kishin kaluar muaj une e denizi po ia kalonim per mrekulli , grupin e vajzave e kisha menjanuar e mund te them se ne nje menyre e kisha harruar vleren e shoqerise se tyre doja qe te gjithe kohen ta kaloja me Denizin pasi qe ishte i vetmi te cilit mund ti "besoja" . edhe pse kishin kaluar muaj me te une ende nuk dija per te kaluaren e tij , dhe mendoj qe ishte ai i cili nuk donte te fliste per kete dhe une mendoj qe ta respektoj vendimin e tij edhe per ca . ne shkonim shume mire bashke , nganjehre mendoja se nuk ishim si nje cift i zakonshem per te cilet zenkat jane normale ,eshte e cuditshmtshme te them se ne akoma nuk e kemi patur zenken tone te pare dhe po shpresoj te mos ndodhe se shpejti te pakten
Studimet e mia kishin filluar por mua sme bente mendja zet per notat e larta , kalonim dite, nate, jave se bashku . filluam te thurrnim planet tona ku ishim vetem ne cdokush, cdogje tjeter ishte e tepert. ishim vetem ne te vetmit. deri ne njerin prej mengjesev ku une vendosa qe te gdhihej i vetem. nuk e dija sqarimin e veprimit tim . mbase kisha patur nje jete plot trazira, probleme, dallge te cilat vazhdimitsh me perplaseshin pas ashtu njelloj te pameshirshme si te isha shkembi une . edhe pse Denizi ishte i vetmi qe me kishe bere te ndihesha indiferente , dhe pse nga ai e kisha perkrahjen e nga ai e kisha kurajon ,nuk mundja me.
duhet ta pranoj se ishe dhe do te jete i vetmi une perseri nuk ndihesha e plote me te ishte nje gje qe me rendonte nga mbrenda te ciles si dilja dot zot ta dija se c'ishte. thjeshte vendosa te largohesha pa menduar se si do ndihej ai dhe gjithe te tjeret , e dija qe do me kerkonin e dija qe po i zhgenjeja , por doja qe pjesen e mbetur te jetes time ta kaloja e vetme pa pranine a askujt te njohur per mua ne te. ndoshta isha e cmendur por aq me behet , .
gjithmone jam rritur duke u ndier differente , per mendimet e mia ,shijet e cdo gje ndoshta tani ishte koha e duhur per ti dhene lamtumiren gjithe te kaluares dhe ta filloja nje kapitull te ri spias meje. edhe pse Denizi me thoshte se dashuria jone sdo te ishte ndryshe, ajo perfundoi , s'ishte me si e gjithe te tjereve.
YOU ARE READING
jo si gjithë të tjerat
Romance"Dashuri ne shikim te parë ..por jo e dyanshme . Ai e donte...kurse ajo kishte plane tjera Ai bente gjithqka ,kurse per te ai nuk ekzistonte fare.. Si perfundon kjo dashuri mes tyre? A e ben per vete ate vajze apo thjshte perfundon si dashu...