+ Ooo abicim maşallah çorbayı yapmışsın. Beni bekleseydin ya.
- Sen çene çalacaksın midem de seni beklicek öyle mi.
+ Aşkolsun abicim senin işini hallediyorum burda.
- Ya kardeşim hemen arayıp konuştun ama napıcaz ne olacak bilmiyorum ki.
+ Ya abicim gidicez kafeye tanışacaksın onlarla. Sonra biz sizi yalnız bırakırız sizde konuşup kaynaşırsınız.
- Ne yalnız bırakmak mı ? Hayatta olmaz valla keserim seni tanımadığım kızla yalnız kalamam heyecanlanırım.
+ Hahah kalırsın abicim kalırsın. Seni yiyecek değil ya. Birbirinizi tanırsınız bu şekilde.
- Olur mu ki ?
+ Olur abim benim oluuur. Hadi yemekleri hazırlayalım.(---Fatih'in Gözünden---)
Kardeşimle beraber yemekleri hazırlayıp sofrayı kurduk. Yemeklerimizi yedikten sonra masayı toplayıp salona geçtik.
+ Abi kumandayı verir misin dizim var.
- Veremem fıstık benimde dizim var.
+ Ya abi banane benim dizim daha önemli. Benim dizim izlenecek.
- Neresi önemli kız hayal dünyasında olan şeyler. Hepsi kötü örnek oluyor.
+ Senin izlediklerini de biliyoruz hepsi şiddet içeriyor o yüzden böyle bir psikopatsın.
- Sen benim dizilerime kurban ol be. Nesi varmış şiddetin. Ben bayılıyorum valla.
+ Iyy odun. Biraz şu dizileri izle de romantik ol. Yarın kızla buluşacaksın kızın yanında bari biraz romantik ol izlediğin dizilerden sakın bahsetme.
- Romantiğim kızım ben ne odunluğumu gördün. Bu zamana kadar doğum gününü unuttum mu hiç hayır. Ben istesem şiir bile yazarım. Ya iki de bir buluşmayı hatırlatma heyecanlanıyorum.
+ Tabi canım yazarsın. Sen odunluğun kitabını bile yazarsın o derece yeteneklisin. Heyecan iyidir kızın yanında sakin kalabilirsin.
- Maşallah senin içinde ne biçim bi nefret varsa sürekli odun öküz dedin be. Valla kızı benden daha çok seviyorsun. Git onun kardeşi ol bende senden kurtulurum oh mis valla.
+ Ne nefreti be şaka yapıyorum şurda sen benim canımsın sana karşı aşkım, sevgim var. O konuya gelince herkesin yeri ayrı kimseyi senden daha fazla sevmem şapşal. Aaa şuna bak bi de beni kovuyor gideyim o zaman.
- Gel buraya deli kız. Sen kovulur musun be en güzel derdimsin, başımın en tatlı belasısın. Kurban olurum sana.
+ Bende sana kurban olurum abicim. Hadi senin dizini izleyelim.
- Yok fıstığım senin dizini izleyelim. Sen diziyi aç bende çayları getireyim.
+ Tamam abicim.Çayları getirdikten sonra kardeşimle yan yana oturup diziyi izlemeye başladık. Saat on bire doğru geliyordu. Canım kardeşim dizlerimde uyumuş. Kucağıma alıp yatağına yatırmaya gittim. Yatağına yatırdıktan sonra üstünü örtüp alnına öpücük kondurup odadan çıktım. Bardakları mutfağa götürüp yıkadıktan sonra televizyonu kapatıp uyumaya gittim. Kafamı yastığa koyunca aklıma yarın yaşayacaklarım takıldı. Acaba kız nasıl birisi, birbirimizi beğenecek miyiz ve daha birçok soruyla beraber uyuya kalmışım. Sabah prensesim beni uyandırdı.
+ Ooo hala uyuyorsun ya kalk kalk saat kaç oldu kızı ilk günden bekleticeksin.
- Tamam tamam deli kız bağırma sabah sabah. Elimi yüzümü yıkayıp geliyorum mutfağa.Banyodan çıkınca mutfağa gidip kardeşimle kahvaltıyı hazırladım.
+ Eee abicim heyecan var mı ?
- Çok heyecanlıyım. Acaba gelmesen mi ben.
+ Saçmalama valla seni keserim. Sakim ol o da senin gibi bir insan. Gerçi sen insan mısın o tartışma konusu.
- İnsan olduğumu sana kanıtlamamı ister misin canım. Bak bu beş kardeş böyle yanağına vurucam o zaman anlaşılacak olur mu.
+ Yok yok abicim sen insanların en dibisin. Sen en iyisisin.
- Hahahah hemen de geri vites yaptın be.
+ Yapmadaydım da dayak mı yeseydim :D .
- Seni ne zaman dövdüm de şimdi dövücem saf.
+ Canım abim benim. Hadi yemeğimizi bitirip hemen hazırlanalım.
- Tamam kardeşim.Yemeğimizi yedikten sonra Betül odasında hazırlanırken bende mutfağı toparlayıp odama geçtim. İlk buluşma çok heyecanlıyım. Kumaş bir pantolon ve lacivert bir gömlek giyicem. Pijamalarımı katlayıp kıyafetlerimi giydim. Daha sonra tarağımı alıp saçlarımı taradım ve hazırım. A unutmadan biraz da parfüm sıkayım işte şimdi hazırım. Kalbim çok fena atıyor. Betül odamın kapısını tıklatarak " Abi gelebilir miyim ? " diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE SEVDALUK
Fiksi UmumAşkın en masum en doğal ve en sıcak hali bu kitapta sizleri bekliyor. Anne ve babasının ölümünden sonra kız kardeşiyle yalnız kalan ve tüm hayatını anne ve babasının tek yadigarı olan kız kardeşine adayan yakışıklılığı ile kendi köyündeki ve civar k...