131.-140.

78 11 2
                                    

"A valódi emlékek gyakran hihetetlenek, a csalfa emlékek viszont néha annyira meggyőzőek, hogy képesek helyettesíteni a valóságot."

Gabriel García Márquez

"Lehet, hogy csak egy ember vagy ezen a világon, de valakinek te jelented magát a világot."

-

"Az életben százszor nyílik rá alkalmad, hogy megállítsd a dolgokat, mielőtt igazán elkezdődnének. Vagy menet közben. De olyan is előfordul, és az a legrosszabb, amikor egy adott pillanatban tudod, hogy még nem késő megmentened önmagad, és mégis képtelen vagy megmozdulni."

Sarah Dessen

"Fáj a lét, a létezés,
A lefekvés és az ébredés.
Fáj a múlt és fáj a jelen,
mindez azért, mert nem vagy velem."

Meg Cabot

"Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába."

-

"Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet... Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam... S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem. Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem. Akkor mondhatod, hogy ismersz!"

Indián bölcsesség

"Vigyázz a barátaidra! Szükséged lesz rájuk, amikor majd a világ ellened fordul."

Nógrádi Bence

"Merj élni, meghalni bárki tud."

-

"Becsukhatod a szemed, hogy ne lásd, amit nem akarsz látni. De nem csukhatod be a szíved, hogy ne érezd, amit nem akarsz érezni."

Johnny Depp

"Amíg az ember törekszik valamire, hibázik is."

Goethe

Idézetek, Versek, Stb.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon