3.

900 42 5
                                    

Teksa vazhdoja te ecja per te vetura ktheva koken pas per te vertetuar se a ishte me te vertet ajo pasi qe ende nuk arrija ta besoja se sa budalla isha treguar pasi qe nuk isha i denje as per ti then nje falenderim bujar e as ta ftoja per pije. por  smund ta ktheja me çastin e shkuar e kisha liruar zogun qe enderroja ta kem ne grusht por sido qofte un tani kisha nje shenje nga ajo dhe i vura nje mision vetes do ta gjej dhe do ti kuptoje te gjitha rreth saj. kisha aq shume pyetje  sdija ngs tia filloja por nje gje brenda meje thoshte se" do ta gjesh''.Shkova ne apartament u shtriva dhe mbaja koken me duar ,ishte hera e  pare qe ndihesha keeshtu per dikend,dikend qe as qe  e njihja madje  sa qesharak  me dukej me vetja ne ato momente kur nje qast qeshja kurse qastin tjeter me ngrihej ajo buzqeshje kur e mendoja po te mos e gjej ?-po te ket dikend?-po sikur te jet ne nje lidhje me dike me te pashem  se un , si do konkuroj un me te ,normal e di nuk esht ajo nje cmim per konkurence por...
nuk thon kot shpresa vdes e fundit,shpresoj qe kjo e imja te mos vdes ,shpresoj qe ti kem rene ne sy ...ah shpresoj dhe shpresoj. ashtu i thelluar ne mendime me kishte zene gjumi .Fjeta deri sa me zilka e  dere po rrihte pa pushim , u ngrita ne te shpejt ,  rregullova floket dhe shkova ta hapja .
Ishte Genti shoku im qe e lash te marketi ,(ne fakt e harrova )
Ai vazhdonte me pyetje :ku mbete jam duke te te kerkuar prej ateher , me le pa me dhene shojegim ...... skisha mendjen tek ai prandaj thjeshte i
Kerkova shum falje dhe i thashe se me doli nje   pune shume urgjente qe duhej ta kryeja me ngut .
Genti: ska gje e harruar  , do vish se do dalim me cunat te bari i ri qe esht hap kete jav ?
-Pasi u mendova pak ,iu thash te  niseshin  se  i mberrija rruges pasi qe kisha dhe ca pune ne gjysme.
G:Shihemi !
-Shihemi!!
Teksa behesha gati per te shkuar tek bari pash nje te vrare ne shpinen time , ,ishte  nje  e çarë per te cilen skisha idene me te vogel nga ta kisha bere
Dola ne te shpejt te shkoja tek spitali me i afert 
Kur hyra ne spital ç'te shihja ...
Ishte ajo ,ishte ajooo o zot nuk munja ta besoja ,harrova madje edhe pse erdha ne spital
Ajo U afrua dhee ..........

jo si gjithë të tjeratWhere stories live. Discover now