18

654 38 4
                                    

Louis P.O.V
Ma urăsc din toate punctele de vedere în momentul ăsta .
Am lăsat-o puțin din mână și ea pleacă de acasă fără să mă anunțe.Ăsta e "dorimitul la o prietenă". Numai să o salvez și vede ea atunci pedeapsă .
Trebuie să îl sun pe Ashton , fiul domnului cu cabana .

-Alo ?
-Bună Ash , sunt Louis , fratele lui Ashley .
-Bună Louis . Da , s-a întâmplat ceva ?
-Uhmm.. Nu știu ce să mai fac Ash .. Ashley a fost răpită de Mike . spun cu o dezamăgire in glas.
-P-p-poftim ?! Cum s-a întâmplat așa ceva ?
-Nu știu de ce , dar se afla în cabana tatălui tău .. Defapt în spatele acesteia .
-Așa..
-îmi pare rău dacă te-am deranjat dar sunt pur și simplu disperat și nu am la altcineva să apelez , având în vedere faptul că tu l-ai cunoscut pe Mike de mai mult timp.
-Nu are nimic , stai liniștit . Îți voi spune de pe acum că dacă vrei să mergem să o salvăm , o să avem nevoie de niște tehnici nu tocmai legale , dacă știi la ce mă refer ..
-Da .. Sunt de acord . Fac orice pentru sora mea .
-Unde ești acum ?
-În cabana de visa-vi de a voastră.
-Vin cât pot de repede .

Cu asta am închis telefonul și m-am dus să mă îmbrac .
Mi-am luat o pereche de jeansi negri si un tricou negru cu Nirvana , iar peste geaca mea groasa de iarna din piele galben-maro plus bocancii mei . Dupa care imi bag telefonul in buzunar si imi iau niste bani .

-Harry ! urlu din camera
-Da ? intreba curios in tocul usii cu mainile in san .
-Ia-ti ceva pe tine , mergem sa vedem sa rezolvam treaba .spun dur si rece
-Acum.

Dupa nici 10 minute aud soneria . Deschid usa intampinat de 5 baieti .

-Hei Louis . spune Ash schitand un zambet fortat .
-Hei . Haideti inauntru ca sa vorbim .

Dupa ce au intrat si sau asezat pe canapeaua mare din sufragerie iar Harry a intrat cu 7 pahare de apa intr-o tava a urmat o adevarata conversatie .

-1.De ce a fost Ashley aici ?
-Pentru ca am vrut sa venim la distractie ,si ea a spus ca vrea deci... iata-ne.

-Dar fara As , remarca Harry.
-Din nefericire .
-Voi sunteti 'prietenele' cu care iesea ea , nu ?

-Da . Raspund toti in cor

-Numele va rog .

-Ashton , Alvin , Jake , Nick si Tyler .
-Bun.
-'Bun' ?! Omule , au plecat pe furis cu Ashley ! sare nervos
-Taci si stai jos Harry . spun calm
-Ne-a lasat un biletel pe frigider . ''Mike mi-a zis sa ne intalnim . Daca mor , sa stiti ca va iubesc ! <3 ''

-Presupun ca sti despre cine e vorba ? spune Jake
-Da.. din pacate . Credeam ca baiatul a inteles ca Ashley nu e de nasul ei si o v-a lasa in pace..
-Si noi . spune Tyler , Dar se pare ca asta nu se invata minte ..
-Si ce vom face ? spune Harry
-Pentru inceput , am adus ceva ce cred ca ne-ar ajuta .spune Jake si pune o servieta mare pe care o deschide , dezvaluindu-se astfel pe o parte pistoale , iar pe cealalta parte niste siringi , si niste substante ciudate de diferite culori .

-Ce sunt alea ?
-Digitalis , o planta cu flori superbe, sub forma unor clopotei rosi sau mov. Desi exista peste 20 de specii de digitalis, toate sunt fatale. Toate partile plantei sunt toxice, insa frunzele din partea superioara sunt cele mai periculoase. O singura muscatura din frunza degetelului rosu poate duce la moarte. Simptomele otravirii cu digitalis sunt: ameteala, stari de voma, halucinatii violente, delir, dureri de cap puternice, convulsii si intreruperea functiilor inimii. spune serios aratand spre sticluta roz.
- Acidul cianhidric , la fel de toxic .arata spre sticluta micuta si alba
-Fugu este un peste, ale carui organe contin substante otravitoare. Dintre toate organele, ficatul contine cea mai mare cantitate de otrava. Acolo e 'o supa' facuta din ficati de Fugu . spune aratand spre sticluta neagra .
-Cea mai otravitoara planta este ricinul .Toxina se gaseste in semintele plantei si este mai otravitor decit un gram de venin de sarpe cu clopotei . spune aratand spre sticluta visinie.

-Venin de sarpe . spune aratand spre sticluta galben-verzuie
-Iar celelalte sunt substante obisnuite si somnifere . spune Nick
-Si voi aveti asta ... ?
-Pentru ca noi suntem pregatiti . spune Ash
-Ok. Pai si cum ne ajuta asta ?
-Deaia am adus si asta , spune Jake scotandu-si laptopul din husa , si tastatand ceva dupa care arata celorlalti ecranul cu un radar mare pe tot globul .
-Ati pus un GPS pe sora mea ?! spun simtindu-mi sangele plesnind in vene
-Bineinteles ca nu . Am pus in telefonul ei .
-De ce ? spune Harry nedumerit
-Pentru o situatie de genul .spune Tyler
-Pai si ce mai astepti ?! Cauta .
Jake tasteaza rapid ceva si socat.
-La depozitul tatalui tau .spune uitandu-se la Ash .
-Poftim ?! ia imediat laptop-ul din bratele lui Jake si se uita atent .
-Si unde ar veni aia mai exact ?
-Cam la 30 de minute de aici . spune Ash inca socat .
-Pai atunci hai acolo .

-Ok. Veniti cu noi in dubita noastra de 'lucru' . Avem acolo restul echipamentului.spune Alvin
-Bine. dar trebuie sa mai vina inca 3 persoane .
-Zayn , Niall si Liam ? spune Ash

-Mda.. spun si imediat fug sa-i trezesc pe baieti si le explic despre ce e vorba .

Dupa vreo 15 minute am urcat toti in asa zisa dubita 'de lucru' si am pornit .

Mike P.O.V

-Acum puteti sa ardeti depozitul . spun urcandu-ma in masina mea .
Vad in spate cum Luke arunca al 10-lea butoi de benzina gol in gramada si aprinde bricheta , dupa care o arunca , tot depozitul luand foc .

Eu accelerez si plec de acolo , lasandu-l singur pe Luke de care sincer chiar nu imi pasa . Sunt nervos si el nu a stiut sa fie atent . Daca nu era ametit , ar fi prinso pe As iar acum as fi avut-o langa mine . Nu scrum .

Luke P.O.V

Tampitul ala a plecat si m-a lasat singur . La naiba !
Vad o masina ca se apropie , eu scotand pistolul si stand cu el in mana spre masina

Din ea coboara 10 baieti .

-Cine sunteti si ce cautati aici ?
-Stai linistit ca nu vrem sa te impuscam asa cum vrei tu . spune baiatul saten spre blond
Las pistolul jos
-Cine sunteti ?
-Prietenii si fratele lui Ashley Tomlinson .
Saraca fata .. imi pare rau de ea .
-Nu mai e .. spun cu dezamagire in glas
-Cum adica nu mai e ? spune acelasi tip cu inca unul saten care cred ca este fratele ei la unison
-Daca promiteti ca nu ma omorati si nu ne facem probleme uni altora pot sa va povestesc .
-Urca cu noi . spune fratele ei .. cred ca e fratele ei .
M-am apropiat de ei , si am urcat cu iei in dubita .
-Pe voi cum va cheama ? spun eu
-Aston , dar imi poti spune Ash , Louis fratele ei , Harry , Liam , Zayn , Niall , Tyler , Nick , Alvin si Jake .
-Luke , imi pare rau ca ne cunoastem in circumstante de genul .

-Unde e sora mea ? spune Louis

-Mike a rapit-o acum 3 zile si a adus.o aici , unde a sechestrat-o si ..

Am fost intrerupt de sunetul motorului oprit ceea ce inseamna ca am ajuns , oriunde trebuia .

La o cabana , unde intram toti in ea .

-Continua , spune Louis dupa ce ne asezam toti pe canapeaua mare din sufrageria spatioasa .

-Dupa cum spuneam , au rapit-o si au adus-o la depozitul acela ciudat , unde Mike Stevenson a violat-o , a batut-o si a drogat-o .
-Ce dracu a facut cu sora mea ?! spune Louis vizibil furios si iritat ridicandu-se in picioare
-Ce urmeaza sa iti spun .. ai nevoie sa stai jos .
Dupa ce s-a conformat ,mi-am continuat povestea.
-Nu stiu cum de , a avut catuse si pistol dar le-a avut si a putut sa scape dar ...spun cu greu
-Dar ce ?! spune Louis
-S-a urcat la volanul unei masini .. cu Mike in spatele ei in alta masina , iar din cauza idiotului de Mike , care a impuscat soferul tirului din partea opusa ei , tirul a deraat in masina in care a fost ea , si a aruncat-o in prapastie ... spun cu un glas mic
-C-c-c-cum ...? spune Louis pur si simplu terifiat ..

My babysitter ( 1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum