Είναι απο αυτές τις στιγμές που θες να ανοίξει η γη και να σε καταπιεί μόνο και μόνο για να μην δεις ή να μην μιλήσεις με ένα άτομο.
"Γειά Mary τι κάνεις;" της χαμογέλασα αμήχανα.
"Καλά είμαι εσύ; Πώς πάει η ζωή στην Αμερικη;" με ρώτησε και βόλεψε καλύτερα τα πράγματα στα χέρια της.
"Καλά, μια χαρά. Εσύ πως είσαι;"
"Καλά και εγώ. Τα τελευταία ψώνια για το τραπέζι ξέρεις." μου χαμογέλασε και μου έδειξε τα ψώνια στα χέρια της.
"Ναι ναι τα γνωστά." γέλασα μαζί της.
"Θα έρθεις στο reunion; Θα είμαστε όλη η τελευταία τάξη. Έχουν γυρίσει όλοι. Δεν θα το χάσεις έτσι;" μου είπε ενθουσιασμένη.
"Εεεεε δεν ξέρω αν θα έρθω... Δεν έχω φόρεμα και ξέρεις τα απαραίτητα."
"Έλα Άννααα... Θα είναι όλοι οι τάξη, όλοι οι φιλοι μας. Όλοι θέλουν να σε δουν." προσπάθησε να με πείσει.Ναι περιμένουν να με δουν οι "φιλοι" μου. Τα άτομα που με κορόιδευαν πίσω απο την πλάτη μου και με έκαναν ρεζίλι σε όλο το σχολείο αλλά κατα τα αλλά είναι φιλοι μου και περιμένουν να με δουν.
"Θα το σκεφτώ. Αν έρθω θα σας δω εκεί. Λοιπόν πρέπει να φύγω. Καλά Χριστούγεννα!" της είπα και έφυγα.
"Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Άννα."Πήγα προς το αυτοκίνητο και ανοιξα την πόρτα. Μπήκαμε με την Gina μέσα και ξεκινήσαμε προς το σπίτι. Φτάσαμε και είδα το αυτοκίνητο του Harry παρκαρισμένο στην θέση μου. Ο βλάκας σκέφτηκα και κλείδωσα το αυτοκίνητο. Άνοιξα την πόρτα του σπιτιού και πήγαμε στα πράγματα στην κουζίνα.
"Γειά σας κορίτσια." μας χαιρέτησε η μαμά μου και ο Harry.
"Πόσες φορές πρέπει να σου πω να μην αφήνεις το αυτοκίνητο σου στην θέση μου;" είπα στον Harry και του χτύπησα απαλά το κεφάλι.
"Το δικό μου αυτοκίνητο είναι πολύτιμο. Τι θα γίνει αν περάσει κάποιο πιτσιρίκι και μου το χτυπήσει;" μου απάντησε.
"Ααααα ας χτυπήσει το δικό μου το αμάξι δηλαδή. " του είπα και τον ξαναχτύπησα.
"Κύρια Rose το βλέπετε πως με κακοποιεί." είπε στην μαμά μου ενα χαϊδεύε το σημείο που τον χτύπησα. Η μαμά μου γέλασε και μου είπε να μην τον χτυπάει. Όταν γύρισε την πλάτη της, ο Harry μου έβγαλε την γλώσσα και του τσιμπισα το χέρι.
"Harry, είδαμε την Mary έξω απο το super market και είπε στην Άννα για το reunion. Αλλά δεν θέλει να παει." είπε η Gina.
"Gina στο είπα τόσες φορές ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ! Δεν θέλω να βρεθώ πάλι ανάμεσα σε αυτά τα άτομα. Μου έκαναν οτι χειρότερο μπορούσαν να κάνουν σε εμένα και εμπλεξαν και τον Harry σε αυτό. Παραλίγο να χαλάσει η φιλία μας εξαιτίας τους. Πως θα πάω εκεί και θα κάνω σαν να μην συμβαίνει τίποτα;" είπα ενω είχα αρχίσει ηδη να βουρκώνω. Ο Harry μου ετριβε απαλά την πλάτη. Αυτός ο άνθρωπος ξέρει τόσο καλά τα κουμπια μου.
"Για πείτε μου και εμένα τι γίνεται.;" είπε η μαμά μου σκουπίζοντας τα χέρια της στην ποδιά της.
Η Gina της εξήγησε την κατάσταση και την γνώμη της."Νομίζω να ήταν καλό να πας. Να δείξεις σε ολους οτι δεν είσαι πλέον εκείνο το κοριτσάκι που κοροϊδαν τοτε. Θα τους δείξεις οτι πήγες να περάσεις καλά και δεν ενδιαφέρεστε πλέον τι λένε. " μου είπε η μαμά μου και έκατσε στο σκαμπο δίπλα στην Gina.
Η Gina με κοίταξε με βλέμμα που έλεγε ότι συμφωνεί με αυτά που λέει η μαμά μου. Το χέρι του Harry συνέχιζε να χαϊδεύει την πλάτη μου.
"Δεν ξέρω. Και αν αποφασίσω να πάω δεν έχω τι να βάλω... Οπότε η απόφαση πάρθηκε μόνη της. Τέλος" τους είπα και γύρισα να φύγω.
"Άννα..." πήγε να πει ο Harry αλλά τον διέκοψα. "Όχι Harry σε παρακαλώ." του είπα και γύρισα προς την Gina. "Πάμε για καφέ; Θα έρθεις;" γύρισα προς τον Harry.
"Όχι πηγαιντε εσείς." είπε και μου χαμογέλασε. Βαλαμε τα μπουφάν μας με την Gina και βγήκαμε εξω. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς το κέντρο της πόλης.
MERRY CHRISTMAS LOVES❤
Άρχισε λίγο το κεφάλαιο, είμαι απαράδεκτη το ξερω, αλλά όπως σας είπα και στην ανακοίνωση, οι υποχρεώσεις της σχολής με πνιγούν, και εκτός από αυτό το κεφάλαιο διαγράφτηκε ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ! Ηθελα να σπασω το κινητό. Anyway και παλι καλά Χριστούγεννα με αγάπη σε εσάς και σε όσους αγαπάτε. Σας αγαπω πολύ και ευχαριστώ για αλλη μια φορά που αφιερώνεται χρόνο για να διαβάζεται αυτή την ιστορία.All the love as always, A❤
YOU ARE READING
This Town// H.S
FanfictionΓιατί οτι και να γίνει το παρελθόν θα επιστρέψει και όλες οι αναμνήσεις και τα συναισθήματα τα ξαναζωντανέψουν.