Capitol fără titlu 17

570 29 1
                                    

As P.O.V.

Ma trezesc ametita , cu o durere insuportabila de cap. Ma ridic in sezuta si ma uit prin camera , si dau de Mike pe partea cealalta a patului . Ce Dumnezeule mi-a dat asta ieri ?! 

Concentreaza-te As! Asta e totusi oportunitatea perfecta de a scapa de aici . Ma imbrac cu aceleasi haine murdare de sangele de la palmele prostului , ma uit in oglinda si imi vad partea dreapta a fetei putin rosie si umflata , buza sparta si eu aratand ca un maidanez de la marginea lumii.

Imi iau inelul briceag care din fericire are si niste catusi , ii prind mainile cu catusele de pat si iau pistolul de sub salteaua din partea mea , ii iau cheile din buzunarul pantalonilor si deschid cat de silentios e posibil , usa . E un hol luminos , unde la sfarsitul lor vad 2 bodyguard-zi .Scot silentios pistolul si ii impusc direct in cap , acestia cazand jos lati in belti de sange, luandu-le cheile .Fug rapid spre iesire , auzind cum Mike se trezeste si urla , eu fugind cat ma tin picioarele , urcand intr-o masina , pornind si plecand rapid de acolo . Nu stiu unde sunt dar nu cred ca e departe de oras . Idiotul asta are poze cu Nina Dobrev in masina , dar sunt poze de pe instagram decupate , aratand ca si cum ar fi facut el pozele . Idiot .
Am 300/h dar vin niste curbe asa ca am redus viteza la 150/h.
Incep totusi sa vad orasul si sa recunosc drumul , e ok . 
Dupa ce am ajuns cam la 10 minute de oras, pe care il puteam vedea super clar , am marit viteza , cu toate ca e autostrada la o inaltime destul de mare . Vad un tir ca merge pe banda lui , din partea opusa mie , dar ma sperii cand vad cum geamul tirului e spart iar in capul soferului e o gaura din care curge sange . Ma uit in spate si vad 2 masini negre si pe Mike la volanul uneia dintre ele . Fuck . Nu observ ca tirul deraeaza inspre mine si ma arunca in prapastie , masina explodand iar eu vazand negrul in fata ochilor .

Louis P.O.V.
-Nu mai avem timp Harry ! Au trecut 2 zile ! Esti un imbecil ! Trebuia sa stam acolo cu ea !

-Si ce vroiai sa facem Louis ?! Sa ne prinda si pe noi si sa ne bata de ne usuca sau sa incercam sa o salvam pe As ?!!!
-E sora mea Harry ! Surioara mea ! spun cu lacrimi in ochi . 
-Stiu Louis , si imi pare rau .. spune Harry incercand sa ma linisteasca ..
-Baietii nu au aflat nimic ? 
-Inca nu . 
-Off.. spun suspinand

Mike P.O.V.
Tirul derapeaza si intra in masina in care e As , eu urland cand vad ca masina e aruncata in prapastie .
Cobor rapid si fug , unde vad o explozie uriasa , iar din masina si As ramanand scrum .

-Nuuu! Urlu cu toti plamanii mei , ochii innegrindu-se iar eu totusi incepand sa lacrimez.
-Mike , imi pare rau .. spune Luke . 
-Ea ... Ea .. spun suspinand
-Stiu Mike , Stiu . Spune , imbratisandu-ma barbateste puternic .
-Ar trebui sa plecam sefu' , spune Dylan .
-Nu putem sa o lasam asa , imbecilule! urlu 
-Nu mai e nimic de facut ! 
Urlu cu lacrimi in ochi .
-Omule , am iubit.o !
-Inteleg .. spune Luke , dar trebuie sa plecam .
Plec de acolo , lasandu-mi iubirea sa zaca moarta intr-o prapastie in flacari ..

************************************************************
Hei lUme :) Stiu ca e scuuurt dar nu am putere sa il continui in seara asta .. Mdaap.
Apropo , am o carte noua , Deranged , care e defapt o provocare , JustWriteIt Helloween Edition , si am nevoie de commentarii , vote-uri , seen-uri :) deci sper sa spuneti si la prietenii vostri despre cartea aceea si despre asta , desigur . In orice caz , sper ca v-a placut capitolul acesta . Comm , Vote , Seen :3 <3 :*

PS: legat de video , n+am gasit altul mai bun :)


My babysitter ( 1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum