"Alololo~ comellah. Kus kuss comelnyaaaaa anak buah kuu~ macam pakcik mu ini. " Jimin mencuit lembut pipi gebu Manse. Anak pertama Jung Ah dan Jungkook. Sudah tiga minggu dia duduk di hospital. Jung Ah tertawa kecil melihat gelagat 'oppa oppa' yang terlalu jakun melihat anak pertama dia.
"Ish asek kau je pegang! Aku pun nak pegang jugak! Bagilah aku pulak!" Hoseok mendengus kasar. Sejak dari tadi Jimin memegang Manse. Jimin menjeling wajah kacak Hoseok.
Kesah ape.
"Bukan Hyung aje tak dapat pegang. Ni appa dia pun tak dapat nak pegang. " Jungkook sedikit mencebik melihat Jimin yang terlalu seronok mendukung dan mencium pipi gebu Manse. Geram betul.
Jimin tersengih kambing.
"Appa dengan omma mana?" Soal Aejin sebaik sahaja tiba di wad. Dia baru lepas memeriksa kandunganya. Syukur tiada apa apa berlaku. Jin turut memimpin lembut gadis itu dan melabuhkan punggung di sofa empuk.
Amaklum lah Jungkook tempah wad V.I.P dan macam hotel dah. Semua ada. Lengkap.
"Oh omma dengan appa keluar ade hal syarikat tadi. Macam mana? apa doktor cakap. " Soal Jung Ah lagi. Wajah Aejin kelihatan gembira sahaja.
"doktor cakap lagi beberapa minggu aje nak bersalin. Aish tak sabarnyaa. " Aejin memeluk erat lengan sasa Jin. Tersenyum senyum lelaki itu dibuatnya.
"Yesh! Bolehlah aku gomol anak kau nanti. Nak gomol Manse si Jemeng ni asyik nak melekat aje. " Namjoon menjeling memandang Jimin.
Sengih.
"Alololo~ iyelah aku bagi lah. Nah Jung Ah. Alololo comel betullah macam kau Jungkook. " Jimin mencuit lengan Jungkook. Muncung sahaja bibir lelaki itu. Jung Ah tersengih sengih. Disambut lembut huluran baby itu. Jeon Manse.
Cahaya mata pertama mereka yang melengkapi kehidupan mereka sebagai sebuah 'Keluarga'.
"kejap? Taehyung dengan Hana mana?" Soal Yoongi lagi. Matanya meliar mencari pasangan itu. Iyelah dari tadi dok berebut nak dukung Manse sampai Tae dengan Hana pun taktahu pergi mana.
"Oh diorang pun pergi check tadi. " Sambung Jin lagi. Segelas susu suam diberikan kepada gadis itu. Bile pulak dia buat susu ni?
Mereka hanya menge-ohkan.
"Comelnya anak appa. " Jungkook mula bermain dengan jari jemari kecil Manse. Seronok pula dibuatnya. Geram dengan pipi Manse yang gebu macam pau itu. Rasa mahu gigit aje.
"Mestilah. Omma dia kan comel. " Ujar Jung Ah sambil tersenyum. Jungkook menjuihkan bibirnya.
"Eleh sebab appa dia pun handsome sebab tu dia comel. Kan sayang " Jungkook masih leka bermain dengan pipi gebu anak pertamanya itu. Tersenyum manis gadis bernama Jung Ah itu.
"Cepat cepat lah bersalin Aejin woi. Aku dah tak sabar nak main dengan anak buah akuuuu " Cebik Hoseok lagi. Wajah Aejin dipandang dengan puppy eyes.
Jeling.
"Oppa fikir bersalin ni senang senang. Aku cap muka Oppa dengan tapak kaki aku ni tahulah. " Aejin menjeling manja wajah Hoseok. Diangkat angkat kaki di bagai tak mahu. Hoseok tersengih sengih.
Dengan perut besar.
Ade hati nak cap muka handsome aku.
Cis.
"Comel pulak aku tengok kau ni. Hehehe. " Tersengih sengih Namjoon melihat gelagat Aejin. Aejin mencebik. Jin mengeleng geleng.
"Appa tak sabar nak tunggu kemunculan kamu . " Jin mengusap lembut perut Aejin yang kian membesar itu. Dicium berkali kali. Aejin tersenyum.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] What Is BYUNTAE ? ❀ 18+
Fanfic[ COMPLETE ] #Ranked21» InFanfiction12'11'16«#Ranked92→ InFanfiction11'12'16 ← - Tiga Orang Adik Beradik , Tujuh Orang Sahabat Baik , Empat Orang Musuh Ketat - + dapatkah mereka harungi semua ini ? + → PLEASE DON'T BE COPYCAT ! ← Publish : 30 Oct...