Famfrpál

43 4 0
                                    

Prvních pár týdnů uběhlo jako voda. Seznámil jsem se eště s několika lidmi, ale parta já, Diana, Dan a Robin zůstala.
Upřímně... Robin není až tak namachrovanej, jak jsem si myslel. Jenom tak působí vizuálně a vědomostmi. Hodně se chce podobat bratrovi Erikovy.
Je vlastně moc milej a chytrej. A taky si na něm moc cením, že nedělá rozdíly mezi rodinamy s čistou a nečistou krví.

Co se týče učení, tak se zatím moc nekouzlí. Probírají se základy a tak je to zatím docela nuda.

Já a Robin sedíme ve společenské místnosti a děláme domácí úkoly.
"Čau kluci," pozdravil nás Dan "těšíte se na zápas?"
"Zápas?" zeptal jsem se "Jakej zápas? "
" První utkání Zmijozelu a Havraspáru."
"Co? " nechápal jsem
Robinovy asi došlo, že nevím o co se jedná a tak se zeptal: "Víš co je to famfrpál?"
"Fam... Co? "

Robin a Dan, se mi snažili vysvětlit, že famfrpál je nejoblíbenější sport v kouzelnickém světě, a že každá kolej má svůj tým. Žáci prvních ročníku se do týmu zapojit nemohou. Zítra bude první utkání mezi Zmijozelem a Havraspárem a tak musíme jít fandit.

"Erik taky hraje. Je chytač!" chlubil se úspěchem svého bratra Robin.
Já sice nevím, co takový chytač dělá, ale byl jsem radši sticha.
V tu chvíli se k nám připojila i Diana.
"Ahoj kluci" pozdravila nás " zítra máme lektvary, že? " zeptala se spíš pro sebe než lro nás, protože  ani nečekala na odpověď a vytáhla sešit s poznámkami. "Tak... Jdeme na to " řekl jsem a usmál se. Zítra píšeme na teorii a učíme se na to už od pondělí.

Učili jsme se až do večera a pak jsme se rozloučili s Diny a s klukama šly na pokoj. Chvíli jsme si povídali o zítřejším zápase a pak nás přemohla unava a šly jsme spát. 

Tom   (Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat