Heiii Scuze ca nu am mai pus capitoul 12 dar nu am mai avut timp , am avut multa treaba vara asta iar acum a inceput si scoala si e maai obositoare ca deobicei (cred ca asa se scrie) Deciiii daca vreti sa ma injurati , va rog nu o faceti :))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu mai pot continua asa ...nu mai vreau ,nu mai pot .
Ma duc in camera mea , ma duc la dulapiorul micut din colt si scot sertarele caut prin fundul dulapiorului o capsula alba si micuta . Dupa vreo 5 minute de 'scormonit' le gasesc si scot 3 pastilute . Iau paharul cu apa de langa mine si le beau.
Aranjez totul la loc si ma pun pe pat . Stau si ma uit la telefon , mai bine zis pe Twitter .
Vad cum oamenii isi irosesc timpul stand pe aceste mici site-uri de socializare ...dar ce naiba zic 'oamenii' pai si eu sunt un om . Adica marog ...practic noi ne tragem din maimute dar ....sunt obosita si ma doare capul nu stiu de ce ma gandesc la maimute ...dintr-o-data (sper ca am scris bine) vad ca cineva mi-a trimis un mesaj cu numar ascuns :
''Hei papusa :) ce mai faci ? Ti-a fost dor de mine ? Nu-mi zi ca nu ma mai recunosti . Sunt fostul tau coleg de camera :-> Mi-a fost dor de tine :* abea astept sa te tin in brate si sa te sarut , sa-ti simt buzele catifelate si sa fi din nou a mea . Hai sa ne intalnim in spatele cabanei , la ora 22 . Stiu ca te-am speriat cu mesajul asta dar calmeaza-te . Cand o vom face , voi fi mai bland decat ultima data ;) ''
XoXo Mike
*******
Nu se poate . O_O Nu poate fi el ...AM crezut ca a inteles . Jur ca ma voi asigura ca de data asta o sa fie mort. O sa-l omor cu mana mea .
Dar sunt singura in cabana asta imensa . Iar cum vestile buunee nu puteau sa nu mai vina , Ash imi trimite un mesaj "As , se pare ca trebuie sa mai stam aici inca 3 zile . Pup <3 , Ash :)"
Super , acum trebuie sa stau singura in casa asta imensa si + ca nici maine nu voi fi cu cineva care sa ma apere . Mersi Ash :) .Sper ca idiotul ala de Mike nu crede ca ma duc sa ma violeze acolo. Ultima oara cand m-am vazut cu el , Ash m-a "salvat" ca sa zic asa , eram intr-un club , eram constienta deci nu eram beata si idiotul era sa ma violeze , nici nu stiu ce i-am facut ...ma stiu cu el de la gradinita , suntem de aceasi varsta si eram prieteni ..candva..din clasa a 8-a nu ma lasa in pace . Ma enerveaza . Totul a iesit prost . TOTUL ! Mai intai plecare lui Ash si a baietilor , venirea lui Louis , noaptea cu Harry , Mike si acum Ash care isi mai fataie mult fundul prin Germania .Ok. Trebuie sa ma linstesc . Nu poate merge nimic mai rau decat atat .
Ma duc in bucatarie si imi pun niste suc de portocale . Ma uit pe geam si vad un peisaj frumos ...ziua a trecut cam rapid ...am facut cat de cat curat si am aranjat florile din living ..e ora 20 iar eu stau si citesc o carte buna pentru mine ...sper ca asta sa ma mai linisteasca pentru ca ma cam sperie mesajul lui Mike ..stiu ca el e capabil de orice si nu stiu ...doar cand ma gandesc ca ma v-a prinde ma sperie ..Cand eram mica am facut 2 luni de karate :D de ce ? Pai ma plictiseam ...M-am dus sus la mine in camera si m-am pus pe scaun , la fereastra , la pian si am inceput sa cant All Of Me ...de ce tocmai piesa asta ? Pentru ca ma linisteste si ma calmeaza cand sunt speriata sau cand sunt suparata ..Louis si baietii nu stiu ca imi place sa cant ..fac asta cand ei sunt mai mereu plecati ...
What would I do without your smart mouth
Drawing me in and you kicking me out?
Got my head spinning, no kidding
I can't pin you down
What's going on in that beautiful mind?
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me
But I'll be alright
My head's underwater
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind
'Cause all of me loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me, I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose, I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, (oh)
How many times do I have to tell you
Even when you're crying, you're beautiful too?
The world is beating you down
I'm around through every move
You're my downfall, you're my muse
My worst distraction, my rhythm and blues
I can't stop singing, this ringing in my head for you
My head's underwater
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm outta my mind
'Cause all of me loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me, I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose, I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all, all of you
Cards on the table
We're both showing hearts
Risking it although it's hard
'Cause all of me loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose, I'm winning
'Cause I give you all of me
You give me all, all of you, (oh)
I give you all, all of me, (yeah)
And you gïve me all, all of you, (oh)
Louis P.O.V
Stateam pe pat si ma uitam pe twitter si nu e nimic nou ...dar mi se pare ca aud ceva ..cineva canta .....cred ca e de la vecinul..
Ma uit pe geam si vad o umbra in lumina ..e o fata , nu stiam ca Ash (tatal lui ne lasa sa sta in cabana asta a lui ) are o iubita ..
Oare ar fi nepoliticos sa ma duc sa vad ce mai fac?
E abea 21:30..nu e asa tarziu..
Ma duc pana la bae sa fac un dus si merg sa vad ce mai fac :).
As P.O.V.
Am primit un mesaj de la un nr . necunoscut :
'Baby , abea astept sa ne vedem :* ! Cred ca sti ca daca nu vi , maine la prima ora vor fi postate pozele alea cu tine si Harry pe internet :) Iar tu nu vrei sa iti faci fratele de rusine ..sau vrei ? Sper ca vei fi ascultatoare si vei veni. 22:00 ! Nu uita !'
Mi-a picat fata la primirea acestui mesaj . Cum naiba a facut idiotul asta pozele ? Cu asta el a catigat ..1-0 pentru el .
******************************
Gata si cu capitolul 12 :) Sper sa va placa si scuzati-mi greselile :*
Good Night my little angels <3
CITEȘTI
My babysitter ( 1D Fan Fiction)
Fiksi PenggemarAshley , puternica , frumoasa , atragatoarea si foarte inteligenta sora a artistului Louis Tomlinson. Odata cu intoarcerea lui Louis din marele sau turneu impreuna cu trupa , viata lui As ia o intorsatura de cel putin 360 de grade . Drogurile si alc...