Øg ballet

192 7 0
                                    

Klokken var 10:00 og vi stod op, Anthon, Teo og Rasmus var gået ned i gymnastik salen..for at hjælpe med at pynte op!

Mig og Frida gik rundt på værelset..
Bare og snakkede om i aften/ i nat hvor det bare skulle blive så fedt...!!

Piger snakker jo som de snakker, så minutter blev til timer og timer blev til flere timer...
Klokken var allerede 17, og festen startede kl 19:00 så mig og Frida, begyndte at lægge vores make up, vi lagde en mega flot make up, ikke overdrevet! Men virkelig køn!, vi krøllede begge vores hår svagt.. Og ja det var faktisk rigtig pænt!
Klokken var blevet 18:20 og vi tog vores kjoler på!
Vi havde begge vores Nike hurrace på, haha totalt badgirl stil i stedet for stiletter ej ahahha
Nå men drengene kom ind på værelset, de stod i døren, shit man piger i er squ lækre!
De havde klædt om og var i smoking, alle piger skulle jo følges med en dreng..jeg fulgtes med Anthon, Maria fulgtes selfølgelig med Alfred..Teo fulgtes med en der hed Kaja, og Rasmus med en der hed Lina..

Vi gik hen af vores gang, og mod gym hallen, vi kom ind og musikken var mega høj, den dunkede i ørene! På en fed måde! Der var allerede ret godt gang i den selvom klokken kun var 19:10 ??

Nå men vi slog os løs på dansegulvet, Rasmus dansede tæt op af mig flere gange.. Mig og Anthon dansede også men jeg dansede mest med Maria og Rasmus..Alfred, Teo og Anthon var mest bare i baren og sad og snakkede..ret tamt..vi slog os virkelig løs på dansegulvet og havde det pisse sjovt!

Det blev senere hen på aftnen..klokken var omkring 01:30, vi alle var blevet ret beruset...mig og Maria var blevet meget meget beruset...Anthon var ikke så slem, kun lidt mere glad men han kunne godt tænke klart og det var det samme med de andre drenge..

Jeg dansede med Maria, en tager fat i min hånd i luften..det var Rasmus, han tog fat i min nakke, vi fik øjen kontakt, intens øjen kontakt! Han smilte stort til mig og fniste lidt..jeg tror jeg blev lidt rød i kinderne, ret akavet men han holdte øjenkontakten og kyssede mig..meget voldsomt..jeg tænkte ikke så meget over det fordi at jeg var så fuld! Jeg gik bare med på den og kyssede igen!
Det var da ret hyggeligt ahah, han var faktisk ret så god til at kysse hvis jeg skulle være ærlig, jeg havde jo kendt Rasmus i ca 1,5 måned nu og han var en skide skøn fyr!
Efter 2 min trak jeg mig, min hjerne eller hvad man siger sagde jeg ikke skulle ..altså At jeg skulle stoppe, det var jo så forkert når jeg havde Anthon! Og jeg elskede Anthon over alt på jorden! Og han var min nr 1!!

Jeg kiggede rundt..heldigvis så Anthon intet!jeg åndede lettet op!jeg tænkte ikke mere over det!:)
Så jeg dansede bare videre med Rasmus og Maria!

Klokken var ca blevet 02:00
Jeg stod med Maria på danse gulvet og drak og dansede!
"Hvad fuck er der galt med dig!" Det var Anthon "dejlig kæreste jeg har mig hva?!"
"Der bare går og snaver med andre fyre!!" "Fuck dig seriøst din kælling"
"Tak for ingen ting forhelved!" Anthon kiggede på mig

Friendzone eller mer'?Where stories live. Discover now