Partea 5.

1.6K 77 12
                                    

Inainte de a incepe acest capitol as vrea sa lasam un moment de tacere in memoria Aurei Ion si a lui Ioan Iovan. Ei au mers sa ne salveze , noi i-am omorat . Respect. E singurul cuvant care il pot scoate pe gura pentru ei.

Revenind la poveste, scuze ca nu am mai pus next dar sunt socata (in felul bun) , 261 cititori ? Multumesc mult. Poate pentru unii e putin dar pentru mine e foarte bine.Mersii mult :*

**********

Eu:Ok. Eu ma duc sus . Ma uit la televizor.

Lou:Sa nu incerci sa pleci.

Eu:Nu.

Lou:Asa te vreau.:*

Eu am plecat sus mi-am luat o bluza neagra si niste ciorapi tot negri pana sub genunchi. Fac balet :)).Stiu stiu,  cum sa fac balet in camera ? Sunt cam nebuna :))Am inceput sa dansez incet dar ritmic , pasul se marea asa cum se intampla cu inima mea . Simteam pulsatia sangelui in vene foarte bine. Din neatentie am dat cu mana intr-o cutie. Cutia mea de amintiri cu gasca mea . Erau poze cu Ash , cu Nane , cu Jack  cu toti . Si cu fratemiu cand eram mici, si cu baietii. Le-am pus intr-o cutie pentru ca atunci cand le-am facut , mama a murit. In ziua in care l-am intalnit pe Ash a murit mama. Am jurat sa nu pierd prietenia dintre mine si Ash. Il iubesc ca pe un frate , bineinteles ca Louis e primul meu frate.

Am luat cutia , am luat pozele in mana si ma uitam cand la cutie cand la pat , cand la cutie , cand la pat. Am decis sa ma uit la ele , asa poate mai adaug niste fotografii. Le-am luat pe toate in maini si am aruncat in sus cu ele asa in cat sa se imprastiasca peste tot. Am inceput sa rad si mi-am luat aparatul de fotografiat , am inceput sa fac poze peste poze , ele ieseau incet din aparat . La un momentdat am pus aparatul intr-un dulap .M-am asezat pe pat , m-am lasat pe spate si am inceput sa iau cateva poze , ma uitam la ele si zambeam. Ma uitam la ele cu drag, cu dor de vremurile vechi dar trec, si noi crestem . Asta e viata. Plina de surprize , de tristete , de dragoste si noi trebuie sa o traim la maxim. ;) 

Dupa aceasta 'distractie' am inceput sa strang pozele de pe jos , iar pe usa intra Louis :

Louis:Hey , As. Vi la masa ?

Eu:Vin imediat.

Loui:Sa sti ca daca ai probleme eu vin mereu sa te ajut .

Eu:E ok. Te iubesc Louis. Esti un frate asa protector si iubitor. Nu cred ca cineva mi-ar fi dat 2 saptamani pentru coma alcolica. :))

Lou:Si eu As.Si eu te iubesc. Da , sunt un frate bun . Si in legatura cu coma. Ce s-a intamplat ?

Eu:Pai adevarul e ca m-am imbatat prea mult.

Louis:Adica? Cat ai baut ?

Eu:4 sticle Jack Daniel's.

Louis:O. Mai mult ca mine :))

Eu:Chiar ma bucur ca ne intelegem :))

Lou:Si eu. Acum hai la masa.

Eu:Ok. Vin.

Am mers jos unde i vedeam pe ceilalti la masa , toti mancau doar eu cu Louis am ramas pedinafara. M-am asezat langa lou si am inceput sa mancam. 

Dupa masa eu scot un popcorn cu sare din sertar si il pun in cuptorul cu microunde . A venit Niall , se apropie de mine si incepe sa ma intrebe ca un descreierat , defapt cu fata de descreierat: 

Niall:Faci popcorn si mie nu-mi dai ?

Eu:Cum sa nu Niall? Asta era a tau. Ti-l pregateam :)

Niall:Aha. Vreau si suc pelanga popcorn.

Eu:Avem niste bax-uri in spate .

Niall:Ok. Ma duc sa iau. Vrei sa ne uitam la un film ?

Eu:Sigur.Ce sa fie ?

Niall:Comedieeee! 

Eu:Ok. Comedie atunci !Ceilalti unde sunt ?

Niall:Harry cu Louis si Elenour au plecat in club , Zayn la Perrie si Liam e sus face dus.

Eu:Ok. Stai sa-l chem pe Liam . LIAAAM , MA VIOLEAZAAA AJUTOOOR!

In 2 secunde auzeam tropetele facute de Liam cand cobora scarile si vine spre mine cu un Fen , arata :)) amuzant.Era plin de spume in cap , avea un prosop infasurat in jurul taliei si era tot ud :)) Uh-lala ce bunaciuneeee :)) 991 , help meee , pleasee ! :))

Liam :Las-o in pace sau te usc cu Fenul !

Eu: Stai calm , nu e nimeni . Am vrut sa te intreb daca te uiti cu mine si Niall la un film si mancam niste floricele si bem suc. Ce zici ?

Liam:Tu vorbesti serios? Am fugit intr-o inima pana aici , degeaba?

Eu:Aha.Macar vrei floricele , film si suc?

Liam:Floricelele sunt cu sare ?

Eu:Aham.

Liam:Atunci vreau portie dubla :)

Eu:Decare suc?

Liam:Coca.

Eu:Ok.

Liam:Unde-i Niall?

Eu:S-a dus sa ia sucul din spate.

Liam:Ok.

Eu:Liam?

Liam:Hm?

Eu:Dute si termina-ti dusul .

Liam:A , da. Mersi .

Eu:N-ai de ce .

**********************

Hey Crazy Mofo's! Am pus capitolul :) In sfarsit. Nuiasa ? Va rog sa comentati povestea. Va rrrrooooooog ! Pleaseee. Multumesc de intelegere.:* Good Night .

My babysitter ( 1D Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum