4.

673 40 2
                                    

U afrua afer meje dhe me tha -Mund t'ju ndihmoj??
Une mbeta si i lidhur nuk dija as çfare ti thoja , mblodha veten dhe i thash:po kam nje shenje ne shpine ,po nuk di se ku e kam bere.Mundohesha ta beja te qesh ,deri sa mu kujtua qe isha ne spital
Tha po ,urdheroni tek kjo dhoma e doktorit dhe prisni
E pyeta se a punonte ne spital?sepse doja ta mbaja kontakt te pakten edhe per pak minuta .
-jo jam vetem praktikante ketu!!-me duhet te shkoj!
-pasi u largua ,ajo mundohesha te kthjellohesha sepse ishte pak si e pabesueshme ta takoja ate ketu .
Mirdita zoteri !-çfare ankoni??
Ktheva koken dhe pash doktorin- i shpjegova gjendjen time dhe , me drejtoi per tek infermieret qe te ma lidhnin plagen, pasi qe sishte ndonje gje serioze
Kur hyra aty mu afrua njera prej tyre dhe me pyeti se çfare kisha te beja, ia shpjegova .
-Emel do meerresh ti me kete ?? tha infermierja.
-Poo ,menjehere!-u pergjigj nje ze i embel nga prapa nje perdeje aty .
Kur doli nga aty e pash se ish ajo vajza e marketit.Emel hëë..
Pasi i kuptova emrin dhe do e kuptoja se jetonte me mbetej vetem te zbuloja se a ishte e lidhur me dikend apo jo!!
Zoteri ju lutem shtrihuni ne kete shtatrin dhe zhvisheni bluzen tuaj..
Kisha po thuaj 2 vite qe shkoja ne fitnes dhe e dija qe do dukesha mire pa bluz ,te pakten kisha nje "arme " me te cilen mund t ia terheqja vemendjen .
U shtriva ne shtrat ne menyre qe te na lidhte te çaren ne shpine. teksa ajo pergatiste fashat me pyet:
Ku jeni plagosur zotriii ( shikova ne flete udhezimin e tij) Deniz
- Nuk e di ne fakt u pergjigja thjeshte epashe qe dilte gjak dhe desha ta kontrolloj(bera mir thash me vete)
- Ne rregull mos levizni sepse mund t ju djeg pakez
-sa do qe kisha dhimbje kur e mendoja se e takova serish vajzen time te endrrave nuk prishte shume pun dhimbja.
-ne rregull mund te shkosh tash se e perfundova ,eja serish pas 2 diteve qe ta pastrosh
- Do vij , do vij mos ke frik(sidomos tash qe e di se ti ben praktiken ketu aww)
-Emel- Kaloni mir!
Deniz:Edhe juve!
Deniz:oh dua tju pyes veten diqka po qe se nuk ka ndonje problem?
Emel: po ?
Deniz : nese ke kohe do te vish te pijm diqka ?
Emel:.......

jo si gjithë të tjeratWhere stories live. Discover now