C :25

3.5K 128 14
                                    

↭ Sauna ↭

"Wah cutenya kau. Macam biri biri betul aku tengok. Aish aku nak cubit pipi kau boleh?" Soal Jimin lagi memandang ke arah gadis yang memakai 'sheep towel' di atas kepala.

"Ah hyung. Suka hati aje. Pergilah cubit pipi awek awek bikini kat sana tu. Pipi dia ni aku je boleh cubit. " Tepis Jungkook lagi. Jimin mencebik.

"banyak lah kau punya cubit" Jeling gadis itu lagi. Wajah tiada perasaan Jungkook dipandang tajam.

"Bukan sekadar cubit aje. Bersetubuh pun dah. " Ujar Yoongi sinis memandang wajah Jungkook yang mula merah itu.

Malu lah tu.

"Ish. Bende tu takyah cakap kat sini lah. "

"Fuh. Leganya~ sedap betulah udara nyama plus panas dalam sauna ni. " Ujar Namjoon lagi. Sudah terlentang badan lelaki itu baring di dalam bilik agak besar itu.

"Lagi lagi kalau makan telur waktu macam ni. " Sebijik telur dihantuk kuat atas kepala gadis yang sedang menikmati keadaan nyaman itu.

Pak.

"Yah! Appeo!" Hana mengosok gosok kepalanya. Tak guna punya nanchin. sakit kepala dia dibuatnya.

"Alolo~ sorry sorry. Sayang dia. " Taehyung mencium lembut ubun ubun gadis itu. Tak sangka kuat pulak dia hentak telur tu. Hehe.

"Banyak lah kau punya sorry." Gadis itu menjeling tajam wajah Taehyung. Lelaki itu hanya mampu mengaru leher sambil tersengih sengih.

"Aloo. Sorry eh. " Taehyung membenamkan wajahnya di bahu manja gadis itu sambil tangan kirinya melingkar pinggang gadis itu.

"Yah. Geli lah" Teriak Hana kecil. Terasa geli bila Taehyung menghembuskan nafas hangat dia di leher jinjang gadis itu.

"Nge hehehe. Padan muka. Selagi kau tak maafkan aku selagi tu aku buat. " Ugut Taehyung lagi. Tempat sensetif Hana ialah Leher  . Ditiup tiup leher gadis itu.

"Hahaha ish iyelah. Aku maafkan. " Sambung Hana lagi. Taehyung tersengih sengih.

"Tak sangka korang betul betul jadi biri biri yang dikelilingi serigala. Aduh cute betul lah." Sambung Hoseok lagi. Tersengih sengih dia memandang wajah Aejin.

"kau jangan nak mengatal. Aku sepak kau karang tau lah. " Tajam aje wajah Hoseok yang merah padam itu dipandang.

"Hahahaha. Well. Kami tahu kami comel. " Ujar Aejin bangga.

"Eleh. Nak menang aje " Sampuk Jimin. ofcourse lah siapa nak kalah en en.

"So macam mana perancangan korang? Masa depan? " Soal Yoongi lagi. Mereka duduk seperti bulatan.

"Hm. Aku ingat nanti lepas ambil exam aku nak terus terang dengan Puan Kim. Aku nak melamar Aejin." Sambung Jin lagi. Wajah cantik gadis itu ditenung dengan perasaan yang sukar untuk digambarkan.

"Wah. Romantinya. Ni aku tak sabar nak dapat yeochin ni. Aish sabar Jimin sabar." Ujar Jimin lagi.

"Kau?"

"Aku? Hm lu pikir lah sendiri. " Sambung Yoongi lagi. Dia pun tidak tahu ape perancangan masa depan dia.

"banyak lah kau. Kau Tae? Lepas ni kau nak buat ape?" Soal Hoseok lagi. wajah Taehyung dipandang silih berganti dengan wajah Hana.

"Lepas ni aku dah ade tanggungjawab besar aku nak buat. Cewah. Aku akan minta kebenaran Puan Kim untuk berkahwin dengan Hana. Bukan Puan Kim aje. Seluruh keturunan Kim. Hehehe. " Seloroh Taehyung lagi. Pipi gadis itu dicubit cubit.

Alahai cute's Tae.

"Yelah tu. Ntah ntah kau dah cari yang lain tinggakan aku. " Usik Hana lagi. Taehyung menjeling tajam wajah gadis itu.

"baguslah. Ehehehe aku boleh masuk line kan Tae. " Yoongi mencubit lengan lelaki itu.

"Banyak lah hyung. Ah takde takde. Sama ade aku cari orang lain atau kau cari orang lain. Kau fikir kau boleh lepas dari aku? No way. " Gertak Taehyung sinis. Hana hanya mengeleng mendengar kata kata lelaki itu

"Kalau tanya aku? Hm buat sekarang ni aku tengah berusaha nak bukak kandang kambing atau kuda. " Hoseok mengaru garu dagunya.

"Jangan kau bukak kandang unicorn sudah lah. " Sampuk Namjoon lagi. Hoseok tersengih sengih.

"Korang berdua?" Soal Jimin lagi. Semua mata memandang ke arah Jung Ah dan Jungkook.

"Buat anak banyak banyak. " Ujar Jungkook selamba. Wajah lelaki itu ditenung tajam. Amboi kau fikir aku ni mesin buat anak ke?

"Gile rare lah. "

"Kepala otak kau lah rare. Perancangan masa depan aku? Nak jadi isteri terbaik buat suami aku. " Ujar Jung Ah dengan ikhlas. Jungkook turut tersenyum memandang dan mendengar ayat ayat itu.

"Wah. Siapa lah yang bertuah tu." Jeles Jimin lagi.

"Entah lah. Aku pun tak tahu siapa. " Balas Jung ah lagi sambil mengangkat bahu tanda tidak tahu.

"Shit. Kau jangan nak mengada ada. Aku tahu kau ade lelaki lain kau siap. Aku cari kau sampai lubang cacing  " Jungkook merenung tajam anak mata coklat gadis itu.

"Eleh. Lobang jamban pun tak muat ade hati nak masuk lubang cacing. Berangan kuat. " Usik Jin lagi. Semua tergelak mendengar kata kata Jin.

"Okay aku dah tahu perancangan Jung Ah. Kau Jungkook?" Soal Aejin pula. Sudah tahu isi hati kakaknya mahu tahu pula isi hati 'abang iparnya' nanti.

"Sampai masa aku bagitahu. " Sambung Jungkook lagi. Wajah Jung Ah ditatap sekilas.

"Berahsia. "

"Kau Aejin? Hana?" Soal Namjoon lagi. Makin seronok pula perbualan mereka.

"Aku? Aku akan sedaya upaya untuk menjaga perhubungan aku dengan lelaki yang aku cintai sampailah aku dah ade anak anak. " Sambung Aejin dengan nada lembut. Lengan Jin dipaut.

"You promise me. I never leave you alone. Aku akan jaga kau sampai bila bila yang mungkin. " Jin memeluk perlahan tubuh gadis itu. Aejin membalas pelukan. Sunguh sayang dia dengan lelaki ini.

"Aduh. jeles duh. tunggu nanti aku dah ade yeochin. cepat sikit kahwin. aku tak sabar nak anak buah. Nge hehehehe. " Seloroh Jimin lagi.

"Kau Hana? Aku pun teringin nak dengar perancangan masa depan kita?" Soal Tae selamba.

Jeling.

"Aku akan jaga bakal suami aku dengan baik dan jaga anak anak aku yang akan membesar nanti. Aku nak bina sebuah keluarga bahagia. " Sambung Hana lagi. wajah Taehyung dibelai lembut.

"I will promise that i will take care of our chil. Dont worry baby. Aku akan sedaya upaya pujuk Encik Kim supaya setuju dengan perkahwinan kita. " Sambung Tae Lagi. Tangan kecil gadis itu digengam.

Jelesnya.

"You promise me. " Ujar Hana sambil ketawa kecil. Mereka habiskan waktu itu dengan bercerita tentang perancangan masa depan mereka.

Wajah Jungkook yang sedang ketawa riang itu dipandang sekilas.

"I waiting for you secret. Jeon Jungkook. "

Tbc.

Heheheh?

How about this?

Happy readings!

Vote?

Comment?

THANKSYOU READERS STORY NI DAH SAMPAI 1K! 😂 ADUH TERHARU! THANKSYOU.

GUYS AUTHOR ADA BUAT CERITA BARU.

BOYFRIENDS CATS.

SELAMAT BERIMAGINAS.

[ COMPLETE ] What Is BYUNTAE ? ❀ 18+ Where stories live. Discover now