Mereka bersepuluh (?) Memasuki sebuah kelas yang berada tidak jauh dari kawasan dorm mereka.
"Hey. News students. Wanna play with me ?" Ujar seorang lelaki sambil tersenyum sinis. Perlahan dia mendekati Hana.
Rambut panjang paras dada Hana itu dibelai lembut. Pantas aje Taehyung menepis lelaki yang menjadi musuh abadinya.
"Hey. What's wrong? Chill bro. Kita hidup di sekolah ni untuk luangkan masa dan detik detik terindah bersama manusia yang bergelar 'yeoja' okay. So here baby . " Tangan Hana ditarik lembut lelaki tersebut.
"Ish. Tepi lah. Lepaskan aku. " Cengkil Hana lagi. Dia menolak nolak tangan lelaki itu dari terus menarik dirinya.
"Kau buta ke!? Aku cakap lepaslah!" Taehyung mencengkam kolar lelaki tersebut. Dia hanya melemparkan senyuman sinis.
"Eoonie!" Teriak Hana lagi. Dia berlari memeluk Jung Ah dengan erat. Dia berasa sangat takut.
"Dad. Please bring me out from here!" Teriak Hana perlahan. Jung Ah mengusap lembut rambut bewarna perang Hana.
Gadis itu ketakutan.
"Jangan mimpi lah kau nak keluar dari sini . " Sambung satu suara lagi. Dia hanya melemparkan senyuman sinis.
"Hey. I am Baekhyun. Byun Baekhyun. " Ujar lelaki bernama Baekhyun itu sambil tersenyum manis memandang ke arah Aejin.
"Aejin. Sini dekat aku. " Jin memangil lembut Aejin supaya sentiasa berada di Sampingnya.
Dengan takut Aejin bersembunyi dibelakang Jin.
"Lepaskan tangan kotor kau dari aku. " Lelaki tersebut merentap tangan Taehyung.
"What do you means. 'Kotor' ?" Soal Taehyunh lagi. Dia melepaskan gengaman kolar baju lelaki itu.
"Yes. Tangan kotor kau yang tak pernah sentuh mana mana perempuan. Ehem. Korang memalukan sekolah ini. Better korang pindah dan dia bagi aku " Ujar Lelaki itu lagi. Dia mahu merentap tangan Hana sekali lagi.
Namun sempat ditepis Hana.
"Go away you fuck. " Hana menyumpah serana lelaki itu. Lelaki itu ketawa kecil melihat gelagat Hana.
"Baik kau pergi aje lah Lu. " Sambung Jimin lagi.
"Bukan urusan kau. " Sambung lelaki bernama Luhan itu lagi. Dia tidak akan pernah melepaskan sesiapa perempuan yang dia mahu lagi lagi perempuan itu masih 'virgin'.
"Oh dear. Masuk masuk aje aku dah jumpa buah hati aku. " Ujar Sehun sambil berjalan perlahan ke arah Jung Ah.
"Jung.. kook aku takut.. " Lirih Jung Ah lagi. Dia tidak lepas dari mengengam erat uniform baju sekolah Jungkook.
Jungkook memandang wajah Sehun dengan perasaan benci.
Lelaki ini pernah merampas barang berharga gadis yang sangat dia cintai sebelum ini.
Yein.
Gadis yang masih suci itu dimasukkan kedalam sekolah itu atas perintah bapanya. Dia mahu menjual anaknya itu.
Namun Jungkook sudah jatuh hati pada Yein pada pandang pertama. Dia selalu melindungi gadis itu. Tak kira masa dan dimana.
Dia tidak pernah lengkang dari menjaga keselamatan gadis itu.
Tapi. Sehun sudah berjaya merampas mahkota berharga milik Yein.
Selepas beberapa bulan Yein disahkan mengandung anak Sehun.
Yein dibuang sekolah. Dia mengikut ommanya untuk pulang ke London.
Sejak itu. Jungkook benci akan lelaki yang bernama.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] What Is BYUNTAE ? ❀ 18+
Fanfiction[ COMPLETE ] #Ranked21» InFanfiction12'11'16«#Ranked92→ InFanfiction11'12'16 ← - Tiga Orang Adik Beradik , Tujuh Orang Sahabat Baik , Empat Orang Musuh Ketat - + dapatkah mereka harungi semua ini ? + → PLEASE DON'T BE COPYCAT ! ← Publish : 30 Oct...