Semua membuntangkan mata mereka mendengar pernyataan Hana dan Taehyung terutamanya Jung Ah dan Aejin.
Taehyung sudah melakukan sesuatu terhadap adiknya.
Taehyung sudah merampas 'virgin' milik Hana.
Hana sudah tidak suci.
"Hana.. " Lirih Jung Ah lagi. Dia memeluk erat tubuh badan lemah adiknya itu. Muka Hana kelihatan pucat lesu.
"Aish. Kau Tae.. Ni semua mulut Yoongi hyung punya pasal. Masin betul lah. " Kini Jimin menyalahkan Yoongi.
Jeling.
Taehyung melutut kepada Aejin dan Jung Ah. Dia sangat kesal dengan perbuatan dia. Dia tidak dapat mengawal diri daripada melakukan benda keji itu bersama sama Hana.
"aku minta maaf.. aku minta maaf.. aku tak dapat kawal diri aku.. aku minta maaf.. " Lirih Taehyung lagi. Dia berasa bersalah sangat dengan apa yang berlaku.
Air matanya deras mengalir.
Apa yang dia sudah buat bersama gadis itu.
"Kim Tae Hyung.. " Lirih Jung Ah lagi. Dia juga terkejut dengan apa yang mereka berdua katakan. Mereka sudah 'terlanjur'.
"Aish neo paboya! TaeHyung wake up!" Jin menarik lengan Taehyung daripada terus melutut kepada Aejin dan Jung Ah.
"Semua ni bukan salah Taehyung.. semua ini berpunca daripada Hana juga. " Sambung Hana lagi. Dia tidak mahu lelaki yang dicintainya itu disalahkan sepenuhnya.
"Yah Hana!. " Teriak Aejin lagi.
"Hana tahu! Hana dah tak suci! Lagipun kita semua akan kehilangan benda berharga kita bila bila masa eonnie! Hana tak sanggup benda berharga Hana dirampas oleh lelaki sekeji dan sekejam Luhan! Jadi.. maafkan Hana.. eonnie. " Lirih Hana lagi.
Kata katanya itu menusuk hati Aejin dan Jung Ah.
Benar kata Hana.
"Taehyung.. kalau kau betul dah rampas sesuatu berharga. Aku nak kau tembus kesalahan kau. Tolong bertanggungjawab atas apa yang kau dah buat dekat Hana. " Ujar Jung Ah lagi.
Taehyung menganguk anguk.
"Aku jannji aku akan jaga dia sebaik mungkin. Aku akan bertanggungjawab atas apa yang aku buat. " Sambung Taehyung lagi.
Dia terlalu sayang gadis itu.
"Kalau dia mengan--"
"Kalau dia mengandungkan anak aku. Aku akan berkahwin dengan dia. " Kata kata Taehyung membuatkan semua terkejut.
"Kau.. kau dah besar Taehyung. " Jin menepuk lembut bahu lebar Taehyung.
"Baguslah. Aku taknak kau lepaskan tanggungjawab lepas apa yang kau dah buat dekat dia. Aku percaya kau Taehyung. Sila jaga Hana baik baik. Jangan bagi Luhan lakukan sesuatu dekat dia." Sambung Jung Ah lagi. Dia tersenyum memandang ke arah Taehyung.
Taehyung menganguk anguk.
"Hana.. nak rehat. " Ujar Hana lemah. Seluruh tenaganya sudah digunakan sewaktu bersetubuhan dengan Taehyung tadi. Dia lemah.
"Taehyung bawa dia masuk bilik. Kau jaga dia . Kitorang nak pergi kelas " Sambung JungAh lagi. Dia meletakkan kepercayaan yang tinggi kepada Taehyung.
Anguk.
Taehyung memapah badan lemah Hana memasuki bilik mereka berdua. Jung Ah dan Aejin memandang mereka silih ganti.
"Taehyung dah tewas. So lepas ni siapa pulak tewas?" Soal Jimin lagi. Dia mahu bergurau dan menaikkan mood mereka semua.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] What Is BYUNTAE ? ❀ 18+
Fanfic[ COMPLETE ] #Ranked21» InFanfiction12'11'16«#Ranked92→ InFanfiction11'12'16 ← - Tiga Orang Adik Beradik , Tujuh Orang Sahabat Baik , Empat Orang Musuh Ketat - + dapatkah mereka harungi semua ini ? + → PLEASE DON'T BE COPYCAT ! ← Publish : 30 Oct...