Håbet er dødt!

195 10 0
                                    

Jeg sad stadig i matematik timen..den var ikke blevet mere spænende end før? Eller det vidste jeg egentlig ikke for jeg fulgte slet ikke med..jeg sad i mine egne tanker om at min sang ikke kom på Spotify, jeg kunne ligeså godt bare droppe min sang karriere nu..

Jeg hørte svagt en lyd af en mobil telefon der ringede.."Thea" "thea" "THEA" sagde min lære til sidst lidt højt!, jeg kom tilbage til nutiden.."gider du at være sød at slukke den mobil, nu tak!" Sagde han lidt vredt..jeg tog min mobil op fra lommen..det var Kristian!!!
Omfg måske var han ringet for at fortælle mig min sang kom på Spotify alligvel?? Måske var hans mobil gået død så han ikke kunne ringe til mig før eller måske var mødet forsinket!? Omgggg måske skulle jeg ikke droppe min sang karriere!!
"Undskyld, jeg blir nød til at tage den" sagde Jeg og gik ud af døren, jeg hørte svagt min lære i baggrunden "Thea, det skal du ikke nu!" Men jeg gik alligvel ud af døren..

Jeg trykkede på den grønne knap..
"Hej" sagde jeg glad!
"Øhm. Hej thea" hørte jeg Kristians stemme sige ..
"Hva så, kom min sang på Spotify eller hvad!?" Sagde jeg hurtigt!
"Øhm.altså. jeg gjorde hvad jeg kunne men..de synes ikke så godt om den..."
Med den sætning stoppede min verden helt..
Jeg forstod det ikke..
Det var så nederen!!
Der var stilhed..helt stilhed..jeg ville intet sige, jeg kunne intet sige og jeg skulle ikke...alt var ligegyldigt nu!.."det er jeg virkelig ked af Thea.." Sagde Kristian stille...."Det fint. Tak for du prøvede Kristian.." Sagde jeg, jeg tog mobil væk fra mit øre ..og lod min hånd blive svag..jeg holdte mobilen svag..jeg trykkede på den røde knap..

Jeg åbnede døren til lokalet igen og gik ind.."Thea du blir lige efter, jeg skal snakke med dig." Sagde min lære "fint!" Sagde jeg hårdt, lidt hårdere end det faktisk skulle have lydt...jeg trak min stol hårdt ud fra bordet og satte mig ned og surmulede..jeg kiggede bare ned i bordet!..."ja så må i andre godt gå!, Thea du blir lige her" sagde han.. Jeg blev siddende.."hvad skete der lige der Thea, du var meget fjern idag." Sagde han og kiggede på mig, "det ved jeg ikke" svarede jeg bare koldt...der var stilhed..det varede som 3 timer men det varede kun 5 min..
" Ja men der må vel være noget??, du var altså meget fjern og så gik du lige her til sidst..??, hvad sker der?" Sagde han og prøvede at virke seriøs og meget interesseret, det skal lærer gøre! , men det virkede ik en skid!
"Jeg ventede bare på at høre en nyhed." Sagde jeg..." Men er du okay?" Sagde han "ja. Jeg har det fint." Sagde jeg og kiggede ned i jorden.
"Sikker?" Sagde han.."ja det helt fint." Sagde jeg.."okay, så smut med dig" sagde han. Jeg tog mine ting, rejste mig op og gik ud af døren..

Friendzone eller mer'?Where stories live. Discover now