פרק שלישי - תחרות השירה

37 6 4
                                    

פרק שלישי

·המשך פלאשבאק (שנת 2007)·
"את נרשמת לתחרות שירה הזאת?" שאלה נוי.
"אממ לא יודעת לא נראה לי.." עניתי .
"תקשיבי ליה! את הילדה הכי כישרונית שאני מכירה! את חייבת להירשם!! אם את לא תירשמי אני ארשם ואת יודעת איך אני שרה.." אמרה נוי בדרכה להירשם לתחרות הטיפשית.
" טוב אני אחסוך מהעולם את הכישרון שירה הזה שלך.. וטוב שכך. אבל תאמיני לי שאפילו את האודישנים אני לא יעבור." עניתי בעודי רושמת את שמי ברשימה הארוכה שעל יד חדר המורים.
" מרוצה? " שאלתי.
" מאוד " ענתה נוי, והצלצול הזכיר לנו שצריך גם ללמוד היום.
" במקום הרגיל בהפסקה? "
"במקום הרגיל" השבתי ומיהרתי לכיתה.

איך שכחתי להציג בפניכם את החברה הכי הכי טובה שלי נוי??
עבר רק שבוע מאז ה"שינוי" וכבר הספקתי להכיר בחברה הכי טובה שלי שהכירה לי את ריי ושיר עוד שתיי חברות הכי מדהימות שאפשר לבקש. אין מילים בפי כדיי להודות על מה שקרה.
אבל שלא תעסו לחשוב שהחיים דבש. אני עובדת בשעות הקטנות של הלילה ובצהריים חורשת לקראת הבגרויות. בערך 3 שעות שינה. לא כולל השעות שינה שאני משלימה במתמטיקה כן?...
אני יושבת בשיעור, לא יודעת אפילו איזה שיעור, וחושבת על התחרות.
אולי באמת יש לי סיכוי להצליח?
אני חייבת להתאמן בכל שעה פנוייה שיש לי. הבעייה היא שאין!
במשמרות הארוכות שבין 00:00 ל 04:00 לפנות בוקר שרתי ללא הרף. פתאום עצר מישהו עם מכונית מפוארת bmw לייתר דיוק, ששמע אותי ובא לכיוני.
"וואו" אמר ומחא מחיאות כפים סוערות.
"אני ... אממ.. לא שמתי לב שאתה פה"
אני מודה, הוא נראה טוב.

(טום בתמונה 😍)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(טום בתמונה 😍)




אבל אני לא מהבנות האלה שאכפת להן ממראה חיצוני. כן, עשיתי שינוי במראה החיצוני שלי אבל לא בשביל להיות "טובה יותר" אלא רק בשביל להצליח וגם כדיי להרגיש יותר טוב עם עצמי.
"טום ואת?" אמר?
"מה זאת אומרת?"
"אני טום, ואת? " שאל
" אוי סליחה, לא הייתי מרוכזת.. ליה."
"שם יפה." ענה. מייד עברו להן 2 דקות של שקט ומבוכה ענקית.
"טוב נגמרה לי המשמרת... ביי" הייתי כל כך מותשת. רק רציתי לישון באותו רגע.
פתאום התקרב אליי במהירות עצומה צל של איש גבוה, ותפס את ידי בחוזקה. לא הספקתי לזהות אותו ומייד הוא שאל:
" לאן את חושבת שאת הולכת בדיוק? "



בנותת אתן לא מדרגות ומגיבות אז אני אמשיך רק כשנגיע ל5 דירוגים
תרשמו את דעתכן בתגובותתת!!💗
.

לא מהעולם הזה || out of this worldWhere stories live. Discover now