Hun er tilbage!❤️

212 9 0
                                    

2 læger kom ind og tog ilt masken af hende.." Hvordan har du det theA?" Sagde lægen.." Jeg er ret øm og træt men ellers har jeg det okay.." Sagde hun stille.." Ja okay..hør her Thea..du blev ramt af en bil..fil en kraftig hjernerystelse..3 brækkede ribben..en brækket håndled.. Og nogen voldsomme skrabninger i ansigtet og lidt hist og pist....du har lagt i koma i 6 dage..og nu tager vi lige nogle prøver på dig for at se hvordan det går okay?" Sagde lægen stille

de begyndte at ta nogle blodprøver..jeg holdte theas hånd og hun trykkede i min hånd..jeg trykkede tilbage og hun smilte..! Jeg kunne ikke beskrive det! Jeg kunne ikke beskrive hvor glad jeg var! Det var det sygeste! Tænk at hun vågnede igen ..hun døde ikke! Det var det sygeste! Jeg var helt mundlam!! "Ja prøverne ser fine ud..men du skal stadig have næring, så du får stadig drop og skal nok være her omkring 3 dage mere ca.."sagde lægen..

"Kan jeg lige snakke med dig" sagde lægen og kiggede på mig.." Ja selfølgelig " sagde jeg og gik med uden for døren "der går nok omkring 3 dage inden hun kan komme hjem, men nu får hun lige drop, hendes prøver var helt fine, så du skal ikke være bange mere!, det er faktisk noget af et mirakel der er sket at hun så hurtigt fik det godt..mange patienter ligger i koma mindst en måned når de har sådanne kvæstelser..så du og hende er virkelig heldige!" Sagde hun og smilte til mig! "Tak!" Sagde jeg til hende og skyndte mig ind til Thea igen.

jeg løb hen til hende og fortalte hende hele historien der var sket..hvordan hun havde haft besøg og fået gaver og det havde været over alt at hun var blevet ramt af en bil og at folk havde bekymret sig så mega meget! Hun var så sur på Anthon og hun forklarede mig alt hun havde fået afvide med Anthon og hende den anden pige..men hun var også så glad! Og det var jeg også..jeg ringede til mor, Maria, Alfred, far og de andre fra familien og fortalte dem at hun var vågnet fra koma!
Jeg tog et billede med hende og jeg , hvor hun og jeg smilte stort.. Og hun sidder og krammer mig..med hospitals tøjet på..jeg Lagde det på insta og skrev teksten "Tak for alt støtten igennem denne svære tid!, her til aften idag er Thea vågnet❤️, jeg skulle hilse jer allesammen fra hende og sige tusind tak for alting! ❤️Og så også tusind tak fra mig og familien!❤️" Skrev jeg og lagde det ud..

Kristian ringede faktisk her i forgårs og fortalte at der var kommet ca 500 gaver og idag skrev han der var kommet flere! Sagde jeg med et smil! "Fuck hvor Sindsygt!" Sagde Thea og smilte stort! "Hold kæft hvor er jeg glad for du er tilbage!, jeg elsker dig så fucking højt!" Sagde jeg og gav Thea et kæmpe kram! " jeg elsker også dig fucking højt!" Sagde Thea og krammede tilbage svagt..pga hun havde ondt! Men det var så godt at hun endelig var tilbage!!

Friendzone eller mer'?Where stories live. Discover now