun var helt slatten, helt slap, hun havde fået aaaallllttttt for meget!
Jeg lagde mig ned ved siden af hende, jeg trak dynen over hende og lå og nussede hende i hovedet...hun faldt ligeså stille i søvn!, jeg lå bare og kiggede på hende, hun var så dejlig!😍jeg elsker hende virkelig, hun er så mega skøn!, jeg tog et billede af hende og lagde det på snap "min prinsesse, der er lidt for fuld" skrev jeg❤️
jeg lå og holdte om hende og svarede på fans kommentare med billederne med mig og Thea..klokken var 04:00 og Thea sov meget urolig, jeg kunne høre råb og skrig ude foran teltene. De andre var kommet tilbage, lynlåsen til vores telt blev lynet op "hva såååååååååååå, knalder i?" Det var Lauge, han sagde det med en høj stemme "hold din kæft Lauge!, Thea prøver at sove!" Svarede jeg bare surt "nå okay okay, ta en tudekiks" svarede Lauge bare, han var så fucking irreterende!, han fattede ik en skid, han fattede ikke jeg var fucking sur på ham fordi han lige har snavet med hende jeg er fucking vild med!, han ved hvor FUCKIGN meget hun betyder altså!!?
Jeg puttede mig ind til Thea og holdte om hende, vi faldt i søvn, "Anthon , anthon, Anth" jeg vågnede ved Thea ruskede i mig!, "hvad så skat?" Sagde jeg, hun ligte en der skulle åh ja selfølgelig BRAGHHHABF, Hun nåede lige hen til åbningen og stak hovedet ud af teltet og så brækkede hun sig!, jeg kravlede hen og holdte hendes hår..efter ca 20 min da hun var færdig med at brække sig, tog jeg en pose, fra nogle kager og gav hende, så havde hun noget at brække sig i og så gav jeg hende en flaske vand, jeg satte mig op og nussede hende, hun faldt til ro og sådan sad jeg fra klokken 05:30-11:30 hvor hun vågnede...
"godmorgen skat" sagde jeg "godmorgen søde" sagde hun, "tømmermænd?" Spurgte jeg "voldsomme" svarede hun.."tak for du var der for mig i nat" sagde hun "det var så lidt min prinsesse" svarede jeg..
YOU ARE READING
Friendzone eller mer'?
FanfictionHistorien handler om? Tja gade vide hvad den handler om? Altså du kunne læse den? Så finde ud af det? Men ellers er der lidt viden her Det hele starter på Roskilde?med bare et par stykker piger, der så blir til flere folk Måske som en flirt?eller ba...