cap.9

404 29 0
                                    

Deniz- sa bukur !!mjeksi ë?

Emel-ehe mjeksi

Deniz- te pelqen si drejtim , apo thjesht e ke marr per t iu bere qejfin prinderve?

Emel-jo normalisht me vete deshire, pse ti modelingun per deshire te prinderve e ke zgjedh??

Deniz- haha jo perkundrazi prinderit e mi ne fakt mamja ime donte te behesha avokat por mua me flinte zemra vetem ne modeling

Emel- me vjen mire qe ke ndjekur zemren!

Deniz- si ka mundesi te buzeqeshesh  dhe te njejten kohe te jesh kaq e bukur , me thuaj si ja ben?!

Emel-(skuqet) me vjen keq duhet te shkoj

Deniz-emel te lutem me fal nese te thash diqka te gabuar?

Emel-joo (si shpejt teksa behej gati te shkonte)

Deniz- emel...

Emel-kaloni mir ,sherim te shpejt(vesh uniformen dhe niset)

Deniz- (o zot qfar thash edhe un ,sa budalla jam off e kisha zogun ne dore dhe e leshova)

Emel-(teksa ec drejt ashensorit , pse duhet te gjithe meshkujt te ma thone te njejten gje ?, ofaaa po pse edhe une u ngrita ashtu , nuk eshte qe tha  dicka aq te gabuar ne te vetet ishte nje kompliment por nuk di si me erdhi ne at menyre,off por nese me te vertet i ka rene ne koke per mua atehere ai me ndjek dhe mundohet te shpjegohet..kur papritur e  degjon nje ze te njohur )

Deniz- eemel prit

Emel-deniz te lutem kam pune..

Deniz-e di por me degjo nje moment ..

Emel- .... De..

Deniz- te lutem!!

Emel-ne rregull por shpejt

Deniz-po mos ke problem  sdo te lodhi shume...
Degjo emel te kam pare edhe  me heret te kujtohet para marketit kur me ra portofoli ne toke dhe ti ma dhe? isha njeriu me i lumtur ne bote isha aq i lumtur sa qe nuk dija cfare te beja nga gezimi..

Infermierja-Emel ejaa shpejt...

Emel-flasim nje her tjeter ne rregull...

Deniz-ne rregull 😔
(po si jo nje here tjeter...)

jo si gjithë të tjeratTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon