Nějaký divný chlápek, co si říká Albus Brumbál, mi zařídil novou školu. Říká že se tu naučím správně kouzlit. Abyste věděli, já umím kouzlit. Ale podle Brumbála, to neumím pořádně.
A tak jsem tu. Na místě, ve kterém strávím několik let svého života.
Jsem chytrý. Vím to. Člověk by se měl soudit podle toho, jaký je a neměl by se ani podceňovat, ani přeceňovat. A já vím že jsem chytrý. Sice mi to nikdo nikdy neřekl. A protože jsem chytrý, dokázal jsem pochopit, že v této škole se učí kouzla a jiné magické podivnosti. Na začátku roku, mě zařadí do jedné z kolejí. Jsou Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel.Sedím na té malé židličce a na hlavě velký, starý mluvící klobouk.
"ZMIJOZEL" zvolal a nějaká stará ženská ho zvedla a já se vydal ke stolu mé koleje. Zmijozel. Zelená barva a had.
Zařadí se i ostatní děti a poté se pustíme do jídla.
Mezitím přemýšlím. Velká síň. Zvláštní. Má začarovaný strop, co vypadá jako by tam žádná střecha nebyla a celou místnost osvětlují svíčky, co se vznáší vysoko nahoře.
"Já jsem Diana" oslovila mě jedna dívka. Byla hubená a měla dlouhé černé vlasy, úzké rty a světle modré oči. Ty oči jako by zářily.
Usmál jsem se na ni: "Tom. Tom Riddle. "
"Těší mě" zasmála se a ukázala na osobu sedící vedle ní. "A tohle je můj bratr Daniel. "
Podíval jsem se na osobu na kterou ukazovala. Díval se na mě skoro stejně vypadající kluk jako vypadala Diana. Úzké rty, černé, upravené vlasy a velké světle modré kukadla. Usmál jsem se na něj.
"Těší mě" prohodil a pustili jsme se spolu do řeči.
"Já i sestra jsme z mudlovské rodiny. " řekl Dan. Mudlové jsou lidé co nemají s kouzly nic společného.
"Moji rodiče jsou taky mudlové." prohodil jsem.
"Vážně? " ptala se Diana.
"Jo" přitakám " a přijel si pro mě Brumbál. "
"Jak to? " ptal se Dan a vykulil na mě oči. Než jsem stačil odpovědět, ozval se jiný klučičí hlas.
" Mudlové ho drželi v blázinci. Považovali ho za blázna a on přitom nevědomky kouzlil. Jo a já jsem Robin." Robin je brunet s dokonale upravenými vlasy a úžasně oříškovými kukadly. Tak jsme si eště chvíli povídali a já si o všech udělal obrázek.
Diana- hezká a atraktivní holka. Asi budeme kamarádi, protože si očividně rozumíme a smějeme se skoro všemu.
Dan- chytrý a milý kluk, co bude mít za ušima. Kluk se smyslem pro humor.
Robin- frajer, z čistokrevné rodiny. Trochu namachrovanej, ale celem fajn. Ví skoro všechno, co se týče bulváru kouzelnického světa. Takže se bude hodit.Tohle jsou moji nový přátelé... Celkem pěkný začátek...
ČTEŠ
Tom (Harry Potter)
FanficTom Riddle si za žádnou cenu nenechal jméno svého otce. Říkali mu Lord Voldemort. Všichni víme jak to s ním v bitvě o Bradavice dopadlo. Jak ale muselo být malému vyčleněnemu Tomovy s obrovskou mocí, když ho neznámí a divný člověk, co si říkal Albu...