Partea 9.

1K 66 8
                                    

Ashley P.O.V.

Pfiu! Ce noroc am avut :/ Dar totusi ce-l intereseaza pe el ? Ca mereu sta cu Elenour si cu baietii . Si daca vreau mi.o trag cu As si daca nu ma lasa.

M-am pus in pat si m-am uitat la T.V.

Louis P.O.V.

Ok. Ash e ok. Doamne-Ajuta ! :) Am crezut ca e cu vreun baiat ...nu e chestia ca nu as vrea ca ea sa aiba un iubit dar in clasa a 11-a un baiat a incercat sa o violeze . Noroc ca am fost acolo pentru ca altfel isi pierdea puritatea ei de fata.

Ma duc sa fac un dus si dupa ma uit la T.V.

Cred ca Harry si baietii au dreptate. Ar trebui sa o las mai libera si sa nu ma mai amestec eu in tot . 

Excursia de maine e o idee foarte buna pentru a ma relaxa si pentru ai da spatiu surioarei mele.

Trebuie sa-mi fac si bagajul . 

Dintr-o-data il aud pe Liam si Niall batand in usa .

Eu:E deschis!

Liam:Louis a venit Elenour si a spus ca vrea sa va duceti in oras pentru ca 'cica' nu ati mai fost singuri de ceva vreme.

Louis :Ok . Acum cobor :)

Niall:Eu ma duc sa ma culc . Noapte buna !

Liam& Louis:Noapte buna !

Ash P.O.V.

Eu:Baieti !

Boys:Da?

Eu:Cine vrea sa dam o mica petrecere intre noi ?

As:Adica ?

Eu:Adica :bem si ne jucam sticluta cu otrava pe dezbracate si + provocari :)

Boys:Noua ne convine :)

Eu:Ok. Sa incepem :)

07:30****

Dimineata . Aseara a fost fain :) am castigat si ne.am imbatat . A fost supeeeeer !

Dar, ma doare capul si am nevoie de cafea . 

Louis P.O.V.

Am pornit deja catre cabana :) suntem in avion ..sper ca Ash sa fie ok ..

My babysitter ( 1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum