Mina läppar är fortfarande en aning svullna och jag kan nog gissa att
även min hals har några spår av blå, lila märken. Man kan säga att gårdagen var ... händelserik.. och jag har en för jävlig bakfylla. Och NEJ jag och Devlin hade inte sex! Efter vårat lilla heated moment gick vi och la oss bara... typ. Jag vänder mig så att jag ser Devlins nacke och rufsiga hår och som att han kände att jag tittade på honom vaknade han och vänder på sig. "Godmorgon." Sa han med raspig morgon röst. " godmorgon." Svarade jag tillbaka med nästan lika raspig röst. "Hur bakis är du från en skala på 1 till 10?" Frågar han och skrattar. "Tio fan." Skrattar jag. " men jag var inte så borta iallafall." Fortsatte jag och Devlin bara skrattar. "Jag va inte det!" Försöker jag övertala honom. "What ever you say." Säger han och knuffar min lite. "DEVLIN!" hör jag Miriam skrika för full hals från undervåningen. "Fuck är hon hemma... jag hoppades pån att hon sov någon annan stans." Gnäller han och reser sig och precis innan han öppna dörren flyger den upp och nästan smäller Devlin i ansiktet. "Men för fan Miriam!" Ryter han och går ut och stänger dörren halvt. "Whoa! Vem har du fått ihop det med!?" Frågar hon när hon ser Devlins blå, lila nacle. Jag fnissar åt hennes förvånade tonläge. När Devlin inte svarar tränger hon sig förbi och öppnar dörren och ser otroligt chockad ut när hon ser mig. Hon bokstavligen tittar mellan mig och sin ett år äldre bror med öppen mun. "Har du knullat med en kille!?" Säger hon inte argt men jävligt förvånat.
"Vi knulla int- "Och med killen jag ville ha!!" Avbröt hon honom. "FUCK YOU DEVLIN!" skriker hon och rusar ut ur hans rum. och smäller i dörren. Han bara står där i sina vita kalsonger en stund innan vi båda bryter ihop.
När vi lugnat ner oss föreslår Devlin att vi ska gå och göra frukost, en jävligt bra idé enligt mig då jag svälter.Nere i köket stöter vi på Miriam som blänger på oss. Skitkallt enligt mig. Devlin dukar fram smörgås och smör vid deras köks ö och Miriam går ut till vardagsrummet. Jag ser i ögonvrån hur Miriam stirrar på mig ifrån vardagsrummet och jag kan inte låta bli att småskratta en aning medan jag står bredvid Devlin och brer en macka. En idé for precis in i mitt huvud och jag lägger handen på Devlins rygg och långsamt smeker honom. Han tittar på mig med en blick som skrek creep och jag kunde inte låta blitt le tillbaka bara en aning mindre sliskigt. Diskret försöker jag nicka mot Miriam som sitter med armarna i kors och surar och Devlin fattar vinken när jag klämmer löst på hans rumpa. Devlin gör ett stön ljud som var med mening högt och han flinar mot mig. Han lyfter sedan upp mig på köks och retas med mig genom att snudda sina läppar mot mina samtidigt som våra näsor krockar. Jag tar upp mina händer I hans hår och säger "Bara kyss mig idiot" Det jobbiga är att dom orden var äkta, jag sa det för att jag verkligen ville det och inte bara för att reta Miriam. Det skrämmer mig, jag älskar ju Lex. Men så fort Devlins hungriga läppar är mot mina så tänker jag inte mer på det utan bara på personen framför mig som kommer närmare och närmare och våra läppar rör sig i långsam takt mot varandra. Devlins händer smyger under min tröja och snart är den av helt. Jag ser hur Miriam gapar åt synen samtidigt som Devlin kysser mig längst med min mage. Mina stön va svåra att hålla inne och Devlin märkte det. "Du behöver inte vara tyst Babe. " säger han och fortsätter med min nacke. Man kan säga att man hörde att vi gjorde något intimt i alla fall särkilt när Devlins hand kom i kontakt med mina privata ägodelar innanför mina nu väldigt tajta sninny jeans. Våra munnar kom återigen i kontakt och Devlin lyfter ner min från bänken och nu står vi istället mot väggen och Miriam kan nu inte se oss längre, bara höra. Devlins höfter börjar nu röra sig mot mina och jag går svårt att andas. "Devlin!" Stönar jag och mina andetag är upphettad och andfådd likaså är hans. "Du är så jävla vacker Tristan." Mumlar han och stöter snabbare och hårdare mot mig "Shit." Mumlar han och kysser mig hungrigt. Ett jätte högt stön för ut mig och jag rör mina höfter i takt med hans. "Jag skulle kunna knulla dig här och nu." Stönar Devlin fram. "Mer än gärna men...-" jag blev tyst och Devlin stannar upp? "Vad är det?" Frågar han snällt och tar bort en bit av mitt hår som fastnat i mina överdrivet långa ögonfransar. "J-jag borde inte gjort detta.." svara jag och kände hur gråten bara kom plötsligt. Jag tror Devlin såg det och kramar om mig " Det är lugnt Tristan, det gör inget." Han kramar om mig hårdare då han märker att jag bryter ihop totalt. "J-jag har en pojkvän.. jag är en sån usel människa." Devlin bara strök min rygg och försökte lugna ner mig. "Jag har inte träffat honom på ett halvår." Snyftar jag fram och Devlin kollar mig djupt i ögonen. "Alla gör vi misstag, ellerhur? Vi glömmer detta om du vill." Säger han lugnt. Jag nickar och tittar in i hans kristalblåa ögon. "Men jag vet inte äkert om jag vill."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kunde inte låta bi att publicera ett till kapitel idag😊 vad tkr ni? Lex och Tristan eller Dewlin och Tristan?❤
ESTÁS LEYENDO
Dör på insidan (KMEK Del 2)
RomanceBok 2 i KMEK serien. !OBS! LÄS 'KAN MAN ERÖVRA KÄRLEKEN' FÖRST! Tristan är trasig, han förlorade sin andra halva. Han går från dem klumpiga och spralliga Tristan den sorgsna och tillbakadragna Tristan. Klär sig i endast svart och har klätt hud...