Μετρούσα πλέον αντίστροφα τις ωρές για το ταξίδι. Δεν ξέρω γιατί αλλά το γεγονός οτι θα περνούσα τις καλοκαιρινες διακοπές με την οικογένεια μου με ενθουσίαζε πιο πολύ απο τι συνήθως. Οι βαλίτσες μου ήταν έτοιμες, μαζί με όλα τα απαραίτητα πράγματα για το πολύωρο ταξίδι που με περίμενε το επόμενο πρωι.
Καθόμουν στο σαλόνι όταν χτύπησε το τηλέφωνο μου.
« Γεία σου Emily» απάντησα μόλις σήκωσα το τηλεφωνο.
« Άννα είσαι έτοιμη να πάμε στο πάρτυ; Έρχομαι να σε πάρω.»
« Ναι είμαι έτοιμη σε περιμένω.»
«Οκ τα λέμε σε λιγο» μου είπε και κλεισαμε το τηλέφωνο. Φόρεσα τα παπούτσια μου και περίμενα την Emily. Mετά από λίγα λεπτά ήρθε και κατευθυνθήκαμε προς το σπίτι του Angel όπου και θα γινόταν το πάρτυ.
«Είσαι έτοιμη για αύριο;» με ρώτησε η Emily.
«Ναί όλα τα πράγματα είναι έτοιμα. Απλά θα πρέπει να ξυπνήσω πολύ νωρίς για να πάω στο αεροδρόμιο.» της απάντησα και ξεφύσηξα.
«Θα σε πάω εγώ ρε χαζή. Τί ωρα πετάς;»
«Στις 8 το πρωί. Αλλά πρέπει να είμαι εκεί απο τις 6 για να είμαι σίγουρη οτι όλα είναι εντάξει και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Ξέρεις πως είμαι.»
«Xαχαχα ναι ναι ξέρω. Πρέπει να ηρεμίσεις λίγο. Καλοκαίρι έρχεται μην κάνεις σαν τρελή απο το άγχος. Λοιπόν θα σε πάω εγώ για να σου φύγει αυτό το άγχος εντάξει;»
«Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Emily!! Με σώζεις!» της είπα και την αγκάλιασα.
«Σιγά σιγά οδηγάω ρε βλάκα!» μου απάντησε γελώντας.
Μετά απο λίγα λεπτά φτάσαμε εξω από το συγκρότημα διαμερισμάτων όπου έμενε ο φίλος μας ο Angel. Ήταν απο τα πρώτα άτομα που γνώρισα όταν ήρθα στο Φοίνιξ. Ένα χρόνο μεγαλύτερος, ήταν αυτός που με βοήθησε οταν περιφερώμουν στο χώρο του πανεπιστημίου χωρίς να ξέρω που να πάω.
Ανεβήκαμε τις σκάλες και χτυπήσαμε την πόρτα. Η μουσική ήταν τόσο δυνατή που απόρησα αν κάποιος θα άκουγε το χτύπημα. Εκείνη την ώρα η πόρτα άνοιξε και μας υποδέχτηκα ο Angel με ένα πλατύ χαμόγελο και ένα ποτήρι βότκα στο χέρι.
«MΩΡΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΊΜΕΝΑΑ!» φώναξε μόλις μας είδε.
«Angel είσαι ήδη μεθυσμένος;» τον ρώτησα καθώς μπήκαμε στο σπίτι και κρεμάσαμε τις ζακέτες μας δίπλα απο την πόρτα.
YOU ARE READING
This Town// H.S
FanfictionΓιατί οτι και να γίνει το παρελθόν θα επιστρέψει και όλες οι αναμνήσεις και τα συναισθήματα τα ξαναζωντανέψουν.