Lucy sürekli elimde bir defter olmasından ve ne olursa kaydetmemden sinir oluyor ama işim bu. Şimdi edgar'ın tasmasını almaya gideceğim. Bay Groom beni bir restaurantta bekliyor , gidecekken son bir kez daha konuşmak istedim .
Saat öğleden önce 11 . Buluşma yerine geldim . Ama kendileri şuan yok. Sanırım biraz gecikecek.
Geldiğinde ona konuştuklarımızı yazmamda sorun olup olmadığını sordum . Sorun olmayacağını söyledi.Edgar'ın tasmasını getirmişti.
Basit sorular soracağım. Ölen kızların isimleri , ne zaman o eve taşındıkları , ailelerinin isimleri ve telefon numaraları yeterli olacaktır dedim. Baya basit sorular sorduğumu söyledi. İlk kızdan başlayın dedim . " Bunları soracağını bildiğim için defterimi getirdim. Herşeyi kaydeden bir sen değilsin" dedi. Defteri alabilir miyim diye sordum. " Bu benim bir nevi günlüğüm veremem ama işte sana yardım ediyorum. İlk ölen kız sene 1983 kızın adı North Silva annesi Nicola Silva babası nelson silva numaraları telefon defterimde olabilir " Diğerleri bay Groom devam edin lütfen . " Peki . İkinci kız Olive Andersen sene 1988. Annesi yoktu babası Garry Andersen. Üçüncüsü Ebony Ewans sene 1993 . Annesi Pamela Ewans babası Shaw Ewans. Dördüncü Nena Jensen sene 1998 Annesi Wesley Jensen babası Canon Jensen . Kendimi ajan gibi hissetmeye başladım Johnson haha. -Komik olmadığı için gülmedim ve bu saçma espiri yüzünden 10 saniyemi boşa harcadığımı hissettim- Evet komik değildi devam ediyorum beşinci Davina Petit . Sene 2003 Annesi Alex Petit babası Alex Petit . Davina ile ilgili garip birşey oldu . Öldükten sonra herşey bitti yani araştırmalar , Analizler bittikten sonra Anne , babası ve ben aşağıda ifade veriyorduk . Yukarda inceleme yapan polislerde indikten sonra birkaç görevli onu ceset torbasına koymak için yukarı çıkmış , Ama polislerin dediğine göre Davina'nın cesedi kayboluyor ve odada isli ayak izleri olduğunu görüyorlar. " Etkileyici hikaye . Bu isimleri ufak bir kağıda da bir not aldım ve defterin arasına koyuyorum.
Ondan numaraları da aldıktan sonra eve koşmaya başladım çünkü saat neredeyse öğleden sonra 1 oluyordu. Eve geldiğimde Edgar'ın tasmasını taktım kucağıma aldım. Lucy ile bavulları aldık ve çıktık uçağa zor yetiştik diyebilirim .Uçağa bindik . Lucy bana artık o kadar kızmıyor şimdi yanımda uyukluyor . Edgar uçağın bagaj kısmında kalmak zorunda ve bu benim hoşuma gitmiyor . Onu şimdiden özledim. Japonya gerçekten güzel bir ülke. Burada ne olacak merak ediyorum.
Araştırma yaptım ama pek bir sonuç yok . Eski işyerlerine sormak istiyorum. Saat akşam 6 oldu bile . Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLINDA KAYIP
ParanormalParapsikoloğum . Dünya'yı gezmeye karar verdim Bay Wiseman, parapsikoloji her yerde...