İnşaata girip üstümüzü değiştirdik ve çalışmaya başladık. Yaklaşık 4 saat boyunca güzel bir şekilde çalışıp bulunduğumuz katın demirlerini bağladık ve köpükleri yerleştirdik. Köpükleri yerleştirdikten sonra öğle arası yapalım dedik. Sinan abiyle beraber eve doğru yola çıktık. Eve gelince lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. İçeriden harika yemek kokuları geliyordu. İçeriye geçip sofraya oturup yemek yemeye başladım.
+Ne yaptınız Sinan ?
-Demirleri döşedik hanım sonra da aralarına köpükleri yerleştirdik. Merdiveni ve birkaç ufak yeri de hallettik mi bugün betonu dökeriz.
+Oh oh maşallah. Yorulmuşsunuzdur.
-Sorma hanım belim ağrıdı valla. Sende çok çalıştın Fatih ellerine sağlık.
+Ne demek abi her zaman.
-Valla iyi iş çıkardın. Aslan gibisin be.
+Sağol abi.
-Fatih tabağını ver de yemek koyayım.
+Sağol Fadime doydum valla. Ellerinize sağlık.
-Aaa olur mu öyle. Akşama kadar çalışacaksınız yemen lazım. Fadime koy canım. Fatih bunu bitirmeden gidemezsin valla.
+Tamam yenge tamam. Doydum ama yemek zorundayım.
-Aynen öyle. Gençsin güçlü olman lazım.Yemeklerimizi yedikten sonra Fadime çay getirdi. Çaylarımızı içerken Fadime'nin sürekli bana bakıp gözlerini kaçırdığını fark ettim ama bir anlam veremedim. Çaylarımız bitince tekrardan inşaata gittik. Kalan işlerimizi de hallettikten sonra beton arabası geldi. Bir buçuk saatlik süren betonun ardından işimizi bitirdik ve üstümüzü değiştirmeye başladık.
+Ellerinize sağlık beyler. Sonunda bu katı da bitirdik. Artık geriye duvarlar ve çatısı kaldı.
-Valla güzel çalıştık Sinan. Baya iyi oldu. Ekip olarak şirket mi açsak acaba haha..
+Neden olmasın valla Fatih gibi canavar varken sırtımız yere gelmez.
-Yok abi estağfurullah.
+Ya bu çocuk kadar alçakgönüllü ve mütevazi birisini daha tanımıyorum ya. Neyse yavaştan evlerimize gidelim çok yorulduk.
-Aynen öyle. Hadi iyi akşamlar beyler görüşürüz.
+Sizede iyi akşamlar görüşürüz.
-Fatih ellerine sağlık kardeşim senin yevmiyeni vereyim hemen.
+Acelesi yok abi.
-Sen karışma. Bu senin hakkın al bakalım şu 100 lirayı.
+Ama abi biz 80 demiştik fazla verdin.
-Biliyorum senin harika çalışmandan dolayı fazla verdim.
+Olmaz abi bunu kabul edemem.
-Fatih para benim ve ben istediğim kadar fazlasını veririm. Sen kendin için almazsan bile Betül için al. Bunu hakettin itiraz istemiyorum o yüzden.
+Tamam abicim çok sağol.
-Asıl sen sağol kardeşim hadi iyi akşamlar.
+İyi akşamlar abicim.Sinan abinin yanından ayrıldıktan sonra bakkalın yolunu tuttum ve birkaç eksiği alıp eve geldim. Aldıklarımı yerleştirirken Betül geldi.
+Ooo ufaklık nerelerde kaldın özledim seni.
-Bende seni özledim abicim bak geldim işte.
+Hoşgeldin canım kardeşim. Eee günün nasıl geçti naptın ?
-Okula gittim abicim. Okuldan sonra kitap almaya gittik işte. Kitapları aldık sonra yemek yemeye gittik. Yemek yedikten sonra da sinemaya gidelim dedi arkadaşlar. Sinemaya gittik. Film bitince de herkes evlerine dağıldı.
Sen naptın ?
+Bütün gün Sinan abinin evinde çalıştık. İşim bitince de bakkala uğrayıp eksikleri aldım. Mustafa hocanın selamı var sana.
-Aleyküm Selam abicim. Eee ne yemeği yapıyoruz bakalım ?
+Valla şef sensin sen karar ver.
-Tamam o zaman. Ben hemen üstümü değiştirip geliyorum sende onları yerleştirmeye devam et.Betül odasına giderken bende dolaba yerleştirmeye devam ettim. 10 dakika sonra Betül geldi ve yavaştan işe koyulduk.
+Şimdi abicim bence bir çorba, bir köfte yemeği ve salata harika olur. Bir de üstüne tatlı yaparım oh oh.
-Tamam o zaman prensesim hangisinden başlayalım.
+Sen çorbadan başla abi bende köfte yemeğini yapayım.
-Tamam ufaklık. Ne çorbası olsun ?
+Mercimek olsun abicim.
-Tamamdır kardeşim benim.
+Abi bir şey sorabilir miyim ?
-Sorabilirsin canım.
+Neden hayatında birisi yok ? Gençsin, yakışıklısın, zekisin, efendisin, çalışkansın, harika birisin ve bir çok kişi senden hoşlanıyor ama sen dönüp birine bile bakmıyorsun.
-Ya sabahtan beri herkes benim hayatımla ilgileniyor. Siz hepiniz bana karşı bir şeyler mi planlıyorsunuz ?
+Ne planı abicim ya kimin ne dediğini bile bilmiyorum. Ben kendi düşüncemi söylüyorum.
-Canım kardeşim 2 sene önce birisiyle Ayşe ile sevgiliydim ama sonra beni bir başkası için terk etti sende biliyorsun. İnsanların sevgisi bu kadar kötüleşmişken ve ben malı mülkü olmayan biriyken kiminle birlikte olayım.
+Saçmalama abi. Herşey mal mülk değil. Seninle evlenmek isteyen bir sürü kız var. Sadece bizim köyün değil civardaki köylerin kızları bile senden hoşlanıyor. Birisi seni terk etti diye bütün kızlar öyle olacak değil ya abi.
-Haklısın da kardeşim. Doğru insanı bulmak önemli. Köyden birisiyle nasıl olur bilmiyorum. Bir şey olur adım çıkar hiç bulaşmamak en iyisi. Hem işimin gücümün arasında ona nasıl vakit ayırayım.
+Abim benim ne varmış vakitte ya. Ben büyüdüm ikimiz evimizi geçindiriyoruz. Senin de yaşın geldi. Ben artık bir yenge istiyorum. Hala olmak istiyorum.
-Bak sen hala olmak istiyormuş. Kim senin gibi deliye yeğen yapar be.
+Aaa asıl sen kendine bak deli olan sensin.
-Hahah canım benim. Hem diyelim ki kabul ettim doğru düzgün birisini ha deyince bulmak da zor.
+Aslında bir talibin daha var. Hemde harika birisi tam sana göre düzgün hanım hanımcık biri.
-Kimmiş o ?
+Elif abla. Sınıftan bir arkadaşımın ablası. Seni anlattım fotoğraflarını gösterdim. Sende istersen buluştururuz sizi.
-Bak bak. Benim haberim olmadan neler dönmüş arkamdan. Abisinin arkasından iş çeviren bir kardeşim varmış da benim haberim yokmuş.
+Aşkolsun abi. Nesi var bunun. Hem kötü bişey mi yaptım. Senden hoşlanıyor ve seni tanımak istiyor. Sende kabul edersen tanışırsınız.
-Bilmiyorum kardeşim. Yine acı çekmek istemiyorum. Hem doğru düzgün bir işim de yok mahçup olmak istemem.
+Abi seninle ilgili herşeyi biliyor ve onun umrunda değil bu saçma sebepler. Senden hoşlandı ve seninle tanışmak için can atıyor. Hadi evet de kız da rahata kavuşsun.
-Tamam olsun bakalım. Yalnız ümitlenmesin birbirimizi tanımamız gerekiyor.
+Tamam abicim benim. Ben hemen Elif ablayı arıyorum yarın bir yerde buluşuruz. Sen çorbayı yapmaya devam et.
-Kız dur bu ne acele. Gel burayaaa.
+Hayırlı işler geciktirilmez abicim hemen halledilir. Hadi yemekleri yap sen.
-Ah deli kız. İnşallah hayırlısı olur.(---Betül'ün Gözünden---)
+Alo Elif abla.
-Efendim canım.
+Napıyorsun ablacım ?
-Yemek yapıyorum canım sen napıyorsun ?
+Ben de abimle yemek yapıyorum ablacım. Şuan odamdayım ve sana bir müjdem var.
-Müjde mi ne müjdesi ?
+Hazırsan söylüyorum. Abim seninle tanışmayı kabul etti.
-Neee ?? Nasıl, ne zaman ? Ne dedi, ne yaptı ??
+Hahahah sakin ol ablacım. Hepsini teker teker anlatıcam önce sakin ol. Biraz önce konuştuk. Durum böyle böyle senden hoşlanan birisi var seninle ilgili bazı şeyleri anlattım seninle tanışmak istiyor dedim o da bir iki konuşmadan sonra kabul etti. Valla olacak gibi bu iş. İçimde öyle hir his var.
-İnşallah olur canım ya. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Sen birtanesin.
+Hahahah sende birtanesin ablacım. Artık birtanecik yengecim derim sana.
-Yaa utandım hemen öyle deme. Dur bakalım abin isteyecek mi beni ? Beğenecek mi konuşmaya devam edecek mi bilmiyorum.
+Merak etme abim sana aşık olacak. Adım gibi eminim buna. Yarın buluşalım hepimiz ve siz de birbirimizi tanıyın.
-Ne yarın mı ??
+Evet ablacım neden ki ?
-Çok erken geldi. Nasıl hazırlanıcam ne giyicem bilmiyorum.
+Sen halledersin bitanem. Yarın 1 gibi sahildeki kafede buluşalım olur mu ?
-Olur canım. Ya çok heyecanlıyım. Seni öpmek istiyoruuuuum.
+Deli kız yengem ol doya doya öpersin. Hadi ben yavaştan kaçıyorum. Canan'a selam söyle abim tek başına yemek yapıyor. Öpüyorum ablacım.
-Tamam canım benim söylerim bende seni öpüyorum iyi akşamlar.
+İyi akşamlar ablacım.( Hikayeye olan ilginizi belirtirseniz çok mutlu olucam. Güzel bir seri için uğraşıyorum. Sizlerde okuyup keyif alın. Yorumlarınız çok değerli bu yüzden yorum yapmaya özen gösterin. Çok teşekkür ederim şimdiden.. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE SEVDALUK
Ficção GeralAşkın en masum en doğal ve en sıcak hali bu kitapta sizleri bekliyor. Anne ve babasının ölümünden sonra kız kardeşiyle yalnız kalan ve tüm hayatını anne ve babasının tek yadigarı olan kız kardeşine adayan yakışıklılığı ile kendi köyündeki ve civar k...