Capitolul 16

579 34 3
                                    

Pentru inceput , porniti melodia pentru o atmosfera mai buna pentru voi , cititorii :)
Enjoy :3

-E asa frumos aici ,spun zambind timid la vederea superba spre mare de pe balconul camerei noastre.
-Se pare ca am facut o alegere buna , spune el aratandu-si gropitele .
-Ma bucur ca am gasit insfarsit o persoana asa de potrivita pentru mine si ca tu esti acela , Harry.
-Si eu ma bucur ca am gasit o persoana atat de linistita si calma care ma poate suporta , chicotim la unison .
-Te iubesc , Harry!
-Te iubesc,As!

*FLASHBACK* 

Futuva-n gura de gorile -.- m-au legat la maini cu niste sfori groase si dure si foarte aspre . Inelul briceag e pe deget si nimeni nu a observat asta ..e ok .
trebuie sa scap de aici cat mai repede . Ash unde mortii ma-tii esti ?! Linisteste-te Ashley ..o sa fie bine *inspir* ...*expir* .. tocmai atunci aud usa mare de fier  deschizandu-se , iar pe ea intra o alta maimuta , cea sexy si atragatoare . 
-Daca ai venit ca sa ma futi la nervi , mai bine ai pleca . spun dur si rece spre bodyguard-ul ratonului de Mike.

-Stai linistita , ti-am adus mancare si apa . Dar imi place atitudinea ta . spune cu o urma de amuzament in glasul sau iar eu chicotesc incet si stins .

-Wow , mai exista si gorile dragute pe aici . spun ironic spre maimuta .
-Eh , nu mai mananc banane de mult muult timp . spune cu amuzament in voce iar la asta , chicotim .

-Poate o sa-ti cer prea mult dar , poti sa-mi dezlegi mainile ? Daca trebuie sa mananc , trebuie sa-mi folosesc mainile .

-Ok . spune dupa ce ofteaza lung 

-Mersi . spun in timp ce el desface nodul strans 
-Esti un baiat prea dragut pentru slujba asta murdara si tampita , spun oftand zgomotos si lasand o scurta pauza , mai ales pentru javra de Mike .

-Nu e chiar asa de rau , sincer sa fiu . Trebuie doar sa-l asculti ca sa fi ascultat si rasplatit la final.
-RASPLATIT. spun eu rapid imediat dupa ce el isi termina propozitia , lasandu-mi capul pe spate si oftand zgomotos si lung . Ca niste catelusi . 

-Asta e treaba noastra , papusa . spune el si face cu ochiul inainte sa puna mana pe clanta .
-Cum spuneai ca te cheama ?
-As putea face asta , dar ar trebui sa te omor dupa aceea . spune facand cu ochiul .
-Ugh.. spun razand usor .
-Voi veni peste cateva minute sa iti leg din nou mainile . spune dar de aceasta data serios.

-Futu-i ! spun eu lasandu-mi capul pe spate si tragand usor de par .

El incepe sa chicoteasca incet iar dupa iasa pe usa , dupa care o incuie .

Macar mi-a adus mancare comestibila . 

Dupa ce am mancat niste mancare care pot jura ca e de la Kfc , m-am dus la geam si m-am uitat la el .. mai bine zis l-am inspectat ca sa stiu cand pot evada . deseara la 00:00 .

Nici macar nu stiu cat e ora. Fuck . Timpul pentru teatru .

ATENTIE !!! URMEAZA O SCENA INTERZISA MINORILOR SUB 18+ ANI ! CITITI PE PROPRIA RASPUNDERE . AUTORUL (EU) NU ESTE DE VINA PENTRU INCIDENTELE CE VOR URMA DACA TUTORII AFLA /OBSERVA CA VOI ATI CITIT CARTEA/CAPITOLUL .

-Aloo ! E cineva ?spun eu tare de langa usa , imediat ea auzandu-se iar pe ea intrand nimeni altul decat Mike . Doamne Maica Domnului , da-i cu ceva in cap ca sa moara inconstient .

-Da , papusa ? Iti era dor de mine cumva ? spune venind incet spre mine , spunand asta cu o voce perversa .

-Mai bine mor in cele mai dureroase chinuri . 
-Eu nu cred ca asta e adevarul , dragut-o . 
-Crezi prost.
-Hai As ! Spune-mi te rog ca ai trecut peste faza aia veche din clasa a11-a !
-As putea spune asta , dar as minti . spun dur si rece uitandu-ma direct la el in ochii .
-La naiba cu tot ! urla din toti plamanii , asta facandu-ma sa tresar . Nu am sa te dau niciodata pe nimic . Absolut nimic . Esti a mea ! A mea ! Numai a mea ! spune cu ochii mult prea iesitit din oribite . 
-Esti nebun! urlu inapoi la el .

Se pare ca nu am spus ceva gresit pentru ca el vine nervos spre mine si ma apuca de gat , ma duce la perete unde isi pozitioneaza ambele maini pe o parte si alta a umerilor mei si incepe sa ma sarute salbatic si fortat . Dupa incercari nereusite de al indeparta , se desprinde putin si imi da o palma atat de tare incat ochii mei au fost inundati de lacrimi care nu vor sa cada . 
Imi mai da inca 3 asemanatoare ăleia , dupa care se uita la mine ranjind , venind atat de aproape de mine incat nici nu am putut respira , scoate din bunuzar o injectie pe care mi-o injecteaza in gat adancind acul in vena eu urland , lichidul negru intrand in sange si in vene . 
Imedit cum scoate siringa infipta din gatul meu , o ameteala imensa ma cuprinde iar dintr-o data Mike nu mai e unul singur , ci sunt vreo 6 Mike . Ce Dumnezeule mi-a dat idiotul asta . 
-Ce mi-ai facut ?

-Sa spunem doar ca acum imi vei satisface dorinta de atatia ani de zile . 
Imediat dupa ce el spune asta , vine la mine si incepe sa ma sarute salbatic , eu raspunzandu-i . Ce naiba fac ?! Nu pot sa ma opresc .CE NAIBA ?! 
Coboara cu sarutarile pe gat iar eu gem . Ce naiba ??? Isi da jos tricoul , o mama ... ok , poate ca e el tampit dar arata bine . Imi dau tricoul jos , el sarutandu-mi pieptul si coborand mai jos pe abdomenul lucrat . Printr-o miscare imi desface sutienul si il arunca langa pat , sarutandu-mi sanii , eu gemand gutural , el sarutandu-ma in continuare desfacandu-mi pantalonii si tragand de ei pana au iesit , facand la fel cu ai lui . Amandoi suntem goi , imediat ce ne dam jos si chilotii iar el boxerii . Ma ridica , eu inconjurandu-mi picioarele in jurul bazinului sau . Ma arunca pe pat , punandu-se peste mine sarutandu-ma cu pofta , iar eu oprindu-ma brusc . Ce naiba fac ?!
-Nu.

-Ce iubire ? 
-Nu. spun ridicandu-ma stangace

-Ba da . spune dupa care printr-o fractiune de secunda , isi gaseste pantalonii si mai scoate o siringa cu acelasi lichid negru si mi-l infige in gat . Eu urland cu putere , el ranjid si scotandu-l incet din gatul meu . Din nou acea ameteala ma cuprinde si pic din nou in pat . 
-Acum vei vedea cum ma vei implora ca vrei mai mult . spune cu un ranjet imens pe fata 
Imediat il vad cum se tranteste peste mine si îsi continuă treaba . Ma saruta salbatic si scarbos , imi desface picioarele si intra cu toata forta in mine , dupa o durere cunoscuta mie , placerea isi face simtita prezenta.

Hei Pufosenilor , scuzati-ma pentru ca nu am reusit sa continui povestile dar sunt mereu contra-cronometru si e super-dificil pentru je :( I hope you enjoy the chapter :*


My babysitter ( 1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum