Infók

421 23 1
                                    

Sziasztok!
Mivel van néhány olyan infó, amiket nem közöltem a prológusban vagy nem fogom olyan sokszor említeni a történetben, de jelentősek ide leírom azokat.

1. Infó
Kathrine sebhelye bal oldalt, a vállán és a nyakán található. Egy szóból áll: Voldemort

2. Infó
Kathrine patrónusa 7 ló, Kelly patrónusa egy kígyó.

3. Infó
Kathrine előre látja a jövőt és meg érzi, ha Harry vagy Kelly bajban van.(később lesz még egy személy akit érezni fog, de nem mondok többet😁)

4. Infó
Mindkét lány kitűnően tudja alkalmazni az oklumenciát.

5. Infó
Kathrine-n nem csapódott a gyilkos átok, mert egy olyan varázslatot használt, amit azon a napon talált fel és alkalmazta is. (Később több dolog is kiderül erről az átokról (átkokról)).

6. Infó
Voldemort előtt volt egy hosszabb háború az idomárokkal (föld, víz, tűz, levegő remélem így érthetőbb-író), de békét kötöttek és nyugalomban élhettek eddig. Hogy miközük van a lányoknak az idomárokhoz? Majd meglátjátok.

7. Infó
Kathrine nagyon hasonlít édesanyára, úgy mint Harry az apjára. Ezért kapták meg másodnik névnek a szüleik nevét.
Katharina Lily Potter
Harry James Potter
Habár Kathrine inkább belsőleg hasonlít anyára, kívülről aki nem tudná ki ő egy külön családba sorolná.

A végzetem vagy... a szerelmemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora