Chapter 6

217 29 4
                                    

,,Kdybych věděla že to bude tak velké a hlasité, zůstala bych na pokoji." zamrmlala jsem s podepřenou bradou a upila si z pochybného červeného kelímku v mé ruce.

Felix vedle mě přikývl. ,,A to je teprve první větší párty. Bude jich daleko víc, každý víkend. Ty obličeje druhý den ráno potkávat je docela zábava." uchechtl se a poupravil si brýle.

,,To vypadá že se mám na co těšit." řekla jsem ironicky.

Justin vedle mě si povzdychl. ,,No tak, už jsme tady, pojďte se bavit." vstal a otočil se na nás. ,,Proč si jednou neužít trochu zábavy?"

,,To myslíš vážně?" nadzvedla jsem překvapeně obočí.

,,Jo, myslím." přikývl. ,,Pojď si zatancovat." natáhl ke mně ruku.

Podívala jsem se na něj a zasmála se. ,,Ne díky."

,,No taak, Carls, nenech mě prosit."

Pokroutila jsem hlavou. ,,Mám tě ráda, to víš, ale tohle vážně není pro mě. Půjdu na kolej, ty si tady užívej." odložila jsem červený kelímek a vstala. ,,A jestli mi budeš ve tři ráno opilý bušit na dveře, nepřej si mě." mrkla jsem na něj a obmotala ruce kolem jeho krku.

Povzdychl si a přitáhl si mě blíž, do nosu mě udeřila jeho typická vůně. ,,Vážně tu nezůstaneš aspoň chvíli?" zašeptal mi do ucha. Pokroutila jsem hlavou na znak, že ne. Stiskl zesílil. ,,Budeš mi tu chybět nejlepší kamarádko." vydechl mi na krk a mě naskočila husí kůže.

,,Užij si to tady." zamumlala jsem, nedobrovolně se od něj odtáhla a usmála se na něj.

Přikývl a dal mi pusu na čelo. ,,A ty na sebe dávej pozor. Napiš mi až dorazíš na kolej a až půjdeš spát, jasný?"

,,Jasný." přikývla jsem a otočila se na Felixe. ,,Půjdeš taky?"

Rychle přikývl. ,,Jo, doprovodím tě."

,,Dávej mi na ní pozor. Je to to nejcennější co mám." varoval ho Justin a já se potichu zasmála. Následně jsem se vymanila z jeho sevření a mávla mu na pozdrav. Porozhlédla jsem se kolem na všechny ty opilé holky a věnovala mu poslední pohled doufajíc, že žádné z těch lehkých holek nepodlehne.

Po pár minutách už jsem společně s Felixem byla na cestě nočním kampusem na kolej. Oba jsme byli v tichu a užívali si klidu a prázdného školního pozemku. Nikdy jsem se tu ještě tak pozdě večer neprocházela a musela jsem uznat, že to mělo své kouzlo. Všechny ty staré osvícené renesanční budovy měly co do sebe.

,,Tak a jsme tu." vydechla jsem unaveně a otočila se na Felixe. ,,Díky že si mě doprovodil. Zvládneš to nazpátek?" usmála jsem se.

,,Samozřejmě že zvládnu. Jsem přece statný hoch." bouchl se do hrudi. Zasmála jsem se. ,,Dobrou noc Carly." objal mě na rozloučenou a s rukama v kapsách se odebral na cestu zpět.

Když jsem dorazila na pokoj, v rychlosti jsem se osprchovala a vlezla si do pyžama. S notebookem v rukou jsem se zachumlala do postele a otevřela Netflix. Jedna část mě věděla, že bych se měla spíš učit na zítřejší hodinu algebry, ale ta druhá část neměla na učení čas ani pomyšlení.

Vzala jsem to ruky telefon a poslala Justinovi fotku s popiskem, že už jsem na pokoji a že jdu pomalu spát.

Vzala jsem to ruky telefon a poslala Justinovi fotku s popiskem, že už jsem na pokoji a že jdu pomalu spát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Následně jsem se uvelebila a pustila si nový díl mého oblíbeného seriálu. Po pár minutách jsem usnula.

**

Probudila mě hlasitá rána do mých dveří. Nejdřív jsem myslela, že se mi to zdálo, ale když se rána opakovala povzdychla jsem si a prostřela si oči. Venku byla pořád tma a hodiny ukazovali za deset čtyři.

Ospale jsem si povzdychla a pomalu vylezla z postele. Poslepu jsem došla ke dveřím které jsem pomalu otevřela. K mému překvapení za nimi nestál nikdo jiný, než můj nejlepší kamarád. Opilý nejlepší kamarád.

,,Carly! Ahoj!" usmál se a vpadl do pokoje. ,,Sakra." zamrmlal a když se mu podařilo zastavit, otočil se na mě. ,,Stýskalo se mi." ohrnul spodní ret a natáhl ruce.

Zabouchla jsem dveře a vyhnula se mu. ,,Děláš si ze mě srandu? Jsou čtyři hodiny ráno Justine!"

,,Vážně? Ani to tak nevypadá." podíval se na okno a pokrčil rameny.

Povzdychla jsem si. ,,Co tu vůbec děláš. Proč si nešel rovnou k sobě na kolej?"

,,Hrozně se mi stýskalo a chtěl jsem tě vidět." zamumlal a popošel ke mně. Chtěl si mě k sobě přitáhnout, ale já ho znechuceně odstrčila.

,,Si opilý, nesahej na mě."

,,Carlyyy." zabručel hlasitě a spadl na mou postel.

,,Tak půjdeš už?" založila jsem si ruce na hrudi.

Zvedl hlavu. ,,Vážně chceš abych teď šel tu dálku? Jsou čtyři ráno Carly, neblázni proboha." ušklíbl se.

Převrátila jsem očima. ,,V tom případě se okamžitě zvedni a běž do sprchy, smrdíš kouřem a alkoholem." 

,,Rozkaz." křikl a pomalu se odebral do sprchy.

Já si opět unaveně povzdychla a zalezla zpět do postele. Notebook u kterého jsem usnula, jsem položila na noční stolek a zahrabala se do peřiny s úmyslem opět usnout. To by ale nebyl Justin aby všechno nedělal s neobvyklým hlukem.

Za pár minut vyšel z koupelny jen v trenkách a s úsměvem na rtech. ,,Co?" svraštila jsem obočí.

,,Nic." pokrčil rameny a natěšeně si vlezl ke mně do postele.

,,Ty si vážně hodně pil, co?"

,,Proč myslíš?"

,,Chováš se divně." poznamenala jsem a otočila se k němu zády.

,,To se ti jen zdá." pípl a sebral mi kousek peřiny. Za pár vteřin na to jsem ucítila jeho teplou ruku. ,,Už jsem ti někdy řekl, že máš skvělej zadek?"

,,Justine!" vyhrkla jsem.

Začal se smát. ,,Promiň."

,,Běž už spát prosím tě." řekla jsem zoufale.

,,Až mi dáš pusu na dobrou noc." nahnul se a koukl se na mě tak zblízka, až mě to vyděsilo.

,,Co si to zas vymýšlíš. Nikdy jsme si nedávali pusu na dobrou noc."

Usmál se. ,,No právě. Tak je na čase s tím začít."

Povzdychla jsem si a podívala se na něj. Se skoro zavřenýma očima jsem se natáhla a přiložila své rty na jeho. Následně jsem se chtěla odtáhnout, ale jeho ruka na mém zátylku mi v tom zabránila.

Udělal první pohyb rtů a já v ucítila motýlky v břiše. Srdce se mi rozbušilo stokrát rychleji a má mysl byla doslova zamotaná jako vánoční světýlka. Odvážila jsem se pohyb zopakovat pár vteřin na to se Justin snažil probojovat jeho jazykem do mých úst.

Jako bych v té chvíli dostala facku a vzpamatovala se. Urychleně jsem se od něj odtáhla a vyděšeně jsem se na něj podívala. Nevím jestli mě děsilo víc to, že se to stalo nebo fakt, že se mi to líbilo.

,,Dobrou noc má sladká Carly." zašeptal a přitáhl si mě blíž na tělo. Já se ještě pořád v tranzu otočila a doufala, že si do rána nic z toho pamatovat nebude.

black & whiteKde žijí příběhy. Začni objevovat