Bulaşıkları yıkadıktan sonra dağınık yerleri düzenledim. Daha sonra odama gidip üstümü değiştirdim ve evden çıktım. Bugün Sinan abilere yeni evin yapımında yardım edeceğim. Sinan abilerin evine doğru yola koyuldum. Yolda giderken köyün imamı Mustafa Hoca ile karşılaştım.
+Selamun Aleyküm hocam günaydınlar.
-Aleyküm Selam Fatihim sana da günaydın.
+Nasılsınız hocam, nerden geliyorsunuz ?
-İyiyim Fatihcim Ahmet'in yanına gidiyorum. Şehire inip bişeyler alıcaz. Sen nasılsın, nereye gidiyorsun ?
+Bende iyiyim hocam. Sinan abilere gidiyorum. Bugün yeni evin inşaatında çalışıcam da.
-İyi iyi kardeşim. Betül kızımız nasıl ?
+İyi hocam. Malum okullar kapanmak üzere iyi bir liseyi kazanmaya çalışıyor.
-İnşallah kazanacak kardeşim, Rabbim emeklerinin karşılığını verir merak etme.
+İnşallah hocam.
-Ya Fatih kardeşin de büyüyor hem evle hemde işle ilgilenmen zorlaşıyor. Ne zaman hayırlı bir kız bulup evleneceksin evladım.
+Aman hocam ya evlenmek kim biz kim. Biz gariban geldik gariban yaşarız. Benim gibi birisine kim bakar. Hem ben halimden memnunum eve de işe de yeterim.
-O nedek kardeşim. Senin gibi efendi, dürüst, güvenilir, fedakar, şefkatli birisini kim istemez ki. Zaten yakışıklısın da. Herşey para mı oldu bu hayatta neden kimse sana bakmayacakmış. Seninle herkes evlenmek ister. Benim kulağıma geldi bir yerlerden köyde sana sevdalı bir sürü kız varmış. Senin de gönlün olursa birisinde halledelim bu işi. Sende bir yuva kur artık.
+Sağol hocam ama benim sevdayla uğraşacak vaktim yok. Rabbim neyi nasip ederse o olur.
-Anladım kardeşim sen bilirsin. Böyle ciddi bir mesele olunca bana gelebilirsin ben senin abin sayılırım.
+Biliyorum hocam Allah sizden razı olsun. Ailem öldükten sonra sürekli bizimle ilgilendiniz sizin hakkınızı nasıl öderim.
-Ne hakkı evladım. Siz benim kardeşimsiniz. Biz bir aileyiz. Aile içerisinde böyle şeyler olmaz.
+Çok sağol hocam. Bir isteğiniz yoksa ben yavaştan gideyim.
-Yok kardeşim kendine iyi bak. Betül'e de selam söyle. Kolay gelsin.
+Aleyküm Selam hocam sizde kendinize iyi bakın yenge hanıma selamlar.
-Aleyküm Selam kardeşim.Mustafa hocanın yanından ayrıldıktan sonra Sinan abinin evine vardım.
+Selamun Aleyküm abi afiyet olsun.
-Aleyküm Selam kardeşim buyur beraber olsun.
+Eyvallah abi ben yaptım.
-O zaman bi çay iç.
+Olur abi.
-Fadime çay verir misin Fatihe.
+Tamam abi.
-Eee Fatih nasıl gidiyor ?
+İyi gidiyor Sinan abi. Sizleri sormalı.
-İyi gidiyor kardeşim. Yeni evle uğraşıyoruz valla.
+Baya güzel oluyor valla. Allah güle güle oturmayı nasip etsin.
-Amin kardeşim.
+Fatih buyur çayın.
-Sağol Fadime.
+Eee Fatih daha ne var ne yok ?
-İyi Selma abla. Evle işle uğraşarak geçiyor günüm. Betül de baya ders çalışıyor malum liseye geçecek inşallah.
+İnşallah inşallah. Valla daha dün bebektiniz ne ara büyüdünüz yahu.
+Ömür bu abla. Göz açıp kapayana kadar geçiyor.
-Aynen öyle ablacım. Ne zaman evlendiriyoruz seni ?
+Ne evlenmesi abla.
-Ne demek ne evlenmesi yaşın geldi. Sana ve Betül'e yardım edecek ailenizi büyütecek birisi lazım. Yaşın da geldi. Hayırlı bir kız bulup evlenmen lazım.
+Yengen doğru diyor Fatih. Evlenmeni istiyoruz artık. Valla köydeki bütün kızlar peşinde sen hiçbirine dönüp bakmıyorsun.
-Abi bizim ne işimiz olur sevdayla. Garibanın tekiyiz. İşim gücüm yok doğru düzgün. Kardeşime ve kendime bakıp geçiniyorum. Sevdayla uğraşacak vaktim ve durumum yok.
+Herşey para mı oğlum. Eşinde çalışır sende çalışırsın gül gibi geçinip gidersiniz. Hem hayırlı kısmet de var. Senden daha iyisin mi var bu köyde.
-Hayırlı kısmet mi ? Kim o abi.
+Kim olduğunu boşver şimdi. Sen tanışmak istersen görürsün kim olduğunu.
-Anladım abi. Bakarız daha sonra. Yavaş yavaş gidelim mi inşaata.
+Tamam kardeşim hadi gidelim.Çayındaki son yudumu da içinde Sinan abiyle birlikte ayaklandık.
+Hanım öğlene güzel yemekler yap. Baya acıkırız valla.
-Tamam bey hadi size kolay gelsin. Görüşürüz Fatih.
+Görüşürüz yenge.Sinan abiyle evden çıktıktan sonra evin biraz yukarısındaki yeni evin inşaatına doğru yola koyulduk.
(---Fadimenin Gözünden---)
+Yenge sence Fatih anlamış mıdır ondan hoşlandığımı?
-Valla bilmiyorum ki canım. Çok iyi harika biri ama gel gör ki bir o kadar da alçak gönüllü. Kimsenin onu beğenmediğini düşünüyor. Kardeşi onun için en önemli şey şuan.
+Haklısın yenge. Ama ona çok aşığım. Beni farketmezse diye korkuyorum.
-Anlıyorum canım. Ama hiç merak etme fark edecektir seni. Ama sen çocuğa karşı böyle soğuk ve heyecanlı olursan işin zor.
+Napayım onu görünce heyecanlanıyorum. Soğuk muydum ki yenge ?
-Soğuktun tabi. Daha çok muhabbet etmeye çalış, güler yüzlü ol. Vakit geçirmeye bak.
+Anladım yenge. Öyle yapıcam bundan sonra. Umarım güzel şeyler olur.---Fatihin Gözünden---
İnşaata geldiğimiz de Ali abi, Osman, Dursun ve Kemal abi de oradaydı. Onlar da inşaatta çalışıyor.
+Selamun Aleyküm beyler.
-Aleyküm Selam Sinan nerdesiniz yahu ağaç olduk burda.
+Geldik da ne sızlanıyorsunuz hahahah.
-Hahahah hadi yavaştan başlayalım çok işimiz var çok.--------------------------------------------------------
( Sevgili okuyucular lütfen hayalet okuyucu olmayın. Sizler beğenip yorum yapmazsanız serinin devamının gelip gelmemesini nasıl anlayabilirim. Lütfen 1 dakikanızı ayırıp beğenin ve olumlu-olumsuz yorumlarınızı belirtin. Hoşçakalın.. :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE SEVDALUK
General FictionAşkın en masum en doğal ve en sıcak hali bu kitapta sizleri bekliyor. Anne ve babasının ölümünden sonra kız kardeşiyle yalnız kalan ve tüm hayatını anne ve babasının tek yadigarı olan kız kardeşine adayan yakışıklılığı ile kendi köyündeki ve civar k...