Theas synsvinkel
Det var torsdag...klokken er 22:49 og vi sidder alle sammen på værelset og ventet på at min sang kommer ud kl 00:00, der var blevet postet en masse billeder i løbet af aftnen fra både citybois fans altså citygirls og fra mine egne fans.
Opslag som fx "omgggggggg kun få timer!"
"Omg theas sang kommer snart! Klæder miiiig"
"Omg Thea glæder mig så meget til at høre din sang! Er sikker på at den er fantastisk!"
Og så var der fra bois fans
"Yayayyayyyyaya theas sang er ude om få timer? Glæder i jer"
"Åååh Heartbreaker med Thea er ude om 2 timer !"
"Åååh snart sang fra Thea!"
Skal lige siges at min sang hedder "Heartbreaker"
Jeg var selv ret så stolt af den..tiden gik så langsom..vi sad og snakkede det føltes som 10000000 år men det var kun 5 min vi havde sat der...🤔🤔klokken blev 23:59 og sekunderne varede som timer!!
Det var virkelig slemt!!
Men klokken slog 00:00, vi hørte selv sangen..
Alle på mit værelse synes den var virkelig god og Lauge var kommet over med Thor og Frida, og de andre for at høre den med os..
Da klokken var ca 00:10 blev vi spamet på insta og fb!
Med kommentare som
"OMFGGGGG ELSKER ALLEREDE DEN SANg!!!!"
"OMFG THEAS NYE SANG ER JO FUCKING SYG!!"
"Har HOLDT MIG VÅGEN INDTIL NU FOR AT HØRE HENDES SANG OG OMG HVOR VAR DET BARE DET VÆRD!!!❤️😍😍😍❤️❤️" "OMFG HENDES STEMME PÅ SAMGEN OMFG SERIØST DØØØØØR" alle sådan kommentare var der!
Jeg blev så glad, inderligt glad!
Jeg var ikke faldet over en eneste negativ kommentar endnu.
Alle var så søde og positive!vi lå og hørte sangen og snakkede, svarede på beskeder og den slags indtil kl 01:00 ca..da vi så faldt i søvn..."Thea!!!!?"
"THEA!?!"
"THEA!?"
Var der en der blev ved med at råbe, lyden irreterede mig, som sådan en flue der summer og aldrig stopper omg, jeg hader fluer, de sæ irreterende og ej jeg kan slet ikke klare dem, de giver mig stress også når de sådan sidder på mine ben og irretere omg? Gad vide hvad andre synes om fluer? De må vel sikkert også hade dem,! Altså man kan jo ikke fucking elske fluer?? Allerede fra da jeg var lille har fluer irreteret mig!
Altså også hvis jeg ligger om sommeren ik?
Og der så bare kommer en flue og sætter sig på mig, og sådan irretere mig så får jeg bare stress altså omg, jeg kan squ ikke være den eneste der har det sådan altså?? Ej okay nok om min skide flue snak!
jeg kom tilbage til nutiden.
Det var Anthon der sad der og ruskede i mig og kaldte på mig, "hvad fuck er der knægt" sagde jeg.."Thea FFS! Treo har lige anmeldt din sang, han fucking elskede den!?!!!, treo hader alt og fucking alle men han hader ikke dig!!" Sagde han "fuck hvor Nice" sagde jeg!
YOU ARE READING
Friendzone eller mer'?
FanficHistorien handler om? Tja gade vide hvad den handler om? Altså du kunne læse den? Så finde ud af det? Men ellers er der lidt viden her Det hele starter på Roskilde?med bare et par stykker piger, der så blir til flere folk Måske som en flirt?eller ba...