Hello my friends!Eu sunt Asley Tomlinson (da , da stiu sunt sora mai mica a lui Louis Tomlinson , da eu nu sunt disperata , sunt ok si imi place trupa asta , adica canta bine frati'meu si celelalte bunaciuni), am 19 ani ,prietenii imi spun As .Daca ar trebui sa dau o nota platformelor ,eu le-as da 80% , pt. ca eu sunt mai baietoasa ,adica am zis ca la petreceri imi voi lua rochie si conversi .Daca vretti sa stiti cum arat pai ....Sunt inalta cam 1.78 , am ochii verzi , buze roz , despre cum ma imbrac > stilul meu e simplu dar la moda and this is me <3. Deci sa incepem cu dimineata .Nu ?
-Dimineata-
Deschid ploapele , lumina intrand printre gene in ochi , dupa care ma intind in patul meu pufos si moale.Din cauza foamei care a patruns in mine ceva mai rau ca un glont in mana , trebuie sa ma ridic din pat si sa merg sa mananc. Dupa ce cobor treptele , vad niste siluete in ceata din cauza somnului.
Oare o fi Louis cu cei 4 bunoci ?
-Ps , my friends, spun bunoci pt ca sincer acum , sunt asa sexy , da , cam asa vorbesc eu pt ca sunt cam o fata de gasca , de strada dar totusi , cu limita. TnKs ca ati inteles , PwP you all <3-
Deci zic ca 'oare sunt ei 'pt . ca dupa cum stiti , au fost in turneu , si IN SFARSIT AU VENIT . Imi era dor de Lou si de Bunocul 1. (Harry), Bunocul 2. (Zayn) , Bunocul 3. (Liam) , Bunocul 4. (Niall). Bineintels ca ma inteleg cu Eleanor ,daca va intrebati asta. Si cu Perrie si cu Barbara.
Dupa ce mi-a mai venit vederea , l-am vazut pe Lou si am ramas socata.
Lou:Hey , As , nu vi sa il imbratisezi pe fratetu ?
N-am mai stat pe ganduri pufose , si am mers , mai bine zis sarit pe el , sincer mai rau decat o directionera.
Eu:LOUISSSSSSS!!!!!!!!!TE-AI INTORRSSSSSS!!!!!!! YYEEEEYYYYY :* :* :* :* :* :*
B4:Noi nu primim nimic?
Eu:Ba da , bunosi......prietenilor.
Lou:Ce ai zis?
Eu:Prietenilor.Da..asta am vrut sa zic.
Dupa imbratisari si pupaturi din partea mea pt baieti , Liam a facut faimoasa lui salata de fructe .Eu cu Niall bateam cu tacamurile in masa zbierad in continu 'VREM SALATA ! VREM SALATA!'.
Liam:Imediat. Asteptati si voi oameni buni.
Eu:Da ne e foame si mai ales de aseara in clubu ala .
Louis:Unde ai fost ?
Eu:In club.De ce ?
Louis:SINGURA?
Eu:Cu inca niste baieti .
(Louis are ochii rosi de furie)
Louis:FARA FETE?DOAR BAIETI?
Eu:A , da , si fete .Am fost eu cu Molly , Amber si Zaylei.
Zayn:Zaylei?Ala e nume?
Eu:Da normal ea vine din india . Adica s-a nascut acolo si a stat 1 an , dupaia s-a mutat aici.
Zayn:Pai si cum are porecla?Zay?
(Baietii rad)
Eu:Uite cine vorbea , baiatu cu oglinzile si obsesea de el insusi.Da tie in Best Song Ever , cum ti-a gresit numele Louis?Si ca sa sti , si eu ti-am zis la inceput Zay , dupaia , Zack in loc de Zayn.
Zayn:1. Oglinzile sunt sfinte , 2. cred ca sti ca trebuia sa fie pus sa faca asta si 3. stiu pt. ca si Harry mi-a zis asa la inceput.
Eu:Deci nu sunt singura?Yeyyy.
CITEȘTI
My babysitter ( 1D Fan Fiction)
FanfictionAshley , puternica , frumoasa , atragatoarea si foarte inteligenta sora a artistului Louis Tomlinson. Odata cu intoarcerea lui Louis din marele sau turneu impreuna cu trupa , viata lui As ia o intorsatura de cel putin 360 de grade . Drogurile si alc...