malam pertama

22.6K 66 1
                                    

Haa jangan fikir benda lain okay . Malam pertama percutian tau not malam pertama perkahwinan . Hati hati . 😂😂 . Okay lets start !

Anas menubuhkan group chat di aplikasi whatsapp . Dia meng'invite' salman , anas dan nabil di dalam group tersebut . Kemudian dia meng'invite' fatin di dalam group tersebut kerana dia hanya mempunyai number tel fatin sahaja pada masa itu . Kemudian anas menjadikan fatin sebagai admin dalam group tu . Nama group ialah "Nibong Tebel" .

Group Nibong Tebel in whatsapp

Anas : hey gais !
Salman : hey
Soleh : invite la team diorang
Nabil : hahahaha  haah invitela do
Anas: aku invite fatin then pepandai la dia invite team dia yg lain .
Nabil : boek

Anas has invite fatin in this group

Fatin: Group apa ni do ?  Mana tau nama team kitaorang ?  Eh wtf ? Nama team kiteoranggggg !!
Salman : eh ni nama team kiteorang la .
Anas : lek lek . Malam ni kita bincang .

Fatin has invite ainaa in this group
Fatin has invite syaf in this group
Fatin has invite haz in this group

Ainaa : oh my god ! What the fucking shit ? Ni group apa ? Asal nama team kitaorang ?
Haz : serious la do ? Nama team kitaorang kot .
Syaf : oh fuck beb . Apa benda ni semua ?
Anas : okay now . Kita jangan gaaduh gaduh . Kita bincang elok elok .
Nabil : yep . Betul anas . Kita bincang elok elok . Slow down . Mungkin ada salah faham or anything .
Soleh : yah that's right beb .
Fatin : em okay kita slowtalk bincang dalam group ni .
Anas : oh no !  Dalam group takleh bincang nanti takut ada yang salah faham or apa apa .
Salman : okay now jom lepak pantai . Kita bincang elok elok . Lagipon plan nak lepak pantai kan malam ni ?
Nabil : yahhh . Please aku nak lepak dengan korang semuaa !
Soleh : em tula . Kenangan siang tadi aku takleh lupakan do . So malam ni kita sambungla .
Syaf : okay lepas maghrib set tepi pantai okay  .
Haz : pukul 8:30 kita gerakla .
Ainaa : em good . Korang jangan nak main main dengan kitaorang okay . For the first time you all destroy our belief , we dont trust you all anymore .
Nabil : lek . Kiteorang tak musnahkan kepercayaan korang . Maybe we all have our chemistery .
Fatin : em okay set malam ni .

Mereka pon off whatsapp group masing masing . Semua bergegas untuk bersiap pada malam ini . Hanya pakaian ala kadar yang dikenakan oleh mereka semua  . Cukupla sekadar tshirt dengan seluar track sudah memadai . Sesampainya di sana , syaf mematikan enjin kereta . Mereka nampak kelibat team lelaki yang sedang menantikan ketibaan orang yang tersayang em . Mereka pon berjalan ke arah team lelaki dan team lelaki hanya memandang dari jauh .

" em gais , sorry lambat . Syaf sakit perut tadi " - tipu haz

" eh hahahha sokayla . Takdela lama mana pon . Cukupla 20cm panjang janggut aku tunggu korang semua . Nasib sayang " -perli salman

" ewah ewah ewah , kemain ye kau . Ha dah la spoil mood kiteorang semua tadi ." - fatin

" hahahha ala . Sorry ler yunk em . Pasal group tu okay kita bincang jap lagi . " - anas .

" eyy belum pape lagi dah sayang sayang " - fatin sambil menaikkan anak mata hitam ke atas.

" elelel akan ada pape jugak nanti " - anas cuba meluahkan perasaannya tetapi dengan cara tersirat .

" eh nak bersweet sweet lak eh korang ni " - ainaa

" tah . Tengah ada problem ni " - nabil backup ainaa .

demi cinta merekaWhere stories live. Discover now