Ben Fatih Tekin. 21 yaşındayım, ilkokuldan sonra okula gitmedim. Annem ile babam ben küçükken trafik kazasında vefat etti. Bende kardeşime bakabilmek için okulu bıraktım ve çalışmaya başladım. Akrabalarımız ve köydekiler yardımlarını esirgemediler Allah razı olsun ama ben kimseye muhtaç olmamak için çalışmaya başladım. Kardeşim okuyabilsin ve rahat bir hayatı olsun diye. Kardeşimden bahsedeyim size ismi Betül. Kendisi 14 yaşında ve ortaokul son sınıfta. İnşallah bu sene liseyi kazanacak ve hayallerine bir adım daha yaklaşacak. Onun okuyup hayallerine kavuşması tek dileğim. İnşallah dileğim gerçekleşir. Hikayemize başlıyoruz.
Sabah erkenden kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Saat yedi buçuktu. 10 dakika içerisinde kahvaltıyı hazırladım sonra kardeşimi uyandırmaya gittim. Kapısını tıklatıp " Kardeşim uyandın mı ? " diye sordum. " Uyandım abi gelebilirsin dedi. "
+ Napıyorsun burada uykucu okula ben mi gideceğim yoksa sen mi ?
- Napayım abi. Uyku çok güzel. Yataktan kalkasım yok. Hele de okula gitmek için.
+ Kalk yoksa terliği kafana yersin sıpa. Ben ne için çalışıyorum sen napıyorsun.
- Kızma canım abim. Sen bu hayattaki en iyi insansın ve benimsin canımın diğer yarısı. İyiki benim abimsin.
+ Sende iyiki benim kardeşimsin deli kız. Sen bu hayatta sahip olduğum tek varlıksın. Sen mutlu ol o bana yeter.
- Hop. Ne o ? Sen ben de neymiş. Sen ben yok biz varız. Biz bir elmanın iki yarısıyız. Birimizin canı yansa diğeri de ağlar. Bir daha öyle deme yoksa döverim seni.
+ Hahahah deli kız. Lafın gelişi dedim onu. Bak bak bi de beni dövecekmiş.
- Döverim tabi. Karadeniz kızıyım ben. Sen ne sandın ?
+ Karadeniz kızı öyle mi. Bakalım bu terliklerden kim kurtaracak seni.
- Abi yapmaaa. Kaçıyorum, kaçıyorum..
+ Gel kız buraya. Hani Karadeniz kızıydın. Nereye kaçıyorsun hemen.
- Süper kahramanım demedim sana. Kızım diyorum biraz insaflı ol ya. Sonra neden sevgilin yok belli oluyor. Senin gibi bir öküzü kim alır. Başıma kaldın.
+ Sen bana öküz mü dedin ? Bittin kız sen gel buraya.
- Abi ben onu şaka olarak şey ettim. Valla bak abi gelmeee.
+ Bende şaka olarak dövücem kardeşim gel buraya.
- Aaa. Ya abi valla şaka ya.
+ Deli kız ben hiç alınır mıyım buna. Sen mutlu ol diye ben sabah sabah seni mutlu etmeye çalışıyorum. Gel buraya deli kız.
- Canım abim benim. Sen olmasan napardım ki. Sen bir abiden fazla anne oldun baba oldun sırdaş oldun dost oldun kanka oldun. Sen benim süper kahramanımsın. Seni çok seviyorum abim.
+ Sende benim herşeyimsin. Canım kardeşim benim. Bende seni çok seviyorum. Hadi elini yüzünü yıka da kahvaltımızı yapalım.
- Tamam abicim.Betül banyoya giderken bende mutfağa gidip çayları doldurdum. Bardakları masaya koydum ve Betül geldi. Kahvaltıya başladık. Kahvaltı ederken de sohbetimize devam ettik.
+ Eee ufaklık napıyorsun bakalım bugün ?
- Partiye gidiyorum abi sen napıyorsun ?
+ Dalga mı geçiyorsun kız ?
- Asıl sen dalga mı geçiyorsun laz öküzü. Okula gidiyorum ya.
+ Abiye ters cevap verme kız. Okuldan sonra napacaksın ?
- Almam gereken kitaplar var abi arkadaşlarla onları almaya gidicez.
+ Arkadaşlar demek. Erkek var mı onların içinde.
- Var abi. Ama benimle hiçbir alakaları yok abi valla bak.
+ Noldu bi heyecan bastı seni hayırdır ?
- E abi erkek var. Şimdi sen sürekli soracaksın. Bana bakan eden var mı onları kontrol edeceksin. Onları dövmen için bir sebep çıkarsa döveceksin tabi heyecanlanırım.
+ Sorucam tabi. Benim bir kardeşim var. Sana zarar gelmesinden senin üzülmensen korkuyorum.
- Canım abim merak etme sen. Sen varken kimse bana zarar veremez. Kimse yanıma yaklaşamaz.
+ Hele bi birisi denesin bakalım. Valla alnının ortasından vururum onu. Benim kardeşime kimse zarar veremez. Erkeklerle az muhattap oluyorsun. Sana yaklaşan olursa söyle ben hemen gelip döverim onu.
- Hahahah abi. Merak etme sen. Ama sevgilim olacak illa. O sebeple de mi yaklaşmasın kimse.
+ Ne sevgilisi kız. Valla vururum seni. Sen sadece okulunla ilgileneceksin. Daha sonra uygun zamanın olacak. O zaman sevgilin olur tabi o kişi benim sınavımı geçerse.
- Şaka yapıyorum abicim. Ne sınavı ?
+ Seninle sevgili olmak kolay mı be. Önce benim sınavımı geçecek o kişi sonra senin sevgilin olacak.
- Hahahah abi korkulur ya senden.
+ Sus kız. Sen benim biricik kardeşimsin. Bunlar bişey bile değil.
- Canım abim.
+ Dur ben sana harçlık vereyim. Kitap alacaksın. Arkadaşlarınla bişeyler yaparsın sonra.
- Yok abi gerek yok fazla harcama yapmaya.
+ Dayak ister misin ? Ben abinim. Benim çalışmamın sebebi senin mutlu olman, okuyabilmen ve eğlenebilmen. Bu yüzden az harcama çok harcama lafı duymak istemiyorum. Para verirsem al. Dayak verirsem kaç. Gerisi seni ilgilendirmez. Sen derslerine bak. Biliyorsun okulun kapanmasına az kaldı. Son düzlüğe girdin. Şu sınavlar ve okul bir bitsin sana sürprizim var.
- Canım abim benim. Senin bu kadar yorulman beni üzüyor o yüzden. Hem ne sürprizi yaaa.
+ Merak etme sen ben yorulmuyorum. Sürpriz işte sanane neyse ne. Sana soru sorma hakkı vermedim. Sürprizi yapınca görürsün hadi kahvaltını bitir. Sonra da hazırlan okul vaktin geliyor. Al şu 100 lirayı hadi bakalım.
- Tamam canım abim. Çok sağol.
+ Canım kardeşim.Betül kahvaltısını yaptıktan sonra hazırlanmaya gitti. Bende masayı toplamaya başladım. Kahvaltılıkları dolaba koyduktan sonra bulaşıkları yıkamaya başladım. Bu arada Betül hazırlanıp kapıya geldi.
- Abi ben hazırlandım çıkıyorum.
+ Tamam kardeşim gel bi öpücük ver abiye.
- Muah. Canım abim.
+ Kendine dikkat et okulda. Allah zihin açıklığı versin canım. Eve geç kalma.
- Tamam abicim.
+ Akşam yemeğe ne istersin ?
- Bu akşam yemeği birlikte yapıcaz. O yüzden ne istersek onu yapıcaz. Hadi ben kaçtım. Öpüyorum kocaman kocaman bir sürü öpücük abime.
+ Okula geç kalacaksın deli kız. Bende kocaman kocaman çok çok öpüyorum hadi görüşürüz.
- Görüşürüz abicim.Betül ailemden geriye kalan tek varlık. Onun mutluluğu benim için en değerli şey. Onun üzerine çok düşüyorum. İnşallah mutlu olur canım kardeşim.
-------------------------------------------------------
Sevgili okuyucular. Sizden ricam hikayeyi beğendiyseniz beğeni atmayı, paylaşmayı ve yorum atmayı unutmayın. Beğenmediyseniz ve hata gördüyseniz lütfen yorumlarda belirtiniz. Lütfen sizden ricam beğenmeyi, yorum yapmayı ve paylaşmayı unutmayın. Hayalet okur olmayın. Amacım sizlere keyif aldırmak. Bu yüzden serinin devamının gelmesi size bağlı. Tekrardan söyleyeyim beğenmeyi, yorum atmayı ve paylaşmayı unutmayın. Çok teşekkür ediyorum. İnşallah bu kitabım sonuna kadar gider. Hoşgeldiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE SEVDALUK
General FictionAşkın en masum en doğal ve en sıcak hali bu kitapta sizleri bekliyor. Anne ve babasının ölümünden sonra kız kardeşiyle yalnız kalan ve tüm hayatını anne ve babasının tek yadigarı olan kız kardeşine adayan yakışıklılığı ile kendi köyündeki ve civar k...