Chapter 11

19 2 0
                                    

Η ώρα είχε περάσει. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο. Αυτή η λίγη ώρα που κοιμήθηκα αν και δεν ήθελα μου έκανε καλό. Γέμισα την μπανιέρα με νερό και το αγαπημένο μου αφρόλουτρο και μπήκα μέσα. Έκατσα εκεί μέσα μέχρι να παγώσει το νερό. Ξέπλυνα το σώμα μου απο τις σαπουνάδες και τυλίχτηκα με το χνουδωτό μου μπουρνούζι.

Καθώς έβγαινα απο το μπάνιο έπεσα πάνω στον Ίαν.

«Για πού το έβαλες;»

«Γιατί πρέπει να πάω κάπου για να κάνω μπάνιο;»

«Θα πάς;»

«Ναι θα πάω! Κάνε άκρη τώρα να ετοιμαστώ» του είπα απότομα.

«Πρέπει να ηρεμίσεις, δεν χρειάζεται να πάς με τέτοιο ύφος. Θα τους δώσεις πάλι λόγους να μιλάνε.»

«Το ξέρω Ίαν, συγνώμη, απλά είμαι αγχωμένη.»

«Το ξέρω. Χαλάρωσε και απόλαυσε το. Αν πάς και θες να φύγεις πάρε με τηλέφωνο και θα έρθω να σε πάρω εντάξει;» μου είπε και με αγκάλιασε.

«Εντάξει. Φύγε τώρα για να ετοιμαστώ.»

«Θα έρθει να σε πάρει ο Harry; Πώς θα πάς;»

«Θα πάω να τον συναντήσω στο παρκάκι δίπλα στο σπίτι του. Που σημαίνει οτι θα με πάς εσύ μέχρι εκεί γιατί δεν περπατάω μέχρι εκεί με τα τακούνια.»

«Αλίμονο που θα περπατούσες τεμπέλα. Τί ώρα θές;»

«Κατά τις 8 παρά τέταρτο να φύγουμε απο δω. Για αυτό φύγε να ετοιμαστώ.»

«Κάνε γρήγορα γιατί σε μία ώρα πρέπει να φύγουμε.» μου ειπέ φεύγοντας.

ΜΙΑ ΩΡΑ; Σκούπισα γρήγορα το σώμα μου και τα μαλλία μου και έβαλα την ισιωτική να ζεσταίνετε. Στέγνωσα τα μαλλία μου γρήγορα και έκατσα μπροστά στον καθρέφτη μου μαζί με τα καλλυντικά μου. Η ώρα περνούσε γρήγορα και ειχα μείνει πολύ πίσω.

Για καλή μου τύχη έκεινη τη στιγμή μπήκε η μαμά στο δωμάτιο.

«Σε ικευτέω ίσιωσε μου τα μαλλιά και κάνε αυτά τα ωραία μπουκλάκια που μου αρέσουν, δεν προλαβαίνω και θα φύγει.»

Έκατσε μαζί μου και μου έφτιαξε τα μαλλιά καθώς εγώ τελείωνα το μακιγιάζ μου. Όταν ξεμπερδέψαμε απο αυτά, έβαλα το φόρεμα και τα παπούτσια.

«Έλα στο δωμάτιο μου.» μου είπε η μητέρα μου. Μπαίνοντας την είδα στο έπιπλο που έχει όλα της τα κοσμήματα.

«Φόρεσε τα. Είναι τα αγαπημεναμου και τα πιο τυχερά μου. Αυτό σημαίνει, μην τολμήσεις και τα χάσεις, καιελπίζω να περάσεις υπέροχα απόψε αγάπη μου. Μη φοβάσαι και μην αγχώνεσαι άδικα. Θα είσαι μαζί με τον Harry και θα είναι εκεί η Gina με τον Niall. Όλα θα πάνε καλά. Και όπωςσου είπα ότι χρειαστείς πάρε εμένα ή τον Ian τηλέφωνο και θα έρθεικάποιος να σε πάρει εντάξει;»

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

This Town// H.SWhere stories live. Discover now